I.Aizawa Zabiják

576 43 14
                                    

Ahoj.
Moje jméno je Ejiro Kirishima a mám už druhým rokem crush na Bakuga Katsukiho.

///ráno///

Dneska je pátek,což je pro mě je poslední den,kdy můžu vidět Bakuga.Jak mi zazvonil budík,hned jsem vyletěl z postele a oblékl se.Dneska jsem se hrozně těšil,ani nevím proč.

Bakugovi se snažím zalíbit už od prvního roku na U.A.,ale nikdy se mi to nepovedlo. 'Dneska si ty vlasy nechám dole,třeba se to bude Bakugovi líbit' pomyslel jsem si a vyšel jsem z pokoje.

Šel jsem do školy a cestou dohnal Bakuga. "Ahoj Bakugo!" řekl jsem se svojí každodenní energií." Čau"odpověděl a trochu se začervenal.Zřejmě si myslel,že si toho nevšimnu. Hrozně mě ničilo,když jsme si třeba povídali,sami v knihovně, a on mi řekl 'bro'.

JÁ.TO.TAK.NENÁVIDĚL. Ale on za to nemohl.On neví,že mám na něj crush.Takže je to v pohodě. "HEY JSME TADY!!!" začal ječet Bakugo. "Promiň,já- trochu jsem přemýšlel,nic víc." odpověděl jsem nervózně a trochu se začal červenat.

"Ugh...tak pojď ať nepřijdeme pozdě nebo se nás už Aizawa pokusí zabít"řekl Bakugo dost naštvaně a přidal do kroku. Skoro jsem ho nestíhal:" Heh- HEJ POČKEJ NA MĚ!"

AHOJ

CHTĚLA BYCH UPOZORNIT ŽE KAPITOLKY BUDOU KRÁTKÉ ALE DÁM SI ZÁLEŽET.PŘESNOU DOBU VYDAVÁNÍ URČIT NEMŮŽU.

ZATIM

PÁPÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

"Počkej...ty se červenáš?". KRBKKde žijí příběhy. Začni objevovat