II.Zničené plány

380 37 4
                                    

"POČKEJ NA MĚ...huf..huf....BAKUGO!!!" křičel jsem vší silou,která mi ještě zbyla.Bakugo běhal hrozně rychle a já to obdivoval.

Nikdy jsem nepochopil,jak to dělá.Já měl sice výdrž,ale rychlost mi chyběla. Naštěstí jsme doběhli do třídy včas.

No..Teda.....Bakugo přišel včas a já sekundu po něm.Sedíme spolu v lavici takže to bylo dobrý.Celý vyučování jsem jenom koukal na Bakuga.

On je tak roztomilej,když se mračí. A ty jeho krvavý oči...v těch by se každý ztratil. "KIRISHIMO!!!" zakřičel Aizawa.Pak jsem se probral. "Ano,Senseii" řekl jsem.

"Jsi po škole a DÁVEJ POZOR během vyučování!" "Ehhh...Ano Senseii" vypadlo ze mě. 'DO PRDELEEEEEE!!!'zanadával jsem si v hlavě.

Já chtěl dneska Bakuga pozvat do kavárny a říct mu,co cítím.Aizawa musí všechno zkurvit toto fakt ale už. Ale stejně by mě Bakugo poslal někam.

Beztak je na holky a LGBTQ+ komunitu nepodporuje. Vsadím se,že je to pro něj úplnej bullshit.Povzdychl jsem si.No to je teď jedno,teď jsem po škole a mám průser protože MI AIZAWA DOSRAL PLÁNY KURVA UŽ!!!

'Okey,zklidni se...nádech...výdech...nádech...výdech.ok všechno je v pohodě ...pozveš ho zítra......'

Odpoledne:

Když už jsem mohl KONEČNĚ domů,bylo kolem čtvrté odpoledne.Jdu a v tom zahlídnu Bakuga. A jak jsem ho zahlídl,podíval se na mě. JÁ.MOHL.UMŘÍT.

ON JE TAK ROZTOMILEJ KDYŽ SE MRAČÍ!!! 😍 Bakugo asi zaregistroval že na něj zírám a šel blíž ke mě.Když ke mě došel,luskl mi před očima a udělal takový to srdíčko z prstů,ale omylem....

"Počkej...ty se červenáš?". KRBKKde žijí příběhy. Začni objevovat