VII.Kavárna

316 33 16
                                    

Ejiro POV.:

"Je tady volno?" zeptal ses tím svým sladkým hláskem. Nebyl jsem schopný odpovědět. Sedneš si.To mě probudí z tranzu."C-co jo jasně!" vypadlo ze mě. 'Panebože co jsem to zas řek za krávovinu'
Nadával jsem si v duchu. Přišla servírka a ptala se nás,co si dáme.

Když se ptala Bakyho,tak se předklonila a málem jí vyletěly kozy z košile. Naštěstí se nenechal za řek:"Hej,mám přitele!" To ji šokovalo, a já jsem na tom nebyl o nic líp. Celá naštvaná odešla.

"Půjdu si odskočit" řek jsem a jakmile jsem dorazil za roh tak jsem se rozletěl k záchodům,tam jsem se zavřel do kabinky a rozbrečel jsem se. 'Jak jsem si moh myslet že někdo tak perfektní a hezkej ještě nikoho nemá.?!'

Řval jsem na sebe v duchu. Byl jsem na dně,totálně na dně. Co mám dělat?Odejít nemůžu,to by bylo divný ho tam nechat. Díky bohu že sebou všude nosím korektor(nemyslím bělítko na přepisování ale make-up korektor jen ať je jasno~autorka~)

Šel jsem k zrdcadlu a zamaskoval jsem si napuchlý oči z toho brečení a vrátil jsem se za Bakym. Vypadal smutně. Sedl jsem si za ním a zeptal se:"Děje se něco?Vypadáš smutně..." Vypadal,jakoby se mu rozzářily oči. "Nic nic...jsem v poho..."

Řekl to nejistě,šlo to poznat z jeho hlasu. "Bakugo...."

HAIIIIII
ANO O VÍKEDNU JSEM NEMĚLA CO DĚLAT TAKŽE DNESKA VYJDE MOŽNÁ I VÍC JAPITOL NEŽ JEN DVĚ😏😏

SAYONARA
bakugo:Hej co ze mě děláš nějákou měkotu??HEJ KAM JDEŠ??"
:"JÁ NEJDU JÁ ZDRHÁÁAAAAAAAAAM!!!!'
bakugo celej červenej:"VRAŤ SE SEEEEEM!!!!

"Počkej...ty se červenáš?". KRBKKde žijí příběhy. Začni objevovat