XII. !delší kapča+KONEC!

356 32 33
                                    

Taky tě miluju...Ejiro..."podíval ses na mě a byls 100x červenější,než moje vlasy.

Ve mě hrklo jak svině. Nevěděl jsem co dělat. Neovládl jsem se. Odstrčil jsem tvoje ruce pryč. Pryč ode mě.

Vzal jsem si tě za pas,přitáhl si tě k sobě a políbil jsem tě. Udělal jsem to! Já to udělal! Byl jsem na sebe hrdej. Okamžitě jsi to zaregistroval a spolupracovals. Obtočils mi ruce kolem krku a tam sis je spojil( #BakuBOTTOM).

Takhle jsme tam stáli asi minutu a pak nám došel vzduch,tak jsme se odtáhli. Oba jsme byli rudí jak rajčata a koukali jsme si navzájem do očí. "Počkej..ty se červenáš?" (YESH SLAVNÁ VĚTA ZAZNĚLA!!)

Oba vykulení jak něco z toho,co jsme právě udělali. Díval ses všude možně,ale ne na mě. Pustil jsem tě a vzal tě za ruku."Ruším let...nebudu to dělat."

Koukl ses na mě s úplně rozzářenýma očima a obejmuls mě. Bylo vidět,že jsi šťastnej. Pustil jsi mě a vzal mě za ruku nazpátek.

~TIME SKIP-SOUČASNOST~

Bakugo POV.:

"No a tak jsme se s tatínkem dali dohromady" dokončil jsem vyprávění naší 5ti leté dceři. "A pak jste měli mě?" zeptala se Lily. (Lily je jejich dcera,viz obrázek na začátku kapči)"Ano,měli."Ejiro se objevil ve dveřích a usmíval se od ucha k uchu svým roztomilým žraločím úsměvem,zároveň se ale šklebil.

Usmál jsem se na něj a řekl:" Lily nechceš už jít na tu oslavu té tvojí kamarádky kde máš spát?" okamžitě se jí na tváři vytvořil obrovský úsměv a do deseti minut byla pryč z bytu. Podíval jsem se na Ejira. "Tak copak jsi chtěl?~"

!VAROVÁNÍ!! 15+!!!

Ejiro POV.:

"Heh...pojď za mnou a uvidíš~" a za ruku jsem ho odtáhl do ložnice a svalil jsem ho na postel pod sebe "Už víme,zlatíčko?~" Jenom jsi kývl že jo. Ušklíb jsem se." Teď teprve začne pravá zábava,bby~."

Bakugo POV.:

"Teď teprve začne pravá zábava,bby~" řekl. Tak teď jsem se začal fakt bát,co se mnou udělá tentokrát. Ano,už jsme to dělali. Na chvíli jsem se zamyslel ale ty ses mi už stihl přisát na krk.

Dělal jsem sviňu. Zase. Držel jsem vzdychy v sobě. Ale to bys nebyl ty abys nevěděl,kam mě hryznout. Už jsem to nevydržel a potichu jsem vzdychl."N-nghhhh~ " Já se omlouvám ale já už se nemohl udržet.

Ejiro POV.:

"N-nghhhh~" PA-NE-BO-ŽE. Hudba pro moje uši. Vzpomněl jsem si na jeho citlivý místečko. Přesunul jsem se k jeho oušku,olízl jsem ho a zašeptal

"Užíváme si,zlato?~" Všelimožně jsem ho olizoval a kousal. Tys mi vzdychal rovnou do ucha. Já věděl,že se mi jednou ten dlouhej jazyk bude hodit.

Bylo mi všechno jedno. Prostě ho chci ojet,teď a tady. "Nachystanej,Baky?~"

Bakugo POV.:

O-MŮJ-BOŽE! On je v tomhle hrozně dobrej a tak jsem jen kývnul. Strhal ze mě oblečení rychlostí světla.

Když si sundal tričko,nemohl jsem z něho spustit oči,ačkoli jsem ho takhle viděl už několikrát. Já sám sebe fakt nikdy nepochopím.

Ejiro POV.:

"Heh...líbí se ti,co vidíš?~"  řekl jsem,když mi došlo,že na mě zase zírá. Pohladil mě po břichu. Nechápal jsem ho,ale asi mi to došlo.

OKEY 15+ KONČÍ UŽ MŮŽETE!!

Byla to náročná,přesto nádherná noc.

KONEC

TAK JE TU KONEEEEC!!!
ZJISTILA JSEM,JAK UDĚLAT VÁM,MALÝM ÚCHYLÁČKŮM RADOST TAK TADY TO JE
ANO NAPSALA JSEM TO DO DELŠÍ KAPČI ALE TAK SNAD SE VÁM FANFIKCE LÍBILA A NEBOJTE,ZASE BRZY NĚCO NAPÍŠU

SAYONARA!

"Počkej...ty se červenáš?". KRBKKde žijí příběhy. Začni objevovat