IV. Kafe

373 32 39
                                    

Dneska jsem měl hrozně línou náladu a tak jsem si jen lehl do postele zapl notebook a chtěl jsem koukat na filmy. Nechtělo se mi čekat až se něco stáhne a měl jsem tam jen Titanic.

Okamžitě jsem zaklapl notebook. Na tu nechutnost se koukat nebudu. Jak já nesnáším hetero filmy. Jako normalně reálný páry hetero mi nevadí,ale TOHLE.BYLA.HNUSÁRNA.

Jednou když mi bylo asi 14 nebo 15 jsem se na to koukal s rodičema a tou dobou jsem už věděl,že jsem na kluky. Pak tam přišla 'AHEM' scéna a já musel na záchod protože jsem se málem pozvracel.

Od té doby ten film nenávidím. Radši jsem dal notebook pryč a rožnul(#MORAVÁCIJSOUBESTXD btw jsem z moravy pls no hate) jsem si lampičku.

Ležel jsem v posteli na břichu,objímal jsem polštář a v něm jsem měl obličej. Přemyšlel jsem, o Bakugovi. Ty jeho oči....a ty ježatý vlasy...malej roztomilej blonďatej ježeček... bože já ho tak moc miluju!!! (UwU😍😍😍😍)

Já se omlouvám ale ja si prostě nemůžu pomoct on je tak moc cute!!!. Takhle jsem se nad ním rozplýval asi 3 hodiny a jelikož bylo teprve 23:07 tak jsem se začal nudit.

Vyšel jsem z pokoje a sešel schody,šel jsem do kuchyně a udělal si kafe. Ano,já si dávám v jedenáct večer kafe. Ale už jsem si zvykl.

Někdo zazvonil. Kdo to mohl být v tuhle dobu? řekl jsem si. Odemkl a  otevřel jsem dveře a stál tam...

BUM A ATENTÁTY JEN LETÍ 😂😂😂

AUTORKA-SAN JE TUUUU ZDRAVÍ VÁS VŠECHNY ČTENÁŘE!!!MOC DĚKUJU ZA PODPORU

TAK ZATIM

PAPÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

"Počkej...ty se červenáš?". KRBKKde žijí příběhy. Začni objevovat