IX.Naštvanej Kiri

337 34 26
                                    

Ejiro POV.:

Je Pondělí 11:28 a já ještě spím. Ano,dodržel jsem to,co jsem řekl. Do školy nepůjdu minimálně týden. NE. NO NE. JÁ TAM NEJDU.

~TIME SKIP DO MINULOSTI~
Bakugo POV.:

Je 7:57 a Shitty Hair nikde. 'Asi jsem ho trochu rozhodil tou větou,co jsem řek v tý zasraný kavárně...vůbec to nebyla pravda a teď nepřišel do školy,ZASE JSEM TO POSRAL!!!'.

~TIME SKIP ZPĚT 14:17 PO ŠKOLE~

Ejiro POV.:

Ležel jsem v posteli. Nejedl jsem,nepil jsem.
Nic nepotřebuju. Celej den jsem probrečel. Najednou někdo zvoní. Rychle si zakorektoruju oči a jdu otevřít. Odemknu ale jakmile zahlídnu,kdo tam stojí,okamžitě jsem vší silou zabouchl dveře.

Bakugo POV.:

Bral jsem mu úkoly,bylo mi ho trochu líto... Zazvonil jsem a čekal,dokonce jsem se i usmál,když otevřel ale okamžitě zabouchl dveře tak silně,že se otřásl celej barák. Přibližně tak jak já,když na mě máma nastaví nejvyšší stupeň řevu. Málem jsem se neudržel na nohách.  Asi je na mě FAKT HODNĚ naštvanej.

Slyšel jsem bouchnutí o dveře takže mi bylo jasný,že se o ně opřel a tak jsem zaťukal a řekl :"Hej,Kirishimo,to jsem já Bakugo...nesu ti úkoly...jsi v pohodě?Celá třída má o tebe strach..."

Slyšel jsem cvaknout zámek a otevřel dveře, ale co řek,to se mi fakt zarylo do paměti :"Co tady chceš?!"

OOO NEEEEE!!!

CHUDÁK KIRI XDDDD
JO A PROČ MI PŘIJDE ŽE MŮJ PŘÍBĚH ČTE JEN todoxdeku_uwu ? XDDDD

SAYONARAAAAA!!!

"Počkej...ty se červenáš?". KRBKKde žijí příběhy. Začni objevovat