III.Mikina

360 36 4
                                    

Hej Kiri,v pohodě?" zeptal se.V tu chvíli jsem se probral a uvědomil jsem si,co jsem udělal.A jak jinak,jsem se začal červenat,BEZ ČERVENÁNÍ BYCH TO NEBYL JÁ ŽE?(😂)

"J-já...uhhhh....promiň já....ehhhh..." absolutně jsem neměl slova." J-jsem v pohod-dě" zakoktal jsem.

"Vážně? Já jen že pomalu nabejráš barvu tvejch vlasů a koktáš. Vážně nechceš doprovodit domů pro jistotu?" Ne,ne,ne,ne to nesmí protože by to bylo ještě horší! "N-ne to...to je dobrý je to tu kousek"

"Tak a-ahoj zítra " dodal jsem a čekal až odpoví. Když se tak stalo,KONEČNĚ  jsem se přestal tak moc červenat a rozešel jsem se k bytu.Ano,bydlím sám.

Když jsem došel domů, shodil jsem ze zad batoh a hned jsem šel do sprchy.

Když jsem se podíval do zrcadla,chvíli jsem se koukal na svoje červeňoucký vlásky.Už je mám po ramena. Ale stříhat si je nebudu. Ať si každej říká co chce,mě se to takhle líbí.

Po dozkoumání mých vlasů jsem si je vyfoukal fénem (Ano mám fén i když jsem kluk ale tak nechte mě žít). Oblíkl jsem si to,co větsinou nosím jenom večer,protože nikam nechodím a nikdo se mě nebude ptát na otázky.

Ptáte se proc by se měli ptát na otázky? Vždyť já nosím mikinu na které je Bakugo...

HA A MÁTE TO RADY TO UTNU.

BTW OČEKÁVÁM MINIMÁLNĚ 2 ATENTÁTY😂😂

Pááá

"Počkej...ty se červenáš?". KRBKKde žijí příběhy. Začni objevovat