III."Louis!" Harry bir yandan bağırıyor bir yandan da telaşla etrafına bakınıyordu. Daha önce hiçbir şey için bu derece korktuğunu hatırlamıyordu. Kalbi hızla atmaya devam etti , ona bir şey olma ihtimalini düşündükçe nefes almakta zorlanıyordu.
"Louis! Louis neredesin?!" Saçlarını karıştırarak arkasına döndü. Sağa , hemen ardından sola. Tekrardan arkasına. Ufak adımlar atarak ilerledikçe kendi etrafında dönerek onun ismini haykırmaya devam ediyordu.
"Louis! Louis!" Bacakları ve beraberinde tüm vücudu titremeye başladı. Fazlasıyla korkmuş ve ne yapacağını bilmiyordu. Suçluluk duygusu gitgide artmaya başlamıştı. Ellerini gözlerine götürüp ovalamaya başladı. Hayır , bu dünyadaki en saçma senaryoydu ve gerçekleşmemişti. Louis onu korkutmak için sesini çıkarmıyordu. Zihnindeki çığlıklarla savaşırken kaç dakika geçtiğinden habersiz etrafında dönüyor ve her saniyesinde daha fazla acı içinde debelenmeye devam ediyordu.
"Tam buradaydı."
Kulağında işittiği fısıltının ardından hızla arkasına döndü.
"Beni tam burada öpmüştün." Diye devam etti Louis , gencin gözlerine bakarak. Harry'nin korku dolu gözleri onun yüzünü gördüğü ufacık anda , sevinçle parladı. Louis'i kendine çekti ve ona sıkıca sarıldı.
"Bir daha sakın bunu yapma , Lou. Sakın." Diye mırıldanırken adamı sıkıca saran kollarını gevşetmemeye kararlıydı. Louis'de gülümseyerek kollarını çocuğun boynuna dolamış ve başını omzuna yaslamıştı.
"Hep sendin."
Harry , neredeyse sayıklamayı andıran cümleyi duymakta zorlanmıştı.
"Ne?"
"Gitmene izin vermemeliydim. Hep sendin." diye devam etti Louis. İleri geri sallanarak başını çocuğun omzuna vuruyor ve aynı cümleyi ağlamaklı bir tonda tekrarlıyordu. "Hep sendin. Hep sendin. Hep sendin."
Harry ne demek istediğini anlamadı. Belki de anlamak istemediğindendi. Hiçbir şey söylemeden ona sarılmaya devam etti. Sarılmaları ürkütücü bir olaya dönüşecek kadar öyle kaldıklarında , artık ayrılması gerektiğini biliyordu. "Hadi seni eve götürelim." dedi geri çekilmeye yeltenmeden hemen önce. Louis kıkırdadı. "Zaten evdeyim."
✧
4 aptal ve liam
Niall:
yarın başlıyoruz
AĞAĞĞAĞAĞAĞĞAAAĞAĞAHHHHH
Liam:
Niall..
senin dışında kimse mutlu değil
Louis:
yo ben mutluyum
Liam:
neden acaba @harrystles
Harry:
?
Liam:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘨𝘰𝘭𝘥𝘦𝘯 (𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦𝘯) // 𝘭𝘢𝘳𝘳𝘺
أدب الهواةLouis: seni özlediğime inanman bu derece imkansız mı Harry: evet? Louis: siktir git Harry »bxb »larry fic