-Jó reggelt!-köszönt a tanár felvönt szemöldökkel.
-Magának is-vigyorgot Matteo miközben a kezeit a fenekemre tette.Komoly fenék próblémái vannak.
-Jobb nem is lehet.-forgattam meg a szemem,majd teli erővel rácsaptam Matteo kezére,az ütés hatására pedig felordított.
-Baszál meg engem!-kiáltotta,amúgy az osztály tök jól szórakozott rajtunk.Már megszokták.
-Én nem akarlak.-néztem rá,az osztályból pedig kitört a röhögés.
-10 percet késtek.-nézett ránk a tanár.
-Jah,még szeretkezni akartunk a folyoson de Mrs.Mccoy tanárnő nem igazán támogatta az ötletett...-nézett Matteo ártatlanúl a tanárra.
-Olyan hülye vagy,hogy az már fáj!-förmedtem rá.
-Most mér'Cheryl is örülne egy kicsi Amcsinak meg én is.-nézett rám vigyorogva.
-Fogd be.-forgattam meg a szemem.
-Szóval...-kezdte Mr.Tollboy ravasz mosolyal az arcán-Mivel Mrs.White kisasszony ilyen aranyos válaszhat,hogy kivel akar részt venni a projektben.-Mi?!Milyen projekt?-Ashtonnel vagy Matteoval.-mondta ki a két nevet.Neee mind a kettő szörnyű de ha csak azt nézzük,hogy én tudatt aladt bele vagyok zúgva Matteoba akkor inkább ő.
-Akkor inkább Matteo...-húztam el a szám.Akkor még nem tudtam,hogy talán ez volt életem legrosszabb döntése.
-Ezaz!-kezdett el táncolni(?!)Matteo.
-Szerintem inkább fejezd be mert mindenkit megijesztesz.-tettem a kezem az ő alkarjára.
-Nah,szóval kiosztom a párokat.-kezdte a tanár-Cheryl ésss áhhh megvan Ashton-mondta vigyorogva.-A két legjobb diákom.-csapta össze a tenyerét.
-Tényleg Mrs.White kisasszony és Mr.Thomson meg a legroszabb diákom hát nem remek?!-kérdezte hisztérikusan miközben én leültem Cheryl és Matteo közé,hogy miért vagyok ennyit Matteoval fogalmam sincs.De miért örülök ennek egyre jobban...
-Szerintem ez a tanár meleg.-súgta a fülembe Matteo,amitól kirázott a hideg.
-Fázol?!-kérdezte aggódva.
-Nem-mondtam azzonal,és még rá is mosolyogtam.
-Deee tanáááárrrr úúúúrrrr!!!-jelentkezett Tom (az egyik fiú az osztályból)
-Igen Tom.-szólította fel a tanárúr.
-Mi ez a projekt?-kérdezte
-Szóvaal-kezdet a tanár-Ez a projekt könyv írásról fog szólni.
YOU ARE READING
☁︎𝓜𝓲𝓼𝓽𝓵𝓮𝓽𝓸𝓮☁︎[+18]szünetel
Romance-𝑲𝒆𝒔𝒛𝒖𝒍𝒐𝒃𝒆𝒏 𝒗𝒂𝒏...-𝒎𝒐𝒔𝒐𝒍𝒚𝒈𝒐𝒕 𝒓𝒂 𝑪𝒉𝒆𝒓𝒚𝒍𝒓𝒆. -𝑴𝒆𝒈𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒆𝒍?! -𝑯𝒂 𝒎𝒂𝒓 𝒊𝒈𝒚 𝒃𝒆𝒍𝒆𝒎 𝒆𝒔𝒕𝒆𝒍. -𝑬𝒏 𝒊𝒔 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒆𝒕𝒍𝒆𝒌 𝑴𝒂𝒕𝒕𝒆𝒐 𝑻𝒉𝒐𝒎𝒔𝒐𝒏 -𝑴𝒂𝒕𝒕𝒆𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒉𝒂𝒈𝒚𝒕𝒂𝒎(...) Csodálatos...