𝓟𝓾𝓼𝔃𝓲

15 1 0
                                    

Miután sikerült elrendeznünk a gyerekeket,végre elindultunk.
Matteo az út felénél,fogta magát és a kezét a combomra tette.
-Mi a szart csinálsz?-kérdeztem kissé idegesen.Halottam,ahogy a mögöttünk üllö gyerekek elkezdenek halkan kuncogni és beszélni.-Vedd már el a kezed.-markoltam bele a kezébe és elraktam onnan,de a következő pillanatban újra a combomon landolt.
-Hah!-horkant fel vigyorogva.
-Barom.-fontam magam előtt össze a kezem és így ültem amég meg nem érkeztünk a sulihoz.
Matteo ügyesen befarolt a kocsival az egyik tanár parkolóhelyére.Változás kedvéért mindig más parkolóhelyet választ de még véletlenül se azt ami a diákoknak van fent tartva.
Ezen a megálapításon jót mosolyogtam.
-Te mit mosolyogsz?-kérdezte értetlenül Matt.
-Semmit.-legyintettem,és újra komoly fejet próbáltam vágni de Matteo olyan értetlen fejjel nézett rám,hogy kitört belőlem a nevetés.
-Ez hülye.-reagálta le Louis és Matt,Oliver viszont megbabonázva nézett.
-Szerintem gyönyörü amikor nevet,de amúgy is mindig az!-sóhajtott én pedig mosolyogva néztem rá,Matteo pedig fintorogva és grimaszolva nézte Olivert.
Belőlem pedig újra kitört a nevetés.
Hát így érkeztünk be a suliba.
Én megállás nélkül nevettem,Oliver majdnem felbukott egy kukában,Matt fintorogva,Louis pedig a fejét fogva nézte Olivert.
A fiúk leváltak tölünk mert nekik a földszinten volt órájuk,mi pedig ketten maradtunk Matteoval.
-Úgye tudod,hogy szeretlek?-kérdezte miközben én a szekrényemben pakoltam.
-Persze!-hagytam rá.
-Akkor talán kaphatok egy puszikát?-kérdezte boci szemekel.
-Igen de csak arcra.-sóhajtottam,ő pedig elvigyorodott.
-Szupi!-nézett rám boldogan,én pedig mosolyogva megráztam a fejem.És lábujjhegyre állva megpusziltam Matteo férfias és kissé borostás arcát.
-Huha rosszul látok,vagy tényleg az én barátnőm puszilja meg éppen MATTEO THOMSONT!-sikítozott Cheryl én pedig mosolyogva megráztam a fejem.
-Képzeld az előbb még smároltunk is.-vigyorgott Matteo én pedig hitetlenül elnevettem magam.
-Ha nem gond akkor én most elrabolnám ezt a gyönyörűséget.-ragadta meg Cheryl a karom és a lány wc-be huzott.
-Nah,mégis mi a franc volt ez ott kint?!-kérdezte a barátnőm izgatottan.
-Semmi.-néztem rá mosolyogva.
-A nagy francokat.-kezdte ingerülten.-Tényleg smároltattok?!?!??-kérdezte az izgatottságtól idegesen.
-Hülye vagy?!-kérdeztem hitetlenül.
-Aha,MI?!-eset le neki.
-Szóval tudod,hogy soha sem smárolnék Matteoval.
4 hónap múlva
-Matteo!-sóhajtoztam miközben ő az ingemet tépte le.
-Úristen Amcsi.-csókolt meg.-Akarod szoknyában?-kérdezte perverz mosolyal,miközben a melleimbe markolt én pedig felsóhajtottam
-Hülye vagy?-sóhajtoztam.-Csak csináljuk már!-néztem rá hisztérikusan ő pedig bele csókolt a nyakamba.-Ohh,Matteo!-hagyta el egy kélyes sóhaj a szám Matt pedig férfiasan felmordult.

☁︎𝓜𝓲𝓼𝓽𝓵𝓮𝓽𝓸𝓮☁︎[+18]szünetelWhere stories live. Discover now