Másnap egy gyönyörü kedd reggelre ébredhetünk,VOLNA ha ez a seggfej(gyengébbek kedvéért Matteo)nem húzz bele a csöbe a hülye játékával.Elköltöznek a nagy francokat.
Ez tisztára elcseszte már tegnap is a napomat de ma se lett másképp.
-Jó reggelt!-sóhajtottam amikor leértem.
Baszki anya nincs itthon biztos nem fogok azzal a barommal menni.
Gondolkoztam miközben a nuttelás kenyeremet kentem.A nuttela már szinte családtag nálunk.
A következő pillanatban egy éles csengő szakította meg az idilli reggelit.
-Ki a faszom lehet az?-szidkozottam.
Majd a minnie egeres pizsimben és macis mamuszomban kicsoszogtam az előszobába.
-Szia Amcsi,igazán szép vagy ma reggel!-nézett végig rajtam Matt vigyorogva.
-Úristen Matteo!-sikítottam és azzonal magam elé kaptam egy kabátott.
-Uuuhhh.-vigyorgott.-Elképzeltem azt ahogy majd alattam fogod ezt sikítozni.-húzta perverz mosolyra a száját.
-Álmodban!-nevettem fel jó ízűen.
-Szokott lenni!-bólintott komolyan.
-Nah,ezt lehet nem akartam tudni.-fogtam a fejem.-Szóval mi a fészkes fenét keresel itt hajnalok hajnalán.És,hogy sikerült már megint úgy felöltöznöd mint egy buzi?-kérdeztem aranyos mosolyal az arcomon.
-Elmész a picsába.-nevette el magát.-Elakartalak vinni titekett a suliba és bocsánatott kérni a tegnapiért de mivel ilyen csúnyát mondtál rám megyek is haza és vissza fekszek aludni az új csajom mellé.-vigyorgot.
-Majd biztos elhiszem,hogy van egy új csajod,amikor már 7 éve utánam futsz és rá se nézzel más lányra.-vágtam neki oda csípőből.
-Najó kezd komolyan elegem lenni belőled,és amúgy is engedj be mert megfázol.-tolakodott be melettem,és becsukta az ajtót.
-Aww,komolyan már majdnem meghatodtam,hogy érdekel téged az én épségem.-mosolyogtam Matteora aki csak fintorgott egyett.
-Nah,ti mit csináltok?-kérdezte a tesóimat.Ekkor újra csengettek én pedig sóhajtva oda mentem majd kinyitottam az ajtót ahol Oliver vigyorgo feje jelent meg.
-Úristen!-sóhajtottam gondterhelt fejjel,majd megamra erőltettem egy mosolyt.
-Szia baby jól nézel ki.-támaszkodott neki az ajtó félfának viszont megcsúszott és előre esett.Én a szám elé kaptam a kezem és alig bírtam vissza tartani a nevetésem.A többiek pedig mind Oliverre kapták a fejüket.
-Ezzel mi van?-kérdezte Matt miközben kérdőn nézett rám.
-Szerelmi bánat.-sóhajtotta Louis majd felsegítette a még mindig földön fekvő Olit.
-Hagyj nincs semmi bajom!-húzta kimagát és vigyorogva nézett rám.
-Szóval téged is elvigyünk?-kérdeztem mosolyogva.
-Jah,jó lenne baby!-vigyorgott.
-Eskü megverem!-nevetett fel hisztérikusan Matteo.
-Te komolyan ennyire hülye vagy?-kérdeztem elképedve.
-Mer'?-kérdezte értetlenül.
-Mert azt hiszed,hogy majd egy kilencedikessel fogok járni.-néztem rá értettlenül.
-Jogos!-bólintott miközben elhúzta a száját.
-Nah,akkor meg hagyd abba a pofázást és készülödjünk!-csaptam össze a tenyerem.Majd ekkor újra csengettek.
-Ez nem igaz.-sóhajtottam.
-Hé!-kiáltott rám Matt,én pedig kérdőn néztem rá.
-Hagyd majd én tedd rendbe magad és a többieket is.-nézett mélyen a szemembe.
-Kösz.-sóhajtottam megkönyebülten.
-Sarah,gyere öltözünk fel.-néztem rá mosolyogva.
-Gyere ezeket vedd fel.-mutattam a ruháira,majd át siettem az én szobámba.
Lentről hallotam ahogy Matteo üdvözli Linát Linda néven.Istenem...
Éppen a pizsi pólomból bujtam ki amikor kopogtak villám tempóban magamra kaptam a melltartóm,úgyanis azt hittem,hogy Lina az és köszöni akar.Hát nem ő volt.
-Szóval akkor tisztáz...-de nem bírta befejezni a mondatott mert meglátott.
Mind ketten teljesen lefagytunk.Egyedül Matteonak ébredezett valami a gatyájában úgyanis csak ha le néztem oda már majdnem szét robbant a farmerja.
-Te jó ég!-sóhajtotta.
VOUS LISEZ
☁︎𝓜𝓲𝓼𝓽𝓵𝓮𝓽𝓸𝓮☁︎[+18]szünetel
Roman d'amour-𝑲𝒆𝒔𝒛𝒖𝒍𝒐𝒃𝒆𝒏 𝒗𝒂𝒏...-𝒎𝒐𝒔𝒐𝒍𝒚𝒈𝒐𝒕 𝒓𝒂 𝑪𝒉𝒆𝒓𝒚𝒍𝒓𝒆. -𝑴𝒆𝒈𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒆𝒍?! -𝑯𝒂 𝒎𝒂𝒓 𝒊𝒈𝒚 𝒃𝒆𝒍𝒆𝒎 𝒆𝒔𝒕𝒆𝒍. -𝑬𝒏 𝒊𝒔 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒆𝒕𝒍𝒆𝒌 𝑴𝒂𝒕𝒕𝒆𝒐 𝑻𝒉𝒐𝒎𝒔𝒐𝒏 -𝑴𝒂𝒕𝒕𝒆𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒉𝒂𝒈𝒚𝒕𝒂𝒎(...) Csodálatos...