Medya: Evgeny Grinko - Valse
Medya ile okuyabilirsiniz çiçeklerim, harika bir piyano dinletisidir.
Minik kelebeğim, destinytk, seninkiler gibi oneshot yazmam biraz zaman alacak, ilk denemem. Tek temennim beğenmen. ✨
İyi Okumalar. 🥀
°°°
"Merhaba aşkım. Ben geldim yine. Özledin değil mi beni?"
Ellerimi soğuk vücudunda dolandırdım. Dudaklarına özlem dolu bir öpücük bırakıp hemen yanımızdaki koltuğa yerleştim.
"Bak, bu çiçekleri sana aldım. Gül. En sevdiğin, değil mi bebeğim? Benim tenimin kokusundan sonra en sevdiğin kokuydu. Öyle demiştin bana, hala öyle değil mi?"
Parmaklarımı vücudunda gezdirmeye devam ettim.
"Hikayemizi anlatayım mı yine sana? Nasıl tanıştığımızı, neler yaptığımızı? İster misin caniçim, gül kokulu sevdiğim?"
Elimin altındaki yüzünü okşadım.
"Ama kesme beni tamam mı? Anlatayım ve yine huzur bulayım. Benim huzurum, seninle olduğum her an, bunu biliyorsun Jeongguk."
Yüzünde parmaklarımı dolandırırken gözümden akan bir damla yaşı silme gereği duymadım.
Vücuduna düştü yaşım.
"Lisedeydik, çok güzeldin Jeongguk. Daha yeni gelmiştin. Bizim sınıfa ilk girdiğinde nefes almayı unuttum, biliyor musun? Çok narindin sevdiceğim, öyle kırılgan duruyordun ki..
Sınıfta, benim yanımdan ayrı, üç boş sıra daha varken, Tanrı dediklerimi duymuş gibi gelip yanıma oturdun. İlk konuşmamızı hatırlıyor musun?
'Merhaba, ben Jeon Jeongguk.'
O kadife sesin ve vücudundan yayılan gül kokusu naçar kılmıştı beni. Ağzımı açıp tek kelime edememiştim. Elini uzatıp sabırla beklemiştin beni. Tuttum o eli meleğim. Tuttum ve bırakmadım.
Derslerde gözüm hep sende olurdu. Sınavlarım, sözlü notlarım, hiçbiri umrumda olmazdı. Sen vardın yanımda, Tanrım, nasıl başka bir meşgalem olabilirdi ki?
Her içeri girdiğinde gözlerin ilk beni bulurdu ve gözlerin kısılana, tavşan dişlerin tüm güzelliğiyle belli olana kadar gülümserdin bana. Tanrı şahit, sen çok güzeldin Jeongguk.
Yağmur yağıyor şimdi meleğim, yanımda değilsin. Niye uyanmıyorsun ki? Niye yine adımla seslenmiyorsun bana? Çok mu günahkarız sevgilim, birbirimize memnu olduğumuzu bildiğimiz halde aşık olduk. Tanrı bize çok mu kızdı aşkım, hım? Niye bizi buldu, biz daha yeni kavuşmuştuk? "
Gözlerimden sicim gibi akan yaşları elimin tersiyle sildim. Hissederdi o ağladığımı, üzülmemeliydi sevgilim.
" Tutamadım kendimi sevgilim, özür dilerim. Nerede kalmıştım? "
Dudaklarına yine bir öpücük bırakıp ellerini tuttum.
" Günlerce flörtleştim seninle. Yönelimini bilmiyordum, garip kaçabilirdi senin için. Ama doğruluk mu, cesaret mi oynadığımızda doğruluğu seçmiştin. Sana sorduğum soruyu hatırlıyor musun?
'Bir erkeğe aşık olabilir misin?'
Aynen bunu dedim bebeğim. Sen ise bana güzelce gülümseyip ellerimi tuttun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rose×Taekook ✓
Hayran KurguTaehyung, Jeongguk ile sohbet etmek ister. OneShot Angst. 130820 For; @destinytk By Amethyst🥀