Videó

62 4 2
                                    

____________________________________________________________________________

Sziasztok, kedves olvasók!

Azoknak, akik még nem látták a videót, azoknak beraktam ide.

(Én ajánlom a végignézését, mert persze a LEGESLEGVÉGÉN van a csavar...)

Előre szólok, hogy ANGOLUL van, de leírom a szöveget magyarul a videó alá, hogy mások is értsék, akik nem beszélik a nyelvet.

(a szöveg 10:39-ől kezdődik, és 20:25-től 21:08-ig, nem tudom, hogy miért, de nincs hang, biztos valami hiba. Szöveg viszont van... :) Úgyhogy jól jártunk.)

NEM  TÜKÖRFORDÍTÁS!!!

Mindenesetre jó szórakozást és olvasást kívánok mindenkinek!

AYDZSENA

______________________________________________________________________________


10:39-től;

 - Szervusz kedvesem!- hallatszik a titokzatos hang.

- Ki van ott?- kérdezi Mangle.

- Csak egy barát... Ne félj.

- Ki vagy te?

- Én csak egy magányos nyúl vagyok... Itt élek már évek óta... Egyedül. A sötétség az egyetlen társaságom...

- É-én sajnálom... Nem tudtam, hogy valaki más is él itt. Elmegyek máshova...

- Én viszont azt szeretném, hogy még maradj itt egy kicsit. Nem beszéltem senkivel már hosszú idők óta... Tudod, szörnyű érzés, mikor az emberek kerülnek téged, mikor utálnak téged... Úgy érzed magányos vagy, tehetetlen... és semmit sem tudsz tenni ellene.

- Tudom... Tudom miről beszélsz. Mi a neved?

- Úgy hívnak, hogy Springtrap!- lép ki a sötétből a nyúl.

- Springtrap?!

- A meglepettségedből ítélve hallottad már ezt a nevet...

- Hát... Igen... N-néha...

- Nincs valami jó hírem... Ugye, Mangle?

- Mi? N-nem, úgy értettem, hogy... Várjunk... Honnan tudod a nevemet?

- Én sok mindent tudok. Szegény Chica, szegény Bonnie... Segíteni próbáltak... És te majdnem elpusztítottad őket! Mindent elrontottál... Most Foxy utál téged... Senki sincs melletted... Olyan magányos vagy, akárcsak én.

- Ez igaz... Mindent elrontottam.

- Ezért akarom, hogy maradj velem...

- Maradjak veled?

- Maradj velem örökre... A menyasszonyomként!

- Micsoda?!

- Jól hallottál, Mangle!- elővesz egy gyűrűt- Gyere hozzám, és utána együtt fogjuk uralni ezt a helyet!

- Nem mehetek hozzád...! Én Foxy-t szeretem!

- Foxy nem szeret téged többé! Senki sem! Fogadd el! Ez az egyetlen esélyed, kedvesem! Én... vagy senki!

SpringaliceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora