Siyah'ın Tanımı. - 1

272 11 3
                                    

Bugün yine pasif, sıkıcı, ölümü istediğim bir gün. Yine faça çekip lanetler okuyorum. Hayatın kısa olduğunu söyleyip duruyorlar. Ben bunu doğru bulmuyorum.15 senedir yaşıyorum, yani belki. Ve bu bile bana uzun gelirken hayatın kısa olduğunu söylemeleri midemin bulanmasına yol açıyor. Evren neden var olmuş ki? Bu dünyaya gelmemizde ki amaç ne? Boşlukta yuvarlanıp durmaktan başka yaptığımız bir şey yok. En azından benim düşüncelerim bu yönde. Ben kim miyim? Ben, siyahın ta kendisiyim.

  Kendimi bildim bileli hep olumsuz düşünen biriydim. Kafamın içinde var olan düşüncelerim… Hepsi neden burada olduğumuz hakkında. Sizinde kafanızda soru işareti oluşmuyor mu? Hayata gelmemiz, Hz. Âdem’in o elmayı yemesi ve daha bir sürü beyin yorucu şeyler. Boş zamanlarımı bunları araştırarak harcıyorum. Çünkü bilmem gerekiyor. Öldükten sonra ne olacağını, başka bir bedenle gelip gelmediğimizi, cennet gerçekten var mı? vs. Ben robot gibi yaşamak istemiyorum. Ve ayrıca evet cehennemi bilmek istemiyorum. Sonuçta zaten cehennemdeyim. Burası İstanbul. Bunu dediğimde çoğunuzun hayalindeki gibi güzel, içinde bir tek meleği eksik olan bir şehir mi geldi yoksa? İronik. Bana hiçbir zaman öyle gelmedi, sanırım gelmeyecekte.

  İstanbul’un birçok yerinin harika olduğu söylenir. Bu güzellikleri bir tek ben mi fark edemiyorum, yoksa sizler mi abartıyorsunuz? Ben İstanbul’un çok uç yerinde oturuyorum. İstanbul’a dahil mi onu bile bilmiyorum. Benim adım Miray. Sevilecek bir tipim yoktur. İnsanları kafamda çoktan soyutlamış biriyim. Tek takılmayı severim. Beni tanısanız…

Mm, beni tanımayın.

Emin olun pişman olursunuz.

Siyah'ın Tanımı. (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin