Byla jsem na sebe tak naštvaná. Jak mi sakra mohl zmizet? Celou dobu byl přede mnou. Mohlo být něco kolem desíti hodin večer a já tady stála na střeše a snažila se najít Buckyho, který se mi před pár minutami ztratil z dohledu. Byla možnost, že je tu tajný vchod, kterým prošel, nebo že nasedl k někomu do skrytého vozidla, které ušlo mému pohledu. Zkoušela jsem vymýšlet různé teorie, zatímco si můj mozek nechtěl připustit tu nejpravděpodobnější teorii a to, že jsem nejspíš vyšla ze cviku, protože špeh jsem bývala prvotřídní. Stále naštvaná sama na sebe jsem slezla ze střechy do nějaké uličky, kde spal bezdomovec, zatímco mi přijel Johny ke krajnici silnice vzdálené pár metrů a já unavená celým tím dnem se vydala domů, kde jsem po hygieně, při které jsem mimochodem usínala, padla do peřin.
Smrt Nicka Furyho otřásla celým S.H.I.E.L.D.em jako velké zemětřesení a mně stále unikalo to, jak je s celou věcí spojen Rogers. Musím ho sledovat. ,,Summer, nahlas mi současnou polohu Steva Rogerse." Rozkázala jsem své UI. Seděla jsem doma ve své laborce lomeno dílně a hledala vodítka. Vražda mi ze strany Hydry přišla až moc neuvážená. Hydra má ve stylu spíš únosy, natož takhle důležitých lidí. ,,Pan Rogers se momentálně nachází v kanceláři Alexandra Pierce." Dostalo se mi odpovědi a ve mně hrklo. ,,Pierce? Vždyť Pierce byl jedním z vůdců.......poslal Winter Soldiera, aby se zbavil Furyho." Dívala jsem se do prázdna a v hlavě mi šrotovali kolečka. ,,Slečno, je tu záznam oznamující, že to byl právě Pierce, kdo doporučil Furyho na místo ředitele, proto je toto mínění velice nepravděpodobné." Pierce byl pomatenec. Už samotní zastánci HYDRY ho nazývali zbytečně krvelačným. Vstala jsem z křesla a vyšla schody vedoucí do chodby, kterou jsem se dostala do kuchyně. Z lednice jsem vyndala jogurt, se kterým jsem si ihned sedla ke stolu. Po celou cestu jsem se snažila nahlas přemýšlet: ,,Už jsem slyšela o té misi v Bogotě. Pro S.H.I.E.L.D. je to jedna z těch významnějších misí, které se účastnil jak Fury, tak Pierce. Očividně na něj Fury zapůsobil. Jenže Fury je jeden z těch lidí, co nikomu jen tak nevěří. A pak to směšné odmítnutí ceny za mír. Kdyby svět věděl, co všechno s Hydrou napáchal dostane místo ceny míru doživotí. Co když si ale potřeboval jenom šplhnout v očích lidí a získat důvěru našeho pirátka? Že by se mu Rogers jen připletl do jeho dlouholetého plánu? Nebo je v tom něco hlubšího? Moc dobře ví, že Buckyho znal. Mohl by ho ohrozit. Mohl by u Buckyho vyvolat nějaké vzpomínky." Vstala jsem. Vyhodila prázdný kelímek a stále s lžičkou, kterou jsem neustále obracela v pravé ruce, jsem seděla na místě. ,,Slečno, S.H.I.E.L.D. právě označil Steva Rogerse za zběha. Uzavřeli silnice a vyhlásili po něm pátrání." Okamžitě jsem vypálila zpátky do laborky. ,,Co je k tomu přimělo?" Začal se přede mnou přehrávat hologram se záznamem z kamer. Nejdřív z výtahu, kde se Rogers porval s jednotkami STRIKEu a pár úředníky, pak jak proskočil sklem a utekl do garáží pro svou motorku, se kterou se rozjel pryč a během cesty zničil jeden jet, který mu chtěl zabránit. Ale, že by mu snad něco došlo? Tak počkat. Jestli způsobil Rogers takový povyk, muselo to Pierce vytočit. A v afektu toho člověk nejvíc vykecá. ,,Summer, bezpečnostní kamery S.H.I.E.L.D.u na Pierceovu kancelář. Přednější je mi zvuk, než obraz." O pár chvilek později se mi zobrazila nějaký záznam kamery, která zabírala chodbu a malou část Pierceovi pracovny. Zvuk nebyl nic moc díky sklu dělící kameru od S.H.I.E.L.D.ského tajemníka, ale slovům rozumět bylo.
,,Fury byl chladnokrevně zavražděn. To z něj u rozumných lidí dělá mučedníka, ne zrádce." Slyšela jsem jeho hlas. Zkrabatila jsem obočí. Mátl mě jeho přístup. ,,Víte co z něj dělá zrádce? Že najal žoldáky, aby unesli jeho loď!" Zaslechla jsem hlas jiného muže. Toho jsem ovšem nepoznávala. Takže to byli pirátovi bratři. Nešlo se neuchechtnout. ,,Pan Fury zneužil vaše přátelství, aby tuto radu donutil pozdržet projekt INSIGHT," Teď mluvil jiný muž. Z jeho hlasu byl znát přízvuk. Takže mluví s Radou bezpečnosti. Došlo mi. Moment. Co je to za projekt? ,,Protože věděl, že by odhalil jeho podvratné operace. Při nejlepším vám lhal, při nejhorším..." Pokračoval by dál, kdyby mu do toho Pierce neskočil. ,,Přejete si mou rezignaci? Můžu ji sepsat hned." Očividně mu došly nervy. ,,Tyto diskuse můžeme odložit na později." Tentokrát to byl ženský hlas. ,,Ale chcete o tom diskutovat." Nedal se Pierce. ,,Už je to uzavřeno, pane tajemníku, rada se shodla na znovu oživení projektu INSIGHT," Muž který promluvil jako první dál pokračoval ,,Pokud chcete říct něco úderného, teď můžete."
Tak počkat. ,,Summer, vše o projektu INSIGHT." nařídila jsem. ,,Žádné záznamy." Ta věta vyvolala mé zamračení. Prý by to odhalilo Furyho plány. Musí to být silná zbraň. Jestli to vůbec zbraň je. ,,Tak to vypadá na výlet do S.H.I.E.L.D.u, co říkáš, Sum?" Ušklíbla jsem se.
ČTEŠ
I boss I genius I egoist |CZ AVENGERS FF|
FanfictionKaždý nosí nějakou masku. Každý předvádí. Každý lže. Zranili mě, ušpinili, zabili mou podstatu a ukradli mysl i duši, ale já přežila. Udělali mě silnou, pomstychtivou, nezastavitelnou. Jsem stín, přesto stojím v záři reflektorů. Neviditelná, přesto...