Kagami Natsuki szemszöge
Reggel Taiga ölelő karjaiban ébredtem, de most nem szorított olyannyira, hogy ne tudjak kimászni. Így nem kellett felkeltenem, hagytam még aludni kicsit.
Kimentem a konyhába és elkészítettem a bentokat. Majd mentem készülődni. Mire kész lettem Taiga is elkészült.-Jó reggelt.-köszöntöttem és adtam neki egy ölelést.
-Neked is.-mondta és viszonozta ölelésem.-Volt valami, hogy az ágyamban találtalak az este?
-Nem, semmi.-mondtam és elengedtem.-Csak jól esett veled aludni.
Mosolyogva indultam meg felvenni a cipőmet.
-Hát oké.-mondta és ő is követte a példámat. Majd elindultunk a suliba. Tetsu félúton csatlakozott hozzánk. Ahogy észre vettem nagyon jól kijönnek egymással ezek ketten, aminek nagyon örülök. Régen láttam ilyen boldognak Taigát valakivel.
Miután elváltak útjaink egyenesen a termünkbe mentem. Lehet korán jöttem, mert nem voltak ott Satsukiék a helyükön. Leültem a helyemre és előpakoltam a könyveimet. Mikor ezzel végeztem, akkor lépet be Satsuki az ajtón mögötte pedig Aomine. Egyenesen felém haladtak. Satsuki végig mosolygott, majd mikor mellém ért egy öleléssel köszöntött.-Jó reggelt!-mondta boldogan.
-Nektek is.-mondtam és visszaöleltem.
-Reggelt.-mondta Daiki miután elment mellettünk és leült mögém.
-Fura, hogy később jötetek.-mondtam miközben Satsuki is lepakolt.
-Igen, kicsit elaludtam, szóval később tudtam Dai-chant kirángatni az ágyból.-mondta Satsuki mosolyogva.
-Elhiszem milyen nehéz dolgod lehet vele.-mondtam gúnyosan mosolyogva.-Átérzem mert néha elég nehéz felkeltenem a bátyámat, ha túl korán van még.
-Igen megértem...Várj van bátyád?-kérdezte hirtelen Momoi.
-Igen, ikertestvérek vagyunk.-mondtam egyszerűen.-Csak ő a Serinbe jár.
-Nem is tudtam.-mondta Satchan.
-Pedig mondtam már neked.-mondtam neki.
-Ja tényleg. Néha feledékeny vagyok kicsit.-mondta nevetgélve.
-Ch..és kosarazik?-kérdezte meg Daiki azt amit őt a leginkább érdekelte.
-Igen, együtt kezdtünk el.-mondtam felé fordulva.
-Van olyan jó, hogy legyőzön?
-Hm..szerintem most még nem áll készen rá, de hamarosan biztos vagyok benne, hogy képes lesz.-mondtam mosolyogva.
-Kíváncsi lettem, úgy is nemsoká jönnek a selejtezők. Majd ott meglátjuk, hogy teljesítenek.-mondta gonoszan mosolyogva.
-Ch...Elég izgatott lett valaki.-mondtam ironizálva.
-Szeretem az erős ellenfeleket.-mondta mosolyogva.
-Azt elhiszem...
-Tényleg nagyon jól kijöttök. Mintha már egy pár lennétek, főleg a tegnapi mutatványotok után tűnik úgy.-mondta Satsuki szinte mindenttudóan. Hirtelen kicsit melegem lett, mert eszembe jutottak a tegnapi események.
-Ezt rosszul látod. Sose járnék vele. -mondtam neki őszintén. Mert tényleg így volt. Még ha bele is szeretnék úgy is el kellene felejtenem, mivel már el vagyok jegyezve, de ezt ő nagyon is jól tudja. Akkor meg minek mond ilyeneket.
-Ez fájt hercegnőm. Pedig én szívesen élvezném a társaságod amíg meg nem halunk.-mondta Daiki, de nem tudtam kivenni, hogy ezt most gúnyosan mondta vagy tényleg komolyan gondolta-e. A tegnapi nap után össze voltam zavarodva. Annyi minden történt egy nap alatt. Csoda hogy még élek. Ezért inkább nem is válaszoltam és gyorsan előre fordultam. Hirtelen megéreztem, hogy valaki hátulról a fülemhez hajol.
YOU ARE READING
Kosárlabda Démon Hercegnője (Knb Fanfiction)
FanfictionSziasztok! Ez egy Aomine x Oc fanfiction. Ha érdekel olvass bele!