Bölüm 2

26 1 0
                                    

Şarkıyı açın,arkanıza yaslanın ve kitabınızı okuyun.Hayatınızdaki sorunları bir kenara bırakın.Kendi dünyanızı oluşturun.Bırakın şarkı ruhunuzla dans etsin..


Sevgi her zaman zayıflıktır.Eğer yeniden başlamak istiyorsanız güçlü olmanız ve sevdiklerinizi unutmanız gerekir...

Öğle yemeğinde olacakları merak ederken bir yandan da sunumumun üsten tekrar geçiyordum.Her şeyin mükemmel olmasını istiyordum.O işi ben almalıydım.Kariyerim için çok önemli bir iş,kaçıramam.

Sunumuma defalarca kez baktıktan,üstünden geçtikten sonra Hakan Bey ile birlikte proje sahiplerinin attığı konuma gittik.Güzel bir restoranttı.Henüz gelmemişlerdi.Ne proje sahibi ne de karşı taraf...

Yaklaşık 20 dakika sonra proje sahipleri geldi.Karşı taraftan hala ses seda yoktu.Sanırım bu onlar için eksi puandı.Hakan bey ve proje sahipleri sohbet ederken bende herkese vereceğim sunum dosyalarını hazırlıyordum.

Ben dosyaları hazırlayana kadar restoranttan içeri 2 takım elbiseli adam,2 de kadın girdi.Bizim masaya doğru telaşlı bir şekilde yürüyorlardı.Anlaşılan rakiplerim bunlardı.Hadi bakalım iyi olan kazansın...

Yaklaşık 1.5 saatin sonunda proje sahipleri hala karar verememişti.İki taraf da gerçekten işlerinde çok iyiydi.Ama bir karar vermeleri gerekiyordu.Kendi aralarında uzun bir konuşmadan sonra Proje müdürü Kenan Bey söze başladı.

"Umay hanım,Kağan Bey ben ve iş arkadaşlarım sizleri tebrik ediyoruz.İkinizin de yatığı işler muazzam.Bir karar vermemiz gerekiyordu.Amacımız hem projeyi tehlikeye atmamak hem de yetenekli insanlarla çalışmak.Bu yüzden size bir teklifimiz var."

Sanırım kalbim durmak üzere.

"Sizden birlikte çalışmanızı istiyoruz.İki yetenekli insan bu muazzam proje de buluşursa gerçekten Türkiye'de ses getiren mimarlardan olursunuz.Hem biz mutlu oluruz hem siz."

Kenan beyin cümlelerinden sonra iki taraf da birbirine bakmaya başladı ve ortalığı derin bir sessizlik kapladı.Kenan Bey bir süre bize baktıktan sonra konuşmaya devam etti.

"Siz iki mimar bir oturun düşünün.Projenin acelesi yok.2 gün birlikte çalışın.Proje üstünde konuşun,fikirlerinizi birbirinize açın.Birbirinizin çalışma stilini anlayın.Bütün bir proje boyunca birlikte çalışabilir misiniz bakın.İşi ya birlikte yapacaksınız yada sizden bir sonraki şirketlerle tekrardan görüşürüz.Kolay gelsin sizden haber bekliyor olacağız."

Harika.Tek kelime ile harika.Kos koca projeyi başka bir mimarla yapmak.İnanamıyorum.

Kenan bey restoranttan çıkınca biz ve onlar kaldı.Onlar işte iş arkadaşlarımız.Şaka gibi.

Ben Kağan beye o bana sadece birbirimize bakıyorduk.Sessizliği bölen Hakan Bey oldu.

"Kağan Bey bu projeyi iki taraf da çok istiyor.İşi ya birlikte yapacağız ya da başka şirkete verecekler.Siz de Umay da alanlarında çok iyisiniz.Bence birlikte çalışabilirsiniz."

Kağan Bey bana tekrardan baktıktan sonra Hakan Beye döndü.

"Evet buraya gelmeden önce sizi ve şirketinizi biraz araştırmıştık.Gerçekten işini iyi yapan bir mimarınız var.İşi biz de çok istiyoruz haklısınız.Bu projeyi başka şirketlere bırakamayız.Bu yüzden Umay Hanım da kabul ederse Kenan Beyin dediği gibi 2 gün birlikte çalışalım."

Kağan Beyin konuşmasından sonra herkes bana baktı.

"Doğru işi iki taraf da çok istiyor ve benim bu işi bırakmaya niyetim yok.Kenan Beyin de dediği gibi birlikte çalışalım.Bakalım ortaya ne çıkacak."

Kağan Beyle de anlaştıktan sonra restoranttan çıktık.Hakan Bey çok dikkatli olmam gerektiğini,işi büyük bir titizlikle yapmamı istediğini söyledi.Ben işimde her zaman iyiydim o yüzden bunun da üstesinden gelecektim.

Hakan Beyi tatmin eden ve ona güven veren bir kaç cümle kurduktan sonra doğruca eve geldim.Bilgisayarımın başına geçip Kağan Beyi ve şirketi araştırmaya başladım.

Evet başarılı bir mimardı.Başarılı bir şirkette çalışıyordu.Tuttuklarını koparan bir tipleri vardı.Ama bu beni korkutamazdı.Bu işi ne pahasına olursa olsun yapacaktım.

Bu günlük bu kadar iş yeterdi.Yorgunluktan her yerim ağrıyordu.Şerafettin'in boşalan mama kabını doldurup suyunu değiştirdikten sonra odama gittim.Yatağıma uzandım,ahh gerçekten beni mutlu eden sayılı şeylerden biriydi.Bakalım yarın Kağan Beyle birlikte nasıl çalışacaktık.Daha doğrusu birlikte çalışabilecek miydik?




UMARIM OKURKEN ZEVK ALIRSINIZ.HEPİNİZE İYİ GECELER.BEĞENDİĞİNİZ YADA BEĞENMEDİĞİNİZ ŞEYLERİ LÜTFEN YORUM OLARAK BIRAKIN..

HEM İŞ HEM AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin