Hayatın bize öğrettiklerini gene hayata karşı kullanmamız gerekir..
Şarkının ve yeni bölümün keyfini çıkarın:)
KAĞAN'IN ANLATIMINDAN
Annem sabaha karşı hastaneye gelmişti.Üstünü başını değiştirmiş bana da birkaç parça kıyafet getirmişti.Annem babamın başında beklerken bende hastanenin tuvaletinde üzerimi değiştirdim.Gece boyunca uyumamıştım.Gözümü bir dakika bile babamdan ayırmamıştım.Üzerimi değiştirip annemin yanına gittiğimde doktorlar babamı muayene ediyordu.Doktor elindeki kağıda bir şey karaladıktan sonra odadan çıktı.
"Gözünüz aydın.Murat Bey'in durumu düne göre gayet iyi.Şimdi kendisini normal odaya alacağız,sizde yanına girebileceksiniz.Akşama doğru uyandıracağız.Kendisinin vücudu yorgun düştüğü için biraz dinlendiriyoruz.Tekrar geçmiş olsun."
Doktordan gelen güzel haber sonucunda annemle birbirimize sarılmıştık.Babama çarpan adam da arkamızdan geldi.Kendisi de hala hastanedeydi.Tekrar bizden özür diledikten sonra babamın iyi olduğunu duyunca kendisi de rahatladı.Sonra odasına gitti.Annemle birlikte babamın odasına gidişini izledik.Hemşireler babamı odaya getirip yatağa yatırdıktan sonra odadan çıktılar.Bu oda ferahtı.Kocaman camı sayesinde içeriye güneş ışığı giriyordu.Annem babamın baş ucundaki koltuğa oturdu.Bende diğer yanında başında duruyordum.Aklıma Umay geldi telefonumu çıkarıp mesaj attım.
Kağan:İYİ HABER.Babamı normal odaya aldılar.Akşama doğru uyandıracaklarmış.Ama ben bir süre daha buradayım.Çünkü babamın kolu ve bacağı kırılmış.Anneme yardım etmem gerek.
Saate baktığımda henüz sabahın 8'i olduğu için cevap gelmedi.En azından buradan işleri bilgisayarımdan yönetebilirim diye düşündüm.Sonra kendime küfür ettim.Acil çıktığım için bilgisayarımı da alamamıştım.Artık biriyle isteyecektim.Bütün işi daha ilk günden Umay'a bırakamazdım.
UMAY'IN ANLATIMINDAN
Sabah uyanır uyanmaz elime telefonumu aldım.Kağandan mesaj vardı.
Kağan:İYİ HABER.Babamı normal odaya aldılar.Akşama doğru uyandıracaklarmış.Ama ben bir süre daha buradayım.Çünkü babamın kolu ve bacağı kırılmış.Anneme yardım etmem gerek.
Derin bir oh çektikten sonra mesajına yanıt verdim.
UMAY:Hadi gözün aydın.Umarım baban daha iyi olur.İşleri merak etme elimden gelenin en iyisini yapacağım.İstersen akşam görüşmeyi sana özet geçerim.Tekrar geçmiş olsun.
Mesajı gönderdikten sonra kalkıp üstümü değiştirdim.Hemen Şerafetinin mamasını koydum ve suyunu değiştirdim.Kendim de bir şeyler atıştırdıktan sonra evden çıktım.Önce şirkete gidip Hakan Beye bugün hakkında rapor geçtim.Sonra Selinle birlikte proje müdürü Kenan Beyin asistanının attığı konuma gittik.Güzel bir restorandı.Kapıdaki görevliye Kenan Beyin misafiri olduğumuzu söylediğimizde bizi bahçede bir masaya götürdü.Masaya oturur oturmaz kapıdan Kenan Bey ve asistanı girdi.
Yaklaşık 2 saat sonra Kenan Bey son olarak çalışma programını da verdikten sonra Kağan'a geçmiş olsun dileklerini iletmemi istedi ve gittiler.Derin bir nefes alıp verdikten sonra telefonuma baktım.Kağan mesaj atmıştı.
Kağan:Toplantı nasıl geçiyor?Bir sıkıntı var mı ?
Umay:Hayır hayır hiçbir problem olmadı.Çalışma programlarını falan aldık.Kenan Bey çok geçmiş olsun dedi.
Kağan:Sağ olsun.Ben aceleyle çıktığım için bilgisayarımı falan alamadım yanıma.Şirketten biriyle bilgisayarımı Samsun'a getirteceğim.İstersen sana da uğrasın çalışma programını almış olur?
Umay:Tabi tabi.Ben konumu atayım.
Kağan'a evimin konumunu attıktan sonra bende eve geçtim.Çalışma programını incelemeye başladım.Gerçekten çok temiz iş istiyorlardı.Kahve yaparken kapı çaldı.Kağan'ın gönderdiği adamdı.Çalışma programını verdikten sonra gitti.Kahvemi de alıp balkonuma çıktım.Derin bir nefes aldım.Ne güzel gündü.İşi bağlamıştık,bugün çalışma programlarını da aldık.Artık gerisi bizdeydi.İşçiliğimizi konuşturacaktık.
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEM İŞ HEM AŞK
ChickLitİkisi de tam bir işkolik! Hayatlarını birleştirende yaptıkları en iyi şey,İŞLERİ.