Bölüm 3

17 1 0
                                    

Ceset taşıyan bir ambulansın siren çalması kadar anlamsız hayatım. Morga ölü yetiştiriyor sanki duygularım... [Müzikle birlikte keyifli okumalar:)]


Bugün büyük gündü.Kağan Bey ile bizim ofiste küçük bir ev üzerinde çalışacaktık.Ben hazırlanana kadar da size Kağan Bey hakkında bilgi vereyim.Kağan Kaya,kendisi Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık bölümü mezunudur.Kendisi 32 yaşındadır.Biyografisinde yazılanlara göre babası da mimarmış ve babasının yanına işe her gittiğinde babasına özenirmiş.Bu sayede mimar olmuş.Oldukça başarılı bir eğitim hayatı var.Herhangi bir özel hayat sorusuna cevap vermemiş.Sosyal medyasına baktığımda oldukça fazla takipçisi var.Sosyal medya hesabında da sadece işi ve kendisi var.Sevgilisi var mı,annesi babası hala hayatta mı yada bir kardeşi var mı hiçbir bilgi yok.

Şimdilik bu kadar bilgi yeter çünkü işe geç kalmak istemiyorum.Evden çıkar çıkmaz Kağan Beyin asistanından bir mesaj geldi.

-Umay Hanım günaydın. 30 dakikaya ofisinizdeyiz.-

Pekala Kağan Kaya bakalım işiniz de gerçekten  de iyi misiniz?

Şirkete geldiğimde ofisimde kimseyi göremeyince hem asistanım hem de yakın arkadaşım Seline seslendim.

"Daha gelmedi mi?"

"Şimdi güvenlik aradı.Binaya giriş yapmış."

"Tamam tatlım.Koş karşıla."

Selin Kağan Beyi çağırmaya gidince bende ofisime girdim.Bilgisayarımı açıp bugün üzerinde çalışacağımız evin taslağını açtım.

Kapım iki kere çalınıp önce içeriye Selin ardından da Kağan Bey girdi.İş dünyasına göre biraz spor giyiniyordu.Sanırım boyu 186-187 falandı.Üzerinde siyah bir tişört altında da siyah bir jean vardı.Yüksek ihtimalle vücut yaptığı için tişörtünün kolları kasları yüzünden dardı.Onu kısa bir incelememden sonra elimi uzatıp hoş geldiniz dedim.

KAĞAN KAYA ANLATIMINDAN

Ofisin kapısından girdiğimde Umay Aydıner'i gördüm.Tam bir iş kadını gibi görünüyordu.Duruşu dimdik,sanki hiçbir darbede yıkılmayacak gibiydi.Araştırmalarıma göre de oldukça iyi bir mimardı.Boyu sanırım yaklaşık 165 idi.Ne çok kilolu ne de çok zayıf görünüyordu.İş hayatının yorgunluğunu atmak için yoga bile yapıyor olabilirdi.Yüksek ihtimalle de yapıyordu.Siyah bol mini etek ve üstüne kot gömlek tarzı bir şey giymişti.

Siyah bol mini etek ve üstüne kot gömlek tarzı bir şey giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayağa kalkıp elimi sıktı ve hoş geldiniz dedi.Hemen bugün ne yapacağımızı özetlemeye başlamıştı.İç mekanı tasarlanacak evin taslağını benim bilgisayarıma göndermiş,kendi fikirlerini söylüyordu.Bu işi çok istediği dünkü toplantıdan belliydi.Çok hırslı biriydi.

Akşama kadar evin tasarımını,tadilatını,mobilyalarını,duvar renginden zeminine kadar her şeyi planladık.Oldukça verimli bir gündü.Oldukça da yorucu.Son gerekli raporları da hazırladığımız da bugün evin taslağı bitmişti.Yarın bizzat evin dekorasyon malzemelerini seçecektik.Şöyle bir durup ikimiz de derin bir nefes aldık.Umay çantasını toparladıktan sonra söze girdi.

"Oldukça verimli bir gündü Kağan Bey.Yanılmazsam birlikte çalışabileceğiz."

"Bence de.Çalışma tarzlarımız az çok birbirine benziyor.Hem iş çok önemli,başkalarına bırakamayız."

"Haklısınız.O zaman yarın aynı saatte buluşuruz?"

"Tamamdır.İyi akşamlar."

Şirketten çıktığımda saatime baktım.Çoktan akşam olmuştu.Zaman ne ara bu kadar hızlı aktı anlamamıştım.Günün verdiği yorgunluktan dolayı evimin yolunu tutmuştum.

Evime geldiğimde kısa bir duşa alıp yemek yedim.Film izlerken Umay'dan mail gelmişti.Maili açtığımda az çok birbirimizi tanıdığımız için yarın ki sipariş edilecek eşyalar hakkında örnekler atmıştı.Şöyle bir göz gezdirdiğimde zevkli parçalar seçtiğini gördüm.Acaba özel hayatında nasıl biriydi.Sosyal medyasında da pek aktif değildi.Fotoğraflarında da hep kedisi ve asistanı ile birlikteydi.

Göz kapaklarım kendi kendine düşmeye başladığında odama gittim.Yatağıma yattıp gözümü kapattığımda gözümün önüne Umay geldi.Çok merak ediyordum.Bu proje sürecinde-yaklaşık 2 yıl-birlikte uyum içerisinde çalışabilecek miydik?İş bittiğinde herkes kendi hayatına devam mı edecekti?Güzel bir arkadaşlığımız mı olacaktı?Hepsinin cevabını bekleyerek alabiliridim.Bunları düşünürken çoktan uykuya dalmıştım.



HEM İŞ HEM AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin