fourty eight

3.1K 228 203
                                    

KUZEY

Önümde duran kasedeki mısır gevreğinden bir kaşık aldığım sırada telefonum çalmaya başlamıştı. Hızla açıp karşımdaki sürahinin önüne yerleştirdim. Görüş alanıma üstü çıplak Boray girdiğinde ağzımdakini bitirip gülümsedim. "Bensiz mi yemeye başladın?" Sesi ile kafa sallayıp bir kaşık daha aldım, hızlı hızlı çiğneyip, "Çok açtım lan," dedim. Göz devirip yan tarafındaki rafa uzanıp bir kase çıkardı o da. "Belli, mısır gevreği yiyorsun amına koyayım."

Dalga geçerek söylediği cümle ile omuz silktim ve "Annemler evde yok ve son yemek dün bitti," dediğimde onun da kendine gerek hazırladığını gördüm. Hemen ardından ekledim. "Ayrıca dinime küfreden müslüman olsa." Sözüm biter bitmez sırıttı ve tam kameranın karşısına geçip yemeye başladı. Ağzındakini bitirdikten sonra kaşlarını çatarak, "Sahi neredeler?" diye sordu merakla. Kaşığıma biraz gevrek alıp ağzıma göndermeden önce, "Anneanneme gittiler, rahatsızlanmış sanırım," dedim ve kaşığı ağzıma götürdüm. Süte bulanmış gevrek hafiften eriyerek ağzıma yayıldı. Biraz mırıldandıktan sonra elindeki kaşığı bıraktı ve bana baktı doğrudan.

"Senin sayende bende merak ettim Levent ve Batın'ı. Bir şey demedi mi hiç?"

Cıklayıp yanda duran bardaktan bir yudum aldım ve ona döndüm. "Hayır, bıçak açmıyor ağzını ama öğrenmek için çabalayacağım." Sandalyede geriye yaslanıp kafasını arkaya attığında vücudunu süzdüm. Benden daha iyi bir fiziği vardı, emin olmuştum az önce.

Aniden ekrana dönüp onu incelediğimi görünce dudakları alayla kıvrıldı. "Etkiledi mi seni vücudum?" Kendime gelerek onun gibi alayla konuşmaya başladım. "Bunun cevabını sonra vermeyi seçiyorum," deyip bir kaşık daha aldım mısır gevreğinden. Boray da beni taklit ederek bir kaşık aldı ve yavaşça yemeye başladı. Başta anlamasam da bunun altından bir fesatlık çıkacağını fark edip tek kaşımı kaldırdım. "Düzgün ye lan yemeğini."

Ağzındakini bitirip göz devirdiği sırada, "Çok sıkıcısın ama," diyerek homurdandı. Gülerek orta parmağımı gösterdiğimde Boray da aynı şekilde karşılık verdi.

Tekrar yemeğime dönüp son bir kaşık daha aldım ve tezgâhta duran peçete ile ağzımı silip odama geçtim. Yatağıma uzanıp tek elim ile telefonu tutarken Boray'ı biraz daha inceliyordum. Birkaç saniye sonra bakışlarımdan rahatsız olmuş olacak ki, "Ne sapık gibi bakıyorsun lan yemek yiyemiyorum," dediğinde gülerek karşılık verdim.

"Böyle bir güzelliği incelemek istedim."

Önce yüzüme şaşkın şaşkın baktı, daha sonra güldü ve "Romantik bir cümle kurduğunda bunun sen olmadığını düşünüyorum, çok garip geliyor," dediğinde hak vermiştim. Açıkçası ben de onun gibi düşünüyordum, tek fark Boray için de geçerliydi bu. Yıllarca birbirimize etmediğimiz küfür kalmamışken şimdi birbirimize süslü cümleler kurmak kesinlikle zor geliyordu. İkimiz de alışık değildik buna.

"Hoşuna gitmiyor mu ama benden böyle cümleler duymak?" deyip yatakta dikleştim. Birkaç saniye yüzüme baktıktan sonra, "Çok hoşuma gidiyor, devam etsene," dediğinde sırıttım ve "Kota doldu be Boray'cım," dedim. Sessizce bir küfür savurduğunda konuşacağım sırada arkadan Batın'ı görmem ile sustum ve Boray'a kaş göz yaptım. Beni uğraştırmayıp direkt anladığında zeki olduğuna kanaat getirdim.

Arkasını dönüp, "Pişt, Batın! Gelsene," dediğinde söylenerek Boray'ın yanına geldi. "Abi kardeş olalım dediğimde ne anlıyorsun yavşak? Ne zaman abi demeyi öğreneceksin?"

Boray oflayıp, "Ağız alışkanlığı işte. Neyse boş ver bunu," deyip Batın'ın yakasından tutup yüzünü eğdi ve bana çevirdi kafasını. Aval aval yüzüme baktığı sırada, "Ee ne olmuş amına koyayım sevgilimi gözüme mi sokmak istiyorsun?" dediğinde göz devirdim ve ağzını açan Boray'ın konuşmasını engelledim. "Dün gece ne olduğunu artık biriniz anlatsın amına koyayım. Hayatımda ilk defa bir şeyi bu kadar merak etmişimdir."

Yakasını Boray'ın elinden kurtarıp doğrulurken göz devirdi. Boray merakla Batın'a bakarken Batın bir of çekip yan tarafta duran sandalyeden birini çıkardı. Boray'ın yanına otururken söze girdi. "Yine boktan konulardan konuşuyorduk, konuşma biterken sinirlendim ona biraz içmeye karar verdim. Salak gibi tekrar yazdım ve saçmaladım. Ne olduysa birden gaza gelip size geldim işte-" Daha sözü bitmemişken Boray kesti ve "Geç buraları öpüşme olayına gel," dedi sabırsızlıkla. Ben Boray'a hem katılıp hem gülerken Batın göz devirip o olaya geldi.

"Bir şey yok onda, Levent'i öpmek için ısrar ettim ve etkilemeye çakıştım onu o sarhoş halimle. Sonra da işte öptüm zaten gördünüz," dedi sesi sonlara doğru sinirle çıkarken. Sırıtarak karşılık verdim ve "Bilseydim hiç gelir miydik lan oraya?" deyip Boray'a çevirdim bakışlarımı. Dudaklarımı ısırıp beni onaylarken Batın'a döndü. "Sonra hiç konuşmadınız mı?"

Çok kısa bir süre sessiz kalıp rastgele bir yere bakarken, "Hayır," dedi tekdüze çıkan sesiyle. Kaşlarımı çatıp sorgulayacağım sırada sandalyeden kalkıp bir şey demeden gitti. Boray şaşkınca arkasından bakarken ben de Boray'a bakıyordum. Saniyeler sonra bana döndüğünde, "Telefonunu karıştırmak farz oldu," dedi ancak birkaç saniye sonra Batın'ın uzaktan gelen sesi ile dilimi ısırdım. "Duyuyorum seni küçük piç, aklından bile geçirme!"

Boray da oturduğu yerden kalkıp telefonu eline aldı ve yürümeye başladı. "İkisi de beni çok yoruyor," deyip kapısını araladı ve yatağına attı kendini. "Uyumak istiyorum," diye mırıldanıp yatakta kaydım ve kafamı yastığa koydum. "Sen uyu bende seni izleyim," dediğinde birkaç saniye bakıştıktan sonra aynı anda öğürüyor gibi yaptık. Bu halimize gülüp, "Bu arada ciddiyim, yorgun hissediyorum," dedim.

"Kapat uyu o zaman, uykunun kaçıp huysuza dönmeni istemiyorum," deyip dudaklarını yaladı. Dikkatimi gözlerine verip, "Ne zaman huysuz olduğumu gördün ki?" dediğim sırada hızlı bir cevap ile karşılık verdi. "Görmemek için diyorum zaten." Sırıtarak verdiği cevap ile dudaklarım kıvrılmıştı.

"Kapatıyorum o zaman?" dedim sorarcasına. Kafasını sallayıp, "Kapat bebeğim," dediğinde el salladım ve kapattım telefonu. Ardından göğsüme bırakıp gözlerimi de kapattım ve huzurlu bir şekilde uyumayı diledim.

---

of sonlara doğru uykum geldiği için yazım yanlışı vs. çıkabilir, kb

sonraki bölüm ne olsun karar veremedim -smut hariç- aklımda sanaryo bitti gibi eşkfşekrşwld

357 [bxb] +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin