KUZEY
İçimdeki sırıtma eylemini bastırıp normal durmaya çalışarak artık mekanımız olan boş tuvalete yürüdüm. Kapının önünde durup parmağımı tıklattım. Gülme sesinden sonra gelen, "Salak," sesiyle kapıyı açıp içeri daldım. "Önlem aldık," deyip yaslanmış olduğu duvardan çektim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım zaman kaybetmeden. Öğle arasına girmiştik ancak bu sürenin bize yeteceğini sanmıyordum.
Beklediğim gibi hızlı bir şekilde bana karşılık verirken hoşuma gittiğini belli ederek mırıldandım. Bir süre aynı pozisyonda kalıp sakince birbirimizi öperken Boray'ın ani atağı sayesinde sırtım hızla duvar ile buluşmuştu. Kendini bana yaslayıp dilini çıkarırken içimdeki inleme hissini bastırmaya çalıştım.
Dudaklarımdan içeri giren dili zaman kaybetmeden ağzımın içini talan etmeye başlamıştı. Her yerde gezdikten sonra sona bıraktığı dilimle buluştuğunda bir kez daha mırıldandım. Elimi ensesine sarıp tek beden olmamızı sağladım ve dillerimizin akışına bıraktım kendimi. Daha sonra alt dudağına geçip dişlerim arasına alıp birkaç saniye eziyet edercesine öptüm. Dudaklarından ayrılmadan önce de dişleyip üst dudağına bir öpücük bıraktım.
Hemen aşağıya, boynuna inerek dilimi gezdirdim. Kafasını yana eğerek işimi kolaylaştıran Boray'a birkaç iz bırakmaya karar verdim. Tek tek her yeri öperek kendime yer seçtim önce, daha sonra aradığımı bularak dişlerimi geçirdim. Yavaş yavaş emerek iz bırakırken Boray'ın inlemesi kulaklarıma ulaştı. Dudaklarımı boynuna bastırarak, "Sessiz ol demiştim," dedim kısık sesle. Elleri saçlarımı bulurken, "Kes sesini," dedi ve boyuna doğru bastırdı kafamı. Göz devirip kaldığım yerden devam ettim.
Tişörtünün yakasını çekiştirip köprücük kemiklerini açığa çıkararak oraya yaklaştım ve o kısımlara da tek tek izlerimi bıraktım. "Morarırlarsa siktim seni." Kıkırdayıp, "Bir sikim yapamayacaksın," diyerek son kez önce öptüm, sonra emdim. "Neler yapabileceğimi biliyorsun." Boynundan ayrılıp tekrar dudaklarının önünde durdum. Tek kaşımı kaldırıp, "Öyle mi? Göstersene bir," diye fısıldadım dudaklarına doğru.
"Emin misin bundan?" diyerek kulağıma yaklaştı. Tüylerim diken diken olurken kafamı salladım. Dudakları daha da kulağıma yaklaşırken ne yapacağını çözmeye çalışıyordum.
Kulak mememi dudakları arasına alıp yavaşça emerken gözlerim kocaman açılmıştı. Sertleştiğimi hissederken inlememek için kasıyordum kendimi. Kulak mememi rahat bıraktığında bittiğini sanırken kulağımın arkasında da bir tur dilini gezdirdi. Bu hareketten bu kadar etkilenmek saçmaydı ama yapan Boray'sa fazla garipsemiyordum.
Bu seferde boynumu öpücüklere boğarken eli sertliğimi bulmuştu. Titrek bir nefes verip, "Boray," dedim fakat sesim inler gibi çıkmıştı. Cıklayıp, "Hani ses çıkarmayacaktık Kuzey, unuttun mu?" dediğinde dilimi ısırdım. Kendi sözlerimi bana satmaya kesinlikle bayılıyordu.
Dudakları hâlâ boynumdayken elimi saçlarına atıp çekiştirdim ve "Tamam yeter hadi," dedim. Cevabımı sertliğimi avuçlayarak verdiğinde içimden küfürler yağdırıyordum. Nihayet boynumdan ayrıldı ve "Bu eleman hiç yeter demiyor ama," diyerek dudaklarını yaladı. "Sikeyim," deyip dudaklarına yapıştığımda dudaklarımın üstünden gülümsediğini hissettim. Hırsla öperken Boray'ın eli rahat durmayarak pantolonumu açmaya çalışıyordu. Kendimi zar zor ayırıp, "Okuldayız," dedim. Tek kaşını kaldırıp ciddi olup olmadığıma baktı ve "Tüm gün kalkmış bir aletle mi dolaşacaksın?" dedi. Birkaç saniye düşündükten sonra sırıttım.
"O zaman ben de senin gibi Efsane Milan Kadro'sunu sayarım."
Bakışları sertleşip elini az önce açmış olduğu pantolonumdan içeri soktu. Penisimi sertçe avuçladığında kendimi tutamayıp inledim acı ile. "Tamam, tamam. Özür dilerim. Sadece yap." Memnun bir ifade ile gülümseyip dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp pantolonumu biraz daha aşağı indirdi ve diz çöktü. Şaşkınca tek kaşımı kaldırdığımda hain bir sırıtış kaplamıştı yüzünü.
İtiraz etmek için ağzımı açıp, "Boray-" dediğimde sözümü tamamlayamadan boxerımı da indirip ellerini penisime sarmıştı. İkinci kez itiraz etmeye hazırlanırken bu sefer sertleşmiş penisim sıcak ağzı ile buluştu. Hareket edip ağzı ile git gel yapmaya başladığında gözlerimi kapattım ve kafamı arkamdaki duvara yasladım.
Hızlı hızlı gitgel yaparken dişlerini de sürtmesiyle inlemeye ihtiyaç duyuyordum. Elimi yumruk yapıp dişlerim arasına alırken gözlerimi açıp Boray'a baktım. Bakışlarımız kesiştiğinde penisimi sonuna kadar ağzına aldığında elimi saçlarına daldırıp biraz daha bastırdım.
Gerileyip dilini penisimin ucunda gezdirirken gözlerim arkaya doğru kayıyordu. Şu küçücük tuvalette beni güzel kıvrandırıyordu.
Hızını artırıp daha fazla gitgel yaptığında gelmeye çok yakındım. Zar zor inlememi tutup, "Gelmek üzereyim," dedim kısık sesle. Sözlerim ile öncekine göre yavaşladığında elini de sertliğime sarıp hafifçe çekti. Saniyeler sonra ağzına geldiğimde geri çekilip ayaklandı. Dudağının köşesindeki sıvıyı parmağının ucu ile silip arsızca sırıttı. Yüzlerimizi birbirine yaklaştırıp boxerımı çekerken, "Neler yapabileceğimi gördün mü?" dediğinde kafamı sallamakla yetindim.
Pantolonumu çektiğim sırada çenesini öpüp, "Zile az kalmasaydı seni de elden geçirirdik ama üzgünüm bebeğim. Daha sonra seninle daha ayrıntılı ilgileneceğim," dedim ve kemerimi bağladım. Dikkatle beni izlerken sanki kendinde değilmiş gibi "Bebeğim diyen ağzını yerim," dediğinde kendimi tutamayıp güldüm.
"Sadece ağzımı yeseydin bari," dediğimde o da benim gibi gülüp sırıttı. Işaret parmağını bana doğru sallayıp, "Sözünü unutma sakın," dediğinde kafa salladım. "Unutmama imkân yok," deyip dudaklarına uzandım. Alt dudağını uzunca öptükten sonra geri çekilip, "Çıkalım artık," dedim. Mırıldanıp kapıyı açtığında hızla peşinden çıktım.
Hayatımın boktan bir dönemi bitmiş de artık ödülüm gelmiş gibiydi. Onca şeye rağmen pes etmeyip mücadelem karşısında sanki hediye olarak Boray verilmişti.
---
ben böyle yazıyom da en az yorum smutlara geliyo aq hayırdırr
bu fragman arkadaslar eğer buna tatmin edici yorumlar gelmezse filme de gelmez kesin...
AY BEN BÖYLE DİYOM DA NASILDI ONA GÖRE SMUTU DA YAZMAYA ÇALIŞAYIM BEĞENDİNİZ Mİ BUNU SŞKEŞWMRŞWSWŞLS