"الله اکبر الله اکبر۔۔۔۔" ہواؤں نے موذن کی آواز کو پروں پر اٹھایا اور گھر کے صحن میں پھیلا دیا۔۔۔۔۔
"الله اکبر الله اکبر!!" تکیے کے بغیر لیٹی "ذارا" کے کانوں میں میٹھی آواز گونجی۔۔۔۔۔
"یا اللہ خیر۔۔!" وہ مسکراتے ہوئے اٹھی۔۔۔۔۔آنکھیں بند کیں سر پر ڈوپٹا اوڑھا اور خاموشی سے اذان سننے لگی۔۔۔۔۔
"الله جی۔۔۔۔۔۔سمیر کو قسمت میں لکھ دیں۔۔۔۔۔"اذان کے بعد اس نے وہی دعا دُھرائی جو وہ ہر اذان ہر نماز کے بعد کرتی تھی۔۔۔۔۔۔۔
اسے کچھ یاد آیا۔۔۔۔۔ہربراہٹ میں گھڑی کی طرف دیکھا۔۔۔۔آنکھوں میں افسوس چھایا اور ٹِپ ٹِپ آنسو گرنے لگے۔۔۔۔۔۔
"ہاۓ ربا۔۔۔۔پانچ بجنے والے ہیں۔۔۔۔اتنا کم ٹائم رہ گیا ہے۔۔۔۔۔۔مجھے تو ابھی کچھ یاد بھی نہیں ہے۔۔۔۔۔" کتاب کے ورق اِدھر اُدھر کرتے وہ بڑبڑائی۔۔۔۔۔۔
"اتنے کم ٹائم میں 3 chapters۔۔۔۔یا الله ایک بار مدد کر دیں اگلی بار ایسی لاپرواہی نئ کروں گی۔۔۔۔پکا الله جی۔۔۔۔۔"
کتاب سائڈ پر رکھی۔۔۔۔اوٹھی وضو کیا اور سجدے کی خاطر جاۓ نماز بچھایا۔۔۔۔۔۔نماز کے اختتام پر اس نے وہی دعا کی جو وہ ہمیشہ کرتی تھی۔۔۔۔البتہ ایک اور دعا ساتھ شامل کی۔۔۔۔
"اے میرے پیارے اللہ۔۔۔آج پروفیسر کی کار خراب ہو جاۓ۔۔۔وہ یونی نہ آئیں۔۔۔۔پلیز الله جی پلیز۔۔۔۔امین!"
اتنے کم ٹائم میں پورا یاد کرنا تو بہت مشکل تھا لہذا اس نے خاص خاص سوال یاد کرنے کی کوشش کی۔۔۔۔۔
"آ۔۔۔ممممم۔۔۔آآآ Anomalous behavio ..."رٹے لگانے کا آغاز ہوا۔۔۔۔۔
مگر چند کی لمحوں بعد پوری دنیا کی ماؤں کی لوریاں اسکے کانوں میں گونجنے لگیں۔۔۔۔۔اسکی آنکھیں کبھی بند ہوتیں کبھی کھلتی۔۔۔آخر ہار تسلیم کرتے ہوئے اس نے دوبارہ سونے کا فیصلہ کیا۔۔۔۔۔۔
"الله مدد کرے گا میری۔۔۔۔!" آنکھیں بند کرتے ہوئے اس نے سوچا مگر وہ بول گئ کہ الله بھی ان کی مدد کرتا ہے جو اپنی مدد اپنے آپ کرتا ہے۔۔۔۔۔۔
°°°°°°°°°°°°°°°"پہلے پڑھ لے بندہ۔۔۔۔تو بعد میں گھر والوں منہ بنا بنا کہ دیکھانے نہ پڑیں۔۔۔"ناشتے کے وقت سارہ بیگم ذارا کی تعزیت کرتے ہوئے بولیں۔۔۔۔مگر ذارا تقریباً رٹے لگانے میں مصروف تھی۔۔۔۔۔
"یہ سارا قصور اس موبائل کا ہے۔۔۔۔ اُسی کی وجہ سے بچے بگڑتیں ہیں۔۔۔۔آگ لگے اس منحوس کو۔۔۔۔۔"سارہ بیگم نے مزید کہا۔۔۔۔
"کیا ہے ماما۔۔۔۔۔اُس معصوم کا کیا قصور ہے؟۔۔۔" ذارا نے ڈفنس کرنے کی کوشش کی۔۔۔۔
"پڑھ پڑھ بیٹھ کے۔۔۔۔زیادہ زبان نہ چلایا کرو۔۔۔۔"سارہ بیگم سپاٹ لہجے میں بولیں۔۔۔۔
YOU ARE READING
دیوانی
Romanceیہ کہانی میری پہلی کہانی "وہ پاگل سی " کا دوسرا پارٹ ہے۔۔۔۔مگر اِسکو سمجھنے کے لیے ضروری نہیں کہ پہلی کہانی بھی لازمی پڑھی جائے۔۔۔۔۔۔۔میں نے اسے کچھ اس طرح لکھا ہے کہ آپکو confuse ہونے کی ضرورت ہی نہیں پڑے گی۔۔۔۔۔۔۔۔ "وہ پاگل سی " میں ذارا ایک معصوم...