part 3

101 12 13
                                    

"اور آپکو پتا ہے۔۔۔۔اس چڑیل کی آنکھوں میں شیطان نظر آرہا تھا۔۔۔۔کسی بکری کے منہ والی۔۔" ذارا غصے سے بولتی جا رہی تھی۔۔۔اور سمیر ہستا جا رہا تھا۔۔۔۔۔

"آپکو مذاق لگ رہا ہے؟؟؟۔۔۔۔یار آپ بھی اُسے تھوڑا بُرا بھلا بول دو یار۔۔۔۔۔مجھے دلی سکون حاصل ہو گا۔۔۔۔۔۔" نادانی،معصومیت،غصہ مشترکہ احساسات اسکے چہرے پر نمایاں تھے۔۔۔۔۔

"میری جان۔۔میری شہزادی اتنا غصہ کر کہ اپنا خون جلاتی ہو۔۔۔۔۔۔کالی ہو جاؤ گی۔۔۔۔۔پھر لوگ کیا کہیں گیں! شوہر اتنا سونا(پیارا) اور بیوی کلورانی" سمیر نے ذارا کو مذید چڑانے کی کوشش کی جس میں وہ پوری طرح کامیاب رہا۔۔۔۔۔۔۔

"سمیر میں اپکو۔۔۔"ذارا کی بات جاری رہتی اگر دروازہ پہ دستک نہ ہوتی۔۔۔۔۔

"اوکے باۓ love you۔۔۔۔" ذارا نے جلدی سے فون رکھا اور دروازے کی طرف بڑھی۔۔۔۔۔۔

"اووو ثناء۔۔۔۔۔۔۔۔" ذارا نے ثناء (رابیہ کی بہن) کی بہن کو گلے لگایا۔۔۔۔جسے دیکھ کر وہ واقعی خوش ہوئی تھی۔۔۔۔۔۔۔ثناء کی فیملی میں وہ واحد تھی جسے ذارا پسند کرتی تھی۔۔۔۔۔

"اچھا تو باتیں شاتیں چل رہیں تھیں فون پر۔۔۔۔ سمیر کے ساتھ۔۔۔۔آہاں۔۔۔"آنکھوں میں شرارت بھرتے ہوئے  ثناء بولی۔۔۔۔۔

"نئ  نئ ایسی بات نہیں ہے۔۔۔۔۔" ذارا کی مسکراتی آنکھیں نیچے جھکیں۔۔۔۔۔

" ہاں ہاں چوچی ہوں نہ میں؟؟؟" ثناء نے تنزانیہ کہا۔۔۔۔

"الله معاف کرے تم اور چوچی؟؟ تم تو چلاکو ماسی ہو پوری۔۔۔۔۔۔ہاں مگر اُس رابیہ سے کم۔۔۔۔" دونوں ہنس پڑیں۔۔۔۔اور دیر تک ہنستی رہیں۔۔۔۔۔تھوڑی دیر دونوں نے نارمل حال چال پوچھا پھر ثناء بولی۔۔۔۔۔۔

"اچھا سنو ذارا۔۔۔۔۔شادی سر پر ہے۔۔۔اور مجھے یقین ہے شادی کے جوڑے لینے کے علاوہ تم نے کوئی تیاری نہیں کی ہو گی۔۔۔۔۔تم ہم لوگ کل پارلر جارہے ہیں اور تم بھی ساتھ چلو گی!! تمہارا بھی فیشل وغیرہ کرونا ہے۔۔۔۔۔۔۔" 

"اووو جا بہن معاف کر۔۔۔۔میرے میں ویسے ہی حُسن بہت ہے۔۔۔مجھے کہیں جانے کی ضرورت نہیں ہے۔۔۔۔"ذارا کو ہمیشہ سے  پارلر جانا پسند نہیں تھا۔۔۔۔۔

"کیوں بھئی۔۔۔۔تمہیں جانا ہوگا۔۔۔۔۔۔اور یہ بازو پر بال تو دیکھو۔۔۔۔۔۔جیسے مَردوں کے ہوتے ہیں۔۔۔۔ویکس بھی کرونی پڑے گی۔۔۔۔۔" ذارا کا بازو پکڑتے ہوئے ثناء نے کہا۔۔۔۔۔۔۔

"ہاۓ ربا۔۔۔۔نئ پلیز۔۔۔۔۔۔الله کا واسطہ ہے تجھے مجھ پر اتنا ظلم نہ کرنا۔۔۔۔پالر والی باجی نے ویکس بعد میں کرنی ہے اور میری جان پہلے ہی نکل جانی ہے۔۔۔۔۔۔۔" ذارا نے رونی صورت بناتے ہوۓ التجا کی۔۔۔۔۔۔

"مجھے کچھ نہیں سننا ذارا تم۔۔۔۔"وہ دونوں گفتگو میں مصروف تھیں مگر اچانک انکی گفتگو کا لطف دوبالا کرنے رابیہ آ گئ۔۔۔۔۔۔

دیوانیWhere stories live. Discover now