پارلر کا کام ختم ہونے کے بعد ذارا ۔۔۔ثناء،حنا،اور رابیہ سمیت علی کے ہمراہ گھر کی طرف روانہ ہو چکی تھی۔۔۔۔۔۔پارلر میں رابیہ اور ذارا کے درمیان سٹیٹس کو لے کر کافی تو تو میں میں ہوئی۔۔۔۔اور آخر دونوں نے ہار تسلیم کرتے ہوئے سٹیٹس ڈلیٹ کر دیے۔۔۔۔۔۔۔
"اچھا تو چھلے ہوۓ آلو۔۔۔۔"کار چلاتے ہوئے علی نے رابیہ کو تنز کرنا چاہا۔۔۔۔۔۔
"علی پلیز۔۔۔میں منہ توڑ دوں گی تمہارا اگر تم نے ایک اوع لفظ کہا۔۔۔۔" رابیہ کا یہی رویہ ہوتا تھا ہمیشہ جب بھی علی ذارا کی وجہ سے رابیہ کا مذاق بناتا تھا۔۔۔۔البتہ ذارا بڑے مزے سے اینجوائے کرتی۔۔۔۔۔۔رابیہ کہ غصہ کرنے کہ باوجود علی باز نہ آیا۔۔۔۔بھلا بہن کو تنگ کرنے سے زیادہ مزا بھی ہے کسی چیز میں۔۔۔۔۔
"یار کیا فائدہ اتنا سب کروانے کا۔۔۔۔فرق تو پڑا نہیں کوئی۔۔۔۔۔پیسے ہی ضائع ہوۓ۔۔۔اس سے اچھا کسی غریب کو دی دیتی۔۔۔"کار کے شیشے میں ذارا کو دیکھتے ہوۓ علی بولا۔۔۔۔۔جب تک گھر نہ آیا دونوں میں طنزومزاح چلتا رہا اور ذارا قدرے جوش سے بیٹھی گفتگو کا مزا لے رہی تھی۔۔۔۔۔۔۔
وہ سہی سلامت گھر پہنچ گۓ۔۔۔۔۔بیچاریاں کافی تھک گئ تھیں اس لے آرام کرنے کی غرض سے اپنے اپنے کمروں کی طرف روانہ ہوئیں۔۔۔۔۔
"ویسے آپس کی بات ہے ذارا۔۔۔۔اُونس بیس کا ہی فرق ہے۔۔۔۔۔" کمرے میں جاتی ذارا کو دیکھ کر ہارس نے اپنا اخلاق فرض ادا کیا۔۔۔۔۔
"آپکی سابقہ مشوقہ یانی ہونے والی بیوی سے ذیادہ حسین ہوں میں۔۔۔۔۔" ذارا نے سرد مگر مزہیہ انداز میں جواب دیا۔۔۔۔۔اور کمرے میں داخل ہو گئی۔۔۔۔۔
°°°°°°°°°°°°°°°°°°
گرمیوں کی ٹھنڈی شام۔۔۔۔ٹپ ٹپ برستی بارش۔۔۔۔کمرے کی کھلی کھڑکی میں سے گزرتی تیز ہوائیں ذارا کے منہ پر آتی چند لٹوں کو لہرا تھیں۔۔۔۔وہ اپنے خیالوں میں گم چاۓ کا کپ ہاتھ میں پکڑے مسکراتی آنکھوں سے باہر دیکھ رہی تھی۔۔۔گویا اچھے کو یاد کر رہی ہو۔۔۔۔وہ لمحے جو اس نے سمیر کے ساتھ گزارے تھے۔۔۔۔۔
(4 سال قبل۔۔۔جب ذارا ہاشم اور سمیر کے ہمراہ نیدرلینڈز کے لیے روانہ ہوئی تھی۔۔۔۔)
ذارا: سنو؟؟۔۔۔۔۔جہاز میں سمیر کے ساتھ بیٹھی ذارا نے سمیر کو مخاطب کیا۔۔۔۔
سمیر: جی۔۔۔۔۔
ذارا: نماز پڑھتے ہو؟؟؟
سمیر: نہیں۔۔۔۔
ذارا: بڑے فخر سے بتا رہے ہو۔۔۔۔۔۔سب کچھ اسکے سامنے کسی فلم کی طرح چل رہا تھا۔۔۔۔۔
"نمازیں پڑھو۔۔۔روزے رکھو اور دعا کیا کرو کہ الله تمہیں تم جیسی سڑیل اولاد نہ دیے۔۔۔۔۔" اپنے کہے گۓ الفاظ یاد کر کے وہ مسکرا دی۔۔۔۔۔کس طرح وہ اور سمیر آپس میں ایک دوسرے کو تنز کرتے تھے۔۔۔۔۔
YOU ARE READING
دیوانی
Romanceیہ کہانی میری پہلی کہانی "وہ پاگل سی " کا دوسرا پارٹ ہے۔۔۔۔مگر اِسکو سمجھنے کے لیے ضروری نہیں کہ پہلی کہانی بھی لازمی پڑھی جائے۔۔۔۔۔۔۔میں نے اسے کچھ اس طرح لکھا ہے کہ آپکو confuse ہونے کی ضرورت ہی نہیں پڑے گی۔۔۔۔۔۔۔۔ "وہ پاگل سی " میں ذارا ایک معصوم...