"ہمیں رابیہ کو اپنی بہو بنانا ہے۔۔۔۔۔وہ سمجھدار ہے۔۔۔۔ہمارے گھر اور ہمارے بچے کو سمبھال سکتی ہے۔۔۔۔۔"
"نہیں آنٹی۔۔۔۔سمیر تو میرا ہے۔۔۔۔۔پلیز۔۔۔۔آ نٹی!!"
"ذارووووووووو" ذارا کے کانوں میں ثناء کو آواز گونجی اور وہ گھبرا کر اٹھ کھڑی ہوئی۔۔۔۔
"آہ۔۔۔۔یہ خواب تھا۔۔۔الله تیرا شکر۔۔۔۔" جوتا پہنے بغیر وہ دروازے کی طرف بڑھی۔۔۔۔۔
"یار ذارا کب سے اٹھا رہی ہوں۔۔۔۔۔۔جلدی کرو پارلر جانا ہے۔۔۔۔اور تم ابھی تک سو رہی ہو۔۔۔۔۔"ثناء نے تلخی سے کہا۔۔۔۔۔
"یار پلیز تم لوگ چلے جاؤ۔۔۔۔۔مجھے ویکس نہیں کروانی۔۔۔۔۔"ذارا نے التجا کی۔۔۔۔
"مجھے کچھ نہیں سننا۔۔۔۔جاؤ شاور لے کر آؤ۔۔۔ہم باہر انتظار کر رہے ۔۔۔۔۔"ثناء نے اسے جانے کا اشارہ کیا۔۔۔۔۔
"پر۔۔۔۔۔"
"پر ور کچھ نہیں ذارا۔۔۔۔تمہیں میری قسم۔۔۔۔"ذارا نے مزید بہس نہیں کی اور چپ چاپ نہانے چلے گئ۔۔۔۔۔۔
°°°°°°°°°°°°°
بچپن میں جو ڈر انسان کے دل میں بیٹھ جاۓ وہ ہمیشہ ساۓ کی طرح اسکے ساتھ رہتا ہے۔۔۔۔۔۔کچھ ایسا ہی ڈر ذارا کے دل میں تھا۔۔۔۔۔۔جب وہ 6 سال کی تھی تب سے۔۔۔۔۔
"واااووو۔۔۔۔میجیک۔۔۔" سارہ بیگم کی باذو پر ویکس سٹرپ رکھی جاتی۔۔۔پھر زور سے کھنچی جاتی۔۔۔اور سارے بال غائب۔۔۔۔۔پاس بیٹھی ذارا کو یہ جادو لگ رہا تھا۔۔۔
"باجی کھانا لگ گیا ہے۔۔۔۔" ملازمہ نے آ کر بتایا۔۔۔۔۔
"آؤ پہلے کھانا کھا لو۔۔۔۔باقی بعد میں کرتے ہیں۔۔۔۔۔" سارہ کی پپھو ذاد بہن جو پالر کا کام جانتی تھی۔۔۔۔اسے ہمراہ لیے سارہ بیگم ڈائنگ ہال چلے گئیں۔۔۔۔۔
ذارا کے اَس پاس کوئی نہیں تھا۔۔۔۔سڑریپ کو دیکھ کر اسکی آنکھیں چمکیں اور مسکراہٹ لبوں تک آۓ۔۔۔۔۔
ذارا نے سڑیپ اٹھائی۔۔۔بلکل اسی طرح اپنے بازو پر رکھی۔۔۔۔اور وہ ساتھ چپک گئ۔۔۔۔۔۔مسکراہٹ بڑھی۔۔۔۔۔۔اپنے ننہے ننہے ہاتھوں سے اسے کھینچنے کی کوشش کی مگر کامیاب نہ ہو سکی۔۔۔۔۔اتنے میں ہارس اس کے پاس آگیا۔۔۔۔
"ہاہ 😮 ۔۔۔۔میں ماما کو بتاتا ہوں۔۔۔۔" سر سُر میں ہارس نے کہا۔۔۔۔
"پتا ہے اس سے میجیک ہوتا ہے۔۔۔۔اس سے یہ سارے hairs گم ہو جاتے ہیں۔۔۔۔۔"ذارا نے اسے راز بتایا اور 8 سال کا ہارس بھی سوچ میں پڑ گیا۔۔۔۔
"اسے ایسے زور اے کھینچو!!" ذارا نے اپنا بازو آگے بڑھایا۔۔۔۔۔۔اور ہارس نے اپنی پوری قوت سے اسے دونوں ہاتھوں سے کھینچا۔۔۔۔۔
YOU ARE READING
دیوانی
Romanceیہ کہانی میری پہلی کہانی "وہ پاگل سی " کا دوسرا پارٹ ہے۔۔۔۔مگر اِسکو سمجھنے کے لیے ضروری نہیں کہ پہلی کہانی بھی لازمی پڑھی جائے۔۔۔۔۔۔۔میں نے اسے کچھ اس طرح لکھا ہے کہ آپکو confuse ہونے کی ضرورت ہی نہیں پڑے گی۔۔۔۔۔۔۔۔ "وہ پاگل سی " میں ذارا ایک معصوم...