Seven

218 10 2
                                    

T:Mièrt.?
Z;Nem akartam.

Tudom sokaknak az van a fejèbe hogy ha nem akartam akkor hogy hogy.Nem tudom èn sem.Erre a mondatomra Tinus megcsókolt ha hiszitek ha nem ezt nem viszonyoztam.Ő szomorú mosollyal sètàlt el.

Reggel felöltöztem.

Ezt az egyszerű szettet választotam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ezt az egyszerű szettet választotam.Mondanàm hogy el indultam a haverokhoz.Csak hogy senki nem àll velem szóba hírtelen minden #Martinus mellett van.Igen szarul esett de tudtam èn vagyok az oka. Ezért elmentem a boltba majd haza kajàt csinàlni.Instàn profilt vàltoztatam.

Igen ahogy làtni lehet nem vagyok boldog ès az a Martinus felsője rajtam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Igen ahogy làtni lehet nem vagyok boldog ès az a Martinus felsője rajtam.Imàdom azt a bolond gyereket. De Jack se közömbös szàmomra.Igen tudom a mondàst mindig a másodikat válaszd mert ha ő megtetszett akkor az elsőt nem szereted igazàn.Erre görgetem tovàbb az instàn amikor Martinus profilát dobta fel.

Erre görgetem tovàbb az instàn amikor Martinus profilát dobta fel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Említèsek:@Lisa

Sirva hagytam ott a telefont amikor is csipogott.

Messenger

Csak tánc és semmi màs.

Naomi;Zoey merre voltál ma?
Zotyika:Itthon...
Madison:Vàrtunk ma tánc volt.
Jack:Igen.
Brian:Miért nem jöttèl?
Zotyika:Merr mondjuk vagytok ott ti akik làtni sem akarnak mert mindenki Martinus mellett áll aztàn azt se tudjàtok mi hogy van de ez semmi velem vagytok kiakadva nem én vagyok másik palival egyből.Menjetek Tinushoz.
Madison:Jaj te nő dehogy haragszunk ès nem igy van ahogy te le írod .Lehet van valakije de akit szeret azt szeretni fogja még èl.Ismerünk titeket max 2 napig bírjàtok ki egymàs nèlkül.

Erre nevetve dobtam el a telefont.Igazuk van nem fogjuk bírni.Mert ha szeretsz valakit nem hagyod veszni.Igy van ez ezèrt is nem hagytam annyiba.Rà írtam messengeren tudtam hogy a csajjal van de ha szeret akkor vàlaszol.

Messenger

Titikee

Bogyesz:Szia!Bocsànatot szeretnèk kèrdni mindenèrt sajnàlom .Tud hogy szeretlek ès nem akarlak elvesziteni.

Titi:Hello!Oké de ha nem zavad a baràtnőmmel vagyok.Majd beszèlünk ha ràèrek.

Ezutàn a könnyeim patakokba folytak le.Tudtam hogy ez túl lépet így jàrtam el kell fogadni.

Említèsek:@Benito

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Említèsek:@Benito

Szöveg:Köszönöm hogy vagy nekem.❤

Like:136K

Hozzàszólàsok:

@Benito:Ugyan ez termèszetes húgii❤
↪@zoey:Szeretlek broo❤

@Madison:❤❤
↪@zoey:❤❤

@Hater:Sírj te kurva megcsaltad Tinust
↪@zoey:Magamtól nem esett le tényleg kösz hogy fel hívtad a figyelmem.
↪@MartinusGunnarsen;Hagyjad màr bèkébe Zotyit semmi közöd semmihez ugy hogy helloka.

@MarcusGunnarsen:Ne sírj màr tee lány❤
↪@zoey:Probàlok nem sírni❤

Ezutàn kinyomtam az instagramomat majd megprobàltam aludni kisebb nagyobb sikerrel ment.Reggel az ébresztőmre keltem.Tudtam hogy ma koncert ezèrt van beàllitva.Igy fogtam magam bele bújtam az egyen cuccba ès elmentem a próbára. Ott Martinus meg a csaj fogadott. Ilyenkor örültem volna ha Marcus ott van.De ekkor ott is termet hàtulró ölelt meg és így àltunk.Örültem hogy itt van és nem kell Tinusèkat nèznem egyedül xd.Majd szólt Erik hogy menjünk mert idő van.A színpadra állva Tinus ràm mosolygott majd előre ment.Nem tudtam ezt mire vèlni.Majd probàltunk ès probàltunk.A koncert ugy an úgy ment kivéve azzal hogy most Tinus nem jött oda megcsókolni tudtam hogy ez lesz de akkor is fàjt.Erre egy szomorú mosollyal mentem haza.Otthon Benito meg Madison vàrt.Nem tudtam miért.De nem sokàra ki is derült.

Sziasztok!Itt is lenne a következő rèsz.Remèlem ez màr nem annyira uncsi.

Pont a Gunnarsenèk/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora