Mosolyogva indultam haza.Szeretem Martinus Gunnarsent sőt nem hogy szeretem egyszerűen imàdom.
Haza èrve a bátyám fogadott valami csajszival.Szerintem ez az a csaj aki múltkor Martinussal volt a moziba.Igen ő az tisztàn emlèkszem rà.Na mindegy hagyjuk.Nèzük minek is van itt a batyámmal.
B:Szia húgi ő itt Natàlia a barátnőm.
Èn:Szia bàtyuskàm örülök neki.De múltkor Martinussal làttam a moziba.
N:Igen mert volt baràtom meg volt osztàlytàrsam de màr semmi nincs köztünk és rólad beszélt csak.
Én;Ahha vàgom.Mondjuk leszarom.Fel mentem.
Jó lehet hogy egy pöppet flegma voltam de ez van ilyen vagyok.Fent össze pakoltam egy kicsit majd fel mentem instára.Ami csak úgy pörgött.Hàt Martinus fèlcsupasz testèvel talàltam szembe magam.Uristen nekem ez a pali a mindenem.
☺Messenger☺
Bogyesz❤:Szia bbyke tudunk találkozni? ❤
Titikee❤:Szia babàm persze tudunk❤
Bogyesz❤:Rendi 5 perc múlva a parkban.
Ezutàn elmentem készülni gyorsan raktam fel sminket és szalatam is.
👑Parkban👑
A padon ült kapucnival a fejèn.Gondoltam megijesztem.A hàta mögè mentem befogtam a szemèt ès kiabáltam hogy szeretlek Martinus Gunnarsen.
Tinus meglepődve nézett ràm.T:Igaz ez.?
Én:Igen igaz.-Mosolyodtam el halvànyan.
T:Akkoe Zoey most màr leszel a baràtnőm?
Z:Igen Martinus Gunnarsen leszek a baràtnőd.
Tinus közeleb hajolt ès megcsókolt.Szenvedèlyes egy csók volt az biztos.Utána mèg beszèlgetünk.Amikor el kezdett sötètedni így haza kellett mennem.De inkàbb beszèltem a bàtyàmmal hogy Tinusnàl alszok.Martinus is megbeszèlte a szüleivel.
👑Gunnarsen hàzba👑
Otthon csak Marcus volt.Aki meglepődve tapasztalta hogy én is ott vagyok.Aztàn a kezünkre nézett ès már mindent èrtett.
M:Gratulàlok❤❤
Mi:Köszönjük szèpen❤
Meg vacsoráztunk aztàn felmentünk a szobàba.Ahol szó szerint a falon csak èn voltam.Hát mintha nem vettem volna èszre feküdtem le Tinus mellè.Aztàn hirtelen felindulásból rá ültem a csípőjère.Amire csak felnyögött szóval rossz helyre ültem upsz.Amikor el kezdtem mozogni rajta csak megfeszült minden izma.Nevettve nèztem rà.
Èn:Tudod Tinus szenvedtem èn is már egy párszor.
Erre elnevette magàt ès hirtelen le kapta a polom.
Láttom nem igazàn nézitek de nem baj lassan màr vége lesz.Azèrt remèlem ha lássàtok majd tetszeni fog.
KAMU SEDANG MEMBACA
Pont a Gunnarsenèk/Befejezett/
Fiksi Penggemar-Annyira szeretem ezt a lányt Mac èrted.? -Gyülölek Gunnarsen!! -Szeretnèl gyülölni de nem tudsz. Nevettet bele az arcomba ès ott hagyott. Tudtam hogy vègleg hagyott ott ès fájt. Kezdés:2020.08.08 Befejezés:2020.11.10.