➰Tinus szemszöge➰
🔞Vigyázz 18+🔞
Le kaptam Zoey pólóját amit hagyott. Én szóltam neki időben hogy ne csinálja de ő azért is.Magam alá fordítottam és elkezdtem a nyakát szívni. Amire csak felnyögött aztán rá jött hogy Mac itthon szóval halkabban csinálta. Hirtelen le kapta a felsőm majd le került rólunk szó szerint minden. Majd lágy puszikkal hintettem be minden egyes porcikàjàt.Majd amikor a csiklójához èrtem egyből fel néztem rá ő pedig egy kicsit bólintott. Tudtam hogy nem én vagyok neki az első de azért vigyáztam rá. Bele raktam péniszem majd szép lassan kezdtem el mozogni benne aztàn egyre gyorsabban.Nem tudtuk nyögès nélkül szóval ennek utat adva minél hangosabban élveztünk el mind ketten.
🔞Vége🔞
Zihálva feküdtem le mellé majd rá néztem.
Én:Tudom nem én voltam az első de azért remélem jó volt.
Z:Èletem nyugi van másodim voltál és a lehető legjobb.
Majd egy puszit nyomott az arcomra. Aztán el ment fürödni utána pedig én is.Ezután kéz a kézben aludtunk el.
➰Mac szemszöge➰
Este amikor aludni akartam csak Zoey és Tinus nyögését hallottam.Zoey màr nyögöt alattam is.Igen mi nagyon régen együtt voltunk.De megcsaltam így vége lett de azóta megbeszèltük és nagyon nagy haverságban vagyunk és örülök hogy Martinussal van.Nagyon sokszor hallgattam hogy ,,Mac tudod mennyire szeretem ezt a lányt''.Így már csak örülök nekik.Aztán amikor abba hagytàk amit csináltak el aludtam.
🎀Reggel🎀
Fel keltem mert ma már menni kell a turné helyszínére örülök hogy jön Zoey. (Mennyiszer hasznàlom az örülök szót.~író szerk~).Igy le mentem a konyhába ahol már Zoey ott volt.
Én:Jó reggelt Zotyi.
Z:Jó reggelt Maci.Kèrsz reggelit csináltam mert anyud meg apud el mentek a cuccomèrt.
Èn:Igen kérek köszönöm.
Majd elèm rakta a kaját ès le ült ő is enni meg Tinus is.Majd megbeszéltük mennyire bolonduogok vagyunk hogy Zoey jön velünk na meg persze nem birtam ki hogy ne cukoljam őket is megjegyeztem a tegnap estét mire Zoey mosolyogva hajtott le a fejét. Fel mentem a szobàmba és irtam Madinak.
✅Messenger✅
Macika❤:Szia!Bocs a tegnapiért csak muszáj volt el mondanom mindent régóta húztam már.
Madika❤:Szia. Nyugi van nincs semmi örülök neki hogy el mondtad nekem.Igy neked is könyebb meg ki tudja lehet nekem is.
Igen kurvàra nem tudom most mivan mert ez annyira nem ahhoz hasonlít amit tegnap mondott de mindegy.Gyorsan fel kaptam a cipőm és a bőröndömmel indultam le mert már apa vagy harmadszorra szólt. A végén pedig megigérte hogy itthon hagy ha nem megyek.
Sziasztok!Itt is lenne a rész.Vèszesen közeledünk ennek a könyvnek is a vêgéhez.❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pont a Gunnarsenèk/Befejezett/
Fanfic-Annyira szeretem ezt a lányt Mac èrted.? -Gyülölek Gunnarsen!! -Szeretnèl gyülölni de nem tudsz. Nevettet bele az arcomba ès ott hagyott. Tudtam hogy vègleg hagyott ott ès fájt. Kezdés:2020.08.08 Befejezés:2020.11.10.