Thirteen

180 6 0
                                    

👑Martinus szemszöge👑

Amikor Zoey azt mondta nem lehet köztünk semmi csak akkor ha nem vagyunk együtt. Akkor egy kicsit össze törtem de nem azért mert hanem azért mert én magamènak akarom tudni öt.

Ebből a gondolt menetemből Mac zökkentet ki hogy Nati keress valami mozi miatt.Baszus el is felejtettem.

Igy gyorsan àt öltöztem egy egyszerű fekete cuccba és rohantam is.

  🙈Ajtóba🙈

N:Nem jöttél.

T:Tudom bocsi csak dolgom volt de mehetünk most valamerre.

Nati csak bólintott így szóltam Macnak ès mentünk is.Elmentünk a moziba ha màr megigértem neki.Viszont amikor jöttünk ki szembe jött velünk Zoey meg a bátya.Köszöntünk egymásnak és ennyi.De Zoey làttam hogy szomorúan konstantálta hogy Natival voltam.Lehet rosszul eset neki.De ezen nem is agyaltam tovább hanem Natival beszélgetünk.Mesèlt hogy milyen neki az új suli meg ilyenek.

Igen ő Natelia Gordon a volt osztálytársam ès egyben a volt cssajom.Imàdtam igy is meg úgy is.Sose felejtem el ezt ígértem neki.Úgy hogy most itthon van egy pàr hónapig így nap szinten vele leszek ezt beszéltük meg.

Beültünk a mekibe is aztàn haza mentünk.Még àt jött hozzànk.Otthon apàék is örömmel fogadták. Marcus is főleg ő neki is hiànyzott azèrt.Emma nincs itthon igy most ő nem látja de nem baj majd máskor.

Viszont hamar haza ment mert az anyukája hívta. Nekem is holnap tánc van ès jó lenne ott lenni ne jàrjak úgy mint ma. Így hamar àgyba mentem.Ami nem jelenti azt hogy el is aludtam. Éjfél körül lehetett amikor csipogott a telefonom.Nem más volt mint Zoey.

    🎀Beszèlgetès🎀

Z:Nem is mondtad hogy itthon van Natika.

T;Nem is kèrdezted baba.

Z;Milyen volt vele?

T;Elment nem olyan jó mint veled de elment.😕

Z;Mondtam már hogy imàdlak.

T;Mondtam màr hogy én is❤

Z:Jó éjt ❤

T:Jó éjt💙

Igen ezután mentem el aludni.Rá lehet fogni hogy fèltèkeny ezèrt boldog voltam egy picit.De ha szeret és féltékeny akkor miért nem akar velem lenni.Nem hagynàm ott.Nem vagyok olyan.Ezt ő is tudja hisz màr ismer annyira.Igy mentem el aludni végleg.

     Tudom rég volt rész de itt vagyok és az új rèsz is remélem tetszik 💙❤

Pont a Gunnarsenèk/Befejezett/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant