Seventeen

171 6 0
                                    

➰Zoey szemszöge➰

Nah hát már lassan 3 órája úton vagyunk és jó formán sehol nem járunk. Őszinte leszek nekem ehhez már semmi kedvem nincs de még Martinus csinálja addig én is.Ebből a gondolat menetből Marcus hangja zökkentet ki.

M:Hallod mi lenne ha innen haza menve elmenènk valahova hárman vagy akàr nègyen?

Z:Nègyen?

M;Hàt ha addig lesz valakim.

Válaszolni már nem tudtam mert rám jött a hányinger jaj csak terhes ne legyek.Istenem akkor lesz még jó. Nem az hogy nem szeretnék kis babát Martinustól meg főleg hogy szeretnèk csak na lehet még korai vagy már ki tudja.Mondjuk 19 vagyok Tinus 20 fiatal szülő akartam mindig lenni.De inkább abba hagytam ezen az agyalàst és el aludtam.Oda èrve Martinus költött fel.Aztàn el mentünk a szobàba gyorsan be pakoltunk és mehetünk is próbálni istenem de nem hiányzott ez xd.Oda értünk majd el kezdtünk próbálni. Próbáltunk olyan 2 órát majd el mentünk enni.Èn semmit nem ettem mert nem volt ètvàgyam de ha lett volna se ettem volna mert szó szerint kajàra nèztem egyből hányingerem lett.Ezt Tinus észre is vette és a szobába rá is kérdett.

T:Kicsike mitől van hányingered àllandóan?

Én:Nem tudom lehet hogy terhes vagyok.-Mondtam ki fèlve.

Majd amikor felè nèztem láttam hogy sokkolta a hír hogy lehet,de örült volna neki.Ezért azt mondta hogy holnap a koncert előtt veszünk egy tesztet és megcsinàlom.Termèszetesen bele mentem mert azért én is kíváncsi voltam valjuk be.Mondjuk örültem volna neki én is de valahol pedig korainak tartom de majd meglássuk mi lesz .Ezután  Tinus egész nap mellettem volt amikor csak tudta simogatta a hasam pedig az se biztos hogy terhes vagyok.A szobába oda feküdt a hasamra és "beszélt"hozzá vagy éppen énekelt mikor hogy tartotta kedve de még azt se tudjuk van e ott egy kis élet vagy sem.De egyre jobban kezdek bízni abban hogy ott van az én kis szerelmem a szívem allatt.Örülnèk neki hogy ha ilyen apukája lenne mint Martinus mert ő biztos igaz jó apa lesz.Este 8 fele mentünk le vacsorázni. Próbáltam enni de nem igazán ment Tinus is engem figyelt na meg Mac is mert Tinus mondta neki is.Mosolyogtak állandóan amikor rá néztem a kajára és hányingerem lett igy undorodva fordultam el.Szóval ők ketten biztosak benne és lassan én is.Majd fél 9 fele el mentünk zuhanyozni aztán pedig be döltünk az àgyba.Ugy aludtunk el hogy Tinus a hasamon pihentete a kezét a másikkal pedig fogta az enyém kezemet.

  🎀Reggel🎀

Fél 8 fele keltünk gyorsan fel öltöztem.

Majd el indultunk a boltba a terhességi tesztért

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd el indultunk a boltba a terhességi tesztért.Vissza érve meg is csináltam. Aztán kivitem Tinusnak. Tinus pedig amikor rá nézet meg se tudott szólalni mert a teszt nem mást mutatott mint......

  Sziasztok!A következő részben kiderül mi lesz a tesztben ha gomdoljàtok tippeljetek nyugodtan.💙➰

Pont a Gunnarsenèk/Befejezett/Where stories live. Discover now