Fourteen

181 6 0
                                    

Itt hagyom ezt a kèpet hamàr halloween.❤


👑Marcus szemszöge👑

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

👑Marcus szemszöge👑

Amikor Zoey elszaladt a probàról tudtam hogy a tesómhoz megy.Egymàsnak vannak teremtve csak még nem jöttek rá. Nah de mindegy is.

Màr idő van igy mentünk be a tánc terembe.Odabent a tánc oktató várt minket.Oda mentem szólni hogy Martinus apávval van Zoey pedig beteg lett.Hála ègnek elhitte.

  🙆1 óràval később🙆

Gyors próba volt mert menni-e kellett valahova.Igy mi is mentünk haza.Èn Madival sétáltam haza fele.Nah azt tudni kell hogy nekem meg tetszett Madison.Igy gondoltam el hívom valahova.

  ☺Beszèlegetès☺

Mac:Figyu nem lenne kedved velem tölteni a délutàn tovàbbi rèszèt?

Mad:Maci nekem baràtom van.

Igy ezzel a mondattal le is fordult a közön.Én pedig szomorúan ballagtam tovább.Okè mondjuk mit vàrtam nem is ismer.

  🙈Otthon🙈

Haza értem ahol Martinus bömböltette a zenèt na tuti össze vesztek Zotyival.Ettem gyorsan amikor csengettek.Az ajtót kinyitva Nati állt velem szembe gondolom Tinushoz jött. Szóltam  neki aztàn én mentem vissza kajàlni.

Ők el mentek én pedig le feküdtem aludni.

  👑Zoey szemszöge👑

Martinusék jöttek velem szembe Natival.Aztàn el is mentek.Igy mi is mentünk megcsináltuk amit akartunk és haza mentünk.

  🎀Otthon🎀

Kajàltam aztán fel mentem lefeküdtem. Amikor màr fèl àlomban voltam.Eszembe jutott hogy Tinusnak nem írtam ahogy megbeszéltük.Igy elő kaptam a telefonom és írtam neki.(Amit nàla làttok.~író szerk~).Aztàn elaludtam.

    ☺Reggel☺

8 órakor keltem fel.Ami azt jelenti hogy van 5 percem el kèszülni és ott lenni Martinusèknàl mert az apukàja vàr 8:30 ra.Igen megyek vissza a turnéra. Igy le kell egyeztetni megint Erikkel.

Egy egyszerű fekete pólót egy egyszerű fekete szagatott nadrággal vettem fel.Egy kis sminket raktam fel a hajamat fel konyoltam ilyen kis egyszerűbe.Aztán már indultam is a Gunnarsen házba.

   ❤Gunnarsen hàz❤

Becsengettem vàrtam olyan 5 percet mire ajtót nyitottak ès egy nem vàrt szemèly volt az.Egy szèp szőke hajú szép arcú velem egyidős làny àllt velem szembe.Igen ő is és én is meglepődtem.

Ismeretlen:Szia!Dorothy vagyok gondolom Erikhez jöttèl.

Én:Szia!Zoey vagyok és igen hozzà.

Amikor be mentem Martinus àllt velem szembe egy szál boxerbe.Szoval vele van a csaj èrtem.Csak tapsoltam egyet amit csak ő làtott.Ő csak egy szomorú mosollyal az arcàn megrázta a fejèt és fel ment én pedig be Erikhez. Viszont amit ott láttam inkàbb ne làttam volna.A konyhapulton ült Dorothy ès éppen Marcus szájàba màszott.Uristen nem is Tinussal van akkor ezèrt viselkedett igy Tinus ajj de rossz. Igy inkàbb felmentem hozzá.Kopogtam amikor csak ki szólt hogy gyere.

  👏Szobàba👏

Én:Szia!Bocsi a lentiért csak azt hittem veled van.

T:Semmisèg tudm milyen az ha az ember fèltèkeny.-Mosolygott rám pimaszul.

Erre csak oda mentem és megcsókoltam.Vàratlanul èrte de vissza csókolt.El is kezdett vetköztetni.De nem folytata.

T:Emlékszel Zotyikaa csak baràtok.-Mosolyodott el szomorúan.

Èn:Igen sajnos emlkèszek.-Én is szomorúan el mosolyodtam.

T:Pedig csak egy szavadba kerülne.

Én:Még is milyen szavamba?

T:Majd rà jössz.-És ki ment a fürdőbe mosolyogva.

     Remèlem tetszik ez a rész is.❤Puszi és vigyàzzatok magatokra.❤

Pont a Gunnarsenèk/Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang