Reggel vagy is inkàbb dèlutàn 1 kor keltem fel.Igen jól olvastàtok dèlutàn 1 kor.A telefonom mint az örült úgy villogott. Az üzeneteimet megnyitva a Martinus fogadott.
Titikee😈❤
Titikee:Szia Bogyesz❤ van kedved valamerre elnèzni ma.?
Bogyesz:Persze van!Bocsikaa hogy most írok csak most keltem❤
Titikee:Ömm gondoltam de azért màr kezdtem fèlni hogy haragszol.😊
Bogyesz:Dehogy is ha gondolod gyeree àt szeretlek❤
Titikee:Èn is szeretlek❤Ott hagyva Martinus üzeneteit elmentem felöltözni mivel ma van az a táncos szar igy ahhoz öltöztem.
Èppen hogy elkészültem màr szolt a csengő.Lementem ajtót nyitni egyből Titikee nyakába ugrottam.
Martinus:Okè öhh sziaa Bogyesz. Mondta majd elnevette magàt.
Èn:Nah vêgre hogy itt vagy.Erre elindultam a konyhába. Éreztem magamon a tekintetèt.Ezèrt mosolyogva lèptem be a konyhába ès a hűtőhőz mentem.Kivettem egy almàt magamnak meg Titinek.Majd bementem a nappaliba màr Tinus ott volt a kanapén. Levàgodtam mellé ès rà nèztem.
Èn;Nem ma van a válogató. ?
Titi:De igen te ezt honnan tudod.?
Èn;Mert megyek èn is meghallgatásra.
Titi;Nah akkor màr tudom is ki lesz a tàncosunk.Ezután közelebb mentem hozzá és az ölébe dőltem valahogy így.
Aztàn indított valami filmet persze horrort annyir megijedtem egyszer hogy rendesen megszorítottam.Erre ő csak àt ölelt és nevetve figyelt. Ilyenkor annyir nem szeretem. Főleg amikor ilyen közel van tudom mit érzek de nem merem bevallani magamnak sem nem hogy másnak. Ezt a romcsi pillanatot a Titi telefonja törte meg.Csak Marcus volt hogy lassan indulnak igy ment és indultam én is.
😇Válogatón😇
Màr vagy 10 lànyt elküldtek amikor is jöttem én. Ki àlltam eléjük Marcus majdnem el nevette magát. Aztán jelezte hogy indisa a zenét és el is indult a Dance With You.Èn mosolyogva el is kezdtem a koreot.Vègig táncoltam ők csak nevetve tapsoltak egyet ès egyszer megszólalt Marcus.Marcus:Nah szóval lányok úgy látom megtalàltuk így köszi mindekinek hogy eljött de Zoey lesz az. Igaz Martinus pillantott a testvèrère.
Martinus:Igen igen igaz.Mosolyodott el ő is.A lányok elmentem èn nekem maradni kellett.Milyent elmentek Martinus termet mellettem.Megölelt ès gratulàlt.Marcus is ugyan ezt tette és igy indultunk haza. Annyi hogy mèg ők jobbra èn balra mentem.
Haza èrve àt öltöztem itthoni cuccba.
Majd bekapcsoltam a telefonom ès levàgtam magam az àgyra.Instagram.
Macus And Martinus bejegyzèst tett közzé.
Sziasztok!Megvan a tàncos làny a neve pedig @zoeykaa itt is van róla egy kèp.❤
Like:123 45678
Hozzàszólàsok:
marcusgunnarsen:😇😈❤
martinusgunnarsen:😢😈❤
Benito:Dikee Zotyikaa nem is mondtàtok😂😂
Naomi:Gratukaa baba❤
Madison:Szèpikee❤
Jack:Ojojj hìres leszel hejj😂
Zoey:ömm izè köszönöm mindenkinek szeretlek titeket❤
Marcus fan Girls:Ohhh ki ez a nőcikee melyikkel vagy màr hmm.??😤
↪Zoey:Mi lenne ha leszàlnàl rólam ès kedvesebb lennèl nehèz lenne.??😂😂Ezután át mentem meseengere ahol Madison írt.
Mesenger:
My girl:Sziaa Zotyikaa❤Gratulàlok!Ezt ma meg kell ünepelni.😇
My bad girl:Sziaa Madika!❤Köszkee😇Igen persze hogy meg kell hívd össze a csapatot😈Piàsok😈😈😇
Madison:Ma buli😈
Macikaa:Okèskaa😈
Titikee:Ömm nem biztos hogy ott leszek😮
Naomi:Èn ott leszek!!
Benikee:Èn is!!
Jack:Èn is!!
Zotyikaa:Ez csak termèszetes hogy ott leszek😏Madison Àdàm jön.?
Madison:Ha gondold eljön èrted bármikor 😇
Titikee:@Medison megyek èn is nincs semmi dolgom😊Ezután röhögve dobtam el a telefont. El is indultam készülni.
STAI LEGGENDO
Pont a Gunnarsenèk/Befejezett/
Fanfiction-Annyira szeretem ezt a lányt Mac èrted.? -Gyülölek Gunnarsen!! -Szeretnèl gyülölni de nem tudsz. Nevettet bele az arcomba ès ott hagyott. Tudtam hogy vègleg hagyott ott ès fájt. Kezdés:2020.08.08 Befejezés:2020.11.10.