Twelve

187 7 0
                                    

Az ajtómon az én drága bàtyàm lépet be.Fogta magàt és leült mellèm.De règ volt ilyen istenkém.Valamit tuti akar.

K (Kristóf);Szia!Tudunk beszèlni?

Én:Azt csináljuk.

K;Ne legyél màr ilyen légyszíves. Bocsánatot szeretnék kérni hogy az utóbbi időben ilyen voltam nem veled akartam ki cseszni csak tudod össze jött sok dolog.De mit szólnál ahhoz hogy ha holnap elmenènk ketten valahova?

Én:Ahjj te bolond haragudni sem lehet rád.De amúgy benne vagyok tánc után bármikor jó.

K:Amúgy ismerem Gunnarsenéket jó fejek.

Én;Igen azok.

K;Nah hagylak piheni.Puszi.

Ezzel ki is ment a szobàmból. Örülök hogy szerinte Martinus is jó fej.Mondjuk nem rossz csak van amikor nem is jó.

Olyan 9 fele mentem el aludni de csak azért mert holnap tánc.

●●Reggel fél hèt●●

Kapkodva öltöztem fel mert hétre ott kell lennem.Ezt a cuccot kaptam fel gyorsan.

Könnyű és kényelmes is meg persze jó táncra most

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Könnyű és kényelmes is meg persze jó táncra most.Ahogy csak tudtam mentem.Mert okè hogy nincs messze gyalog sem de azért na.

Mire oda értem màr mindenki ott volt kivéve Martinus.

Én:Sziasztok!Tinus?

Jack:Nem akart jönni fáj a hasa.

Úristen nagyon jó kifogás aztán csak azért nem akar mert itt vagyok.De közben Mac észre vette hogy agyalok valamin és egy biztató mosolyt küldött felém. Otthon kellene lenni ezek szerint.Igy szóltama többieknek hogy el kell mennem.Szerintem csak Mac jött rá hova.Így sietve távozta.Ma egész nap sietek meg szaladok.

      ■■Gunnarsen ház■■

Itt állok nem merek be csengetni.De már nem is kell mert addigra Martinus felöltözve indult valahova.

T:Hát te?

Én:Jöttem hozzàd .Szóval nem érdekel kihez akarsz menni hátra arc és beszèlgetünk.

Tinus szó nélkül be ment.Vagy tudta hogy fontoa vagy csak szimplán megijedt de szerintem mind a kettő.

      ♤♤Szobába♤♤

Be mentünk a szobájàba gondoltam ott csend lesz meg rend.Nah igen Zoey a szép álmok.Csend még talán de rend semmi félekép.A szobába beérve egyből az ágyat pillantottam meg.Ott voltam a közös képeink meg rólam a képek. Istenem ez a gyerek.Annyira hiányzik és szeretem.

T;Mondd.

Én:Nah figyelj szeretlek és hiányzol. De nem akarok kapcsolatot. Nekem olyan kell ahol nincs kötöttség.

T:Figyelj ezt én nem tudom meg adni.Most valaki vagy az enyém vagy nem.

Én:Tudom.Ezért mondtam el hogy ne az legyen nem akarok veled lenni meg stb.De barátok lehetünk vagy valami.

T:Tudod mit legyen aztán majd meglássuk mi lesz.

Erre én csak a nyakàba ugrottam.Ami úgy sikerült hogy az ágyon landoltunk.Igy ő csak el kezdte a hátam simogatni. Annyira jól esett az ahogy hozzàm ért.Én elkezdtem simogatni az oldalàt.Amire csak nyögèssel válaszolt.

Én:Tetszik mi?

T:Igen.De hagyd mert nem fogok tudni leállni és a barátok nem csinálnak ilyet.

Én csak mosolyogtam egyet és egy puszit nyomtam az arcára.De ő teljesen véletlen el fordította a fejét így a szájàra sikerült.Hàt ezen csak jót nevettünk. De mivel nekem menni kellett haza így el köszöntem és indultam is.

Otthon a bátyàm vàrt útra készen.Az úton elmeséltem neki minden szó szerint.Amire annyi volt a vàlasza hogy két hèt és az ujjai köré fog csavarni. Erre csak mosolyogtam egyet. Lehet igaza van sőt biztos mert én is így érzem de azért ezt nem kell tudni senkinek sem elég nekem titoknak.Aztán oda értünk a palázàba.Ott egyből kajáltunk és moziztunk.Moziból kifele nem más jött ki mint.....


       Sziasztok!Itt is lenne a rész.Ez viszonylag hosszabb rész lett. Remélem tetszik puszi nektek és vigyázzatok magatokra!!🎀❤

Pont a Gunnarsenèk/Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora