Multimedya:
Lana Del Rey, Queen Of Disaster.
Göksel, Baksana Talihe.Merhaba parlayanlarım! Özlediniz mi bizi? Biz sizi özledik, bu yüzden dopdolu bir bölüm yazdım<3
Bölüme girerken hep yaptığımız gibi yıldızlarımızı bırakalım. ✨✨
43. Bölüm: "GEÇMİŞİN DAVASI."
Gazel annesiz olabilirdi, babasız da olabilirdi ama artık sevgisiz değildi.
Hayatı boyunca, başkalarının odasındaki vitrinin en arkasında kalmış, tozlanmış bir cam bebek gibi hissetmişti. Kimsenin seçebileceği melek gibi bir kalbi yoktu, hayranlık uyandıracak kadar güzel değildi, ilgi çeken bir yeteneği de yoktu. O vitrinde kendisinden daha güzel bebekler vardı, bu yüzden kimsenin eli kendisine uzanmamıştı. Gazel hep başkasının vitrinine, yatağına, koltuğuna misafir olmuştu. Ama ilk kez... bir yere ait hissediyordu.Behram onu gözlerinden öptükçe, Gazel'in kalbinin pervazına renkli çiçeklerden saksılar yerleşiyordu.
O kadar mutluydu ki, kalbi bu kadar mutluluğu tanımadığı için tedirginlik de duymuyor değildi. Günler çoğu zaman rüya gibi geçiyor, Gazel'e de her an bu rüyayı kabusa çevirme korkusuyla yaşamak kalıyordu. Çünkü bugün yapmıştı, bu rüyayı bozup, Behram'ın kalbine çizik atmıştı. Daha bu sabah onu tanımayarak, kendisini kaybederek neredeyse ona bağırmıştı. Kısa sürede kendine gelmiş olsada sabah olanlar aklından çıkacak gibi değildi. Psikiyatriste gitmiş, bu gibi sanrıların, yanılsamaların normal olacağını öğrenmişlerdi ama Gazel Behram'ın içine şüphe düşürdüğü için üzülüyordu.
Birinin kalbini sadece bir kelimeyle kırabiliyorsunuz ama bin kelimeyi yan yana getirip toparlayamıyorsunuz. Sonuçta binalarda bir dakika içinde yıkılabilir ama ellerinizi taşların altına sokup o binayı eski haline getirmek aylarınızı alır.
Gazel Behram için elini her taşın altına sokmaya hazırdı, yeter ki Behram ona bir kez olsun gülümsesin. Derin bir nefes alıp odasının içinde ilerledi makyaj aynasının önüne geçip küpelerini çıkardı; bu küpeleri geçen hafta Behram hediye etmişti. Gülümseyip küpelerini kutusuna kaldırdı ve ardından kıyafet dolabına yürüyerek kırmızı geceliği raftan aldı. Psikiyatrist dönüşü Behram camiye gitmişti ve yatsı ezanı okunmuş olsa bile hâlâ dönmemişti. Kıyafetlerini çıkarıp dizlerinin altına kadar gelen kırmızı, saten, askılı geceliği üzerine geçirdi. Çıkardığı kıyafetleri kenara kaldırıp yatağa yürüdü ve kenarına oturarak, camdan dışarıya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZLER MATEMİ.
Teen FictionSafir Mila Safkan, şu an olduğu yaşından çok daha ufakken, hayatının taşlarını yerinden oynatan bir olay yaşar ve kendini ansızın, yetimhanenin soğuk duvarları arasında kimsesiz bulur. Sahip olduğu şeyler, her ne yaşarsa yaşasın iyi kalan kalbi ve t...