first

1.8K 107 124
                                    

Bedenimdeki kasılmalar yerini anlamlandıramadım fakat oldukça hoş bir hisse bırakmışken üzerimdeki bedene bakmıştım. Derin ve fazlasıyla hızlı olan solukları benimkilere karışıyor, odayı dolduran loş sokak lambalarının ışıkları aramıza giriyordu. Tenime değen ten, bakışlarımı kısa süre için tamamen çıplak bedenlerimize kaydırmama sebep olmuşken duyduğum sözlerle birlikte yeniden bakışlarına kaymıştı.

"Güzel geceydi, yeni çocuk."
......

"Gerçekten kiminle yattığını bilmiyor musun, yoksa benden mi gizliyorsun Mark?"

Hyuck'un rahatsız edici bir şekilde yüksek olan sesini duymazdan gelerek avucumun arasındaki kahve bardağını bir kez daha dudaklarıma götürmüştüm.
Hatırlamıyordum. Hem de neredeyse hiçbir detayını.

"Bilmiyorum, tanıdığımı dahi düşünmüyorum."

Sözlerimin ardından karşımdaki bedenin göz devirmesiyle elimdeki bardağı tezgaha bırakmıştım.
Bedenimdeki uyuşukluk ve neredeyse kolumu dahi kaldıramayacak kadar büyük olan yorgunluğum yerimden kalkmamam gerektiğine işaretti. Ancak bugün pazartesiydi ve saat, on dakika içinde evden çıkmam gerektiğini işaret ediyordu.
Adımlarım odama doğru ilerlerken kendi kendime tekrarladım sinirle.

"Asla pazar geceleri dışarı çıkmayacağım."
......

"Taemin ile yattıysan, bir daha duş alma derim."

Duyduklarıma karşılık yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim. Arkadaşım saçmalamayı seviyordu.

"Kadın olmadığından eminsin, değil mi?"

"Aptal alttaydım diyorum sana."

Sözlerimin ardından başını onaylarcasına sallamıştı. Hâlâ bu konuda şüpheleri olduğundan emindim.

Adımlarımız koridorun sonundaki amfinin kapısına geldiğinde durmuştu. İkimiz de gelen seslerle birlikte aynı noktaya bakmıştık, camın ardındaki bahçeye.

Son sınıflardan oluşan bir grup erkek, yüksek ve oldukça irite edici sesleriyle konuşup gülüşüyorlardı.
Grupta tanıdığım üç kişi vardı; Taeil, Jaehyun ve Taeyong.

Üçü de kendi kurdukları basket takımından geçim sağlayan tiplerdi. Taeil, aralarında en sakiniydi. Hyuck uzun süredir ondan crush'ı olarak bahsediyordu, az çok tanıyordum yani. Geçen sene buluştuğumuz zamanlarda anlattıklarının sonucu zihnimde oluşanla tamı tamına uyuşan bir yüze sahipti.

Jaehyun, bu yaşında edindiği ünüyle herkes tarafından tanınıyordu. Birkaç markanın modelliğini yapmış; kızların elinden eksik etmediği dergilerin kapağı olmayı başarmıştı. Ama kızlar ona karşı herhangi bir hamlede bulunamıyordu ne yazık ki. Kendisi gay olduğunu kısa süre önceki ilişkisi ile herkesin zihnine kazımıştı.Bir de oldukça sağlam bir vücudu var, her neyse.

Taeyong ise biseksüel, sanırım. Daha önceden bir erkekten hoşlanmasına rağmen şu an Seulgi adında, alt sınıflardan bir kız ile sakin bir ilişki yürütüyor. Ancak kısa süre önce kütüphanede bir çocukla öpüşürken görüldüğünü söyleyen birkaç kişi duydum, Hyuck dahil.

İlk hamleyi Chittaphon adındaki taylandlı çocuk yapmış, bayağı ufak bir tip. İleride mezun olup babasının şirketinin başında okuduğu bölümden bir kazanç sağlayamamış hâlde normalde alacağı maaşın üç katını alarak yaşayacak, mantıklı olup olmadığı tartışılır.
Geriye kalan ikisi hakkında bir fikrim yoktu, yalnızca isimlerini duymuştum.

about last night | johnmarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin