Dochodziła już 23.00. Byłam zestresowana ale sama nie wiem czemu. Może dlatego że boję się że Jungkook zobaczy ten telefon? Sama nie wiem...
Siedziałam na łóżku i wpatrywałam się w telefon gdy nagle ktoś zaczął przekręcać kluczyk w moich drzwiach. Szybko włożyłam telefon pod łóżko i wstałam. Do pokoju wszedł wystrojony Jungkook.
Jungkoook- hej słonko! Niestety dziś się nie pobawimy no jestem zajęty. Muszę gdzieś pojechać więc zobaczymy się jutro. Dobranoc kochanie.
Wyszedł z pokoju a ja szybko podeszłam do okna i zobaczyłam kiedy odjedzie. Po chwili auto z parkingu zniknęło a ja szybko chwyciłam telefon i wybrałam numer na policję.
Gdy odebrali zaczęłam mówić o wszystkim i podałam im adres tego domu.
Nie minęło 15 minut a z daleka był już słychać syreny polocyjne. Moje serce zaczęło szaleć z szczęścia ale jeszcze musiałam znaleźć Jina. Wybiegłam szybko z pokoju i zaczęłam szukać piwnicy. W pewnym momęcie zobaczyłam drzwi które ewidentnie do niej prowadziły. Otworzyłam je i szybko prawie się wywalając zbiegłam po schodach na dół.
T/I- Jin!!- zaczęłam wołać chłopaka gdy nagle usłyszałam bardzo ciche wołanie. Pobiegłam w tamtą stronę i zobaczyłam przywiązanego do słupa zakrwawionego Jina.
T/I- Boże Jin!!!!! Co on ci zrobił?!!!
Jin- T/I...wszyrstko dobrze...
T/I- nic nie jest dobrze!!!! Jak tu wyglądasz!!!!?
Jin- T/I...u-uważaj...??- ty suko...
_________
Kolejny później❤❤❤
CZYTASZ
MY LITTLE GIRL ~~ Jungkook
ActionOpowieść o dziewczynie, która nie wie, że została celem pewnego mężczyzny.... Zapraszam do części 2!! mogą pojawić się: - sceny 18+ - przekleństwa - sceny brutalne