T/I- nic nie jest dobrze!!!! Jak tu wyglądasz!!!!?
Jin- T/I...u-uważaj...??- ty suko...
Szybko odwruciłam się do tyłu i zobaczyłam wściekłego Jungkooka który trzyma w ręce broń.Pov Jungkook
Nie byłem pewien czy dobrze robię zostawiając T/I samą. Byłam pewien że coś kombinuje ale i tak mi nie ucieknie.
Gdy byłem już kawałek od domu usłyszałem syrenę policykną która jedzie w stronę moje domu. Od razu wiedziałam o co chodzi. Wkurwiłem się i szybko zawróciłem. Byłem w domu przed policją i od razu pobiegłem do jej pokoju.
Jungkook- T/I!!!- wbiegłem do pokoju ale jej nie było- kurwa!!!- poszedłem do salonu i wyciągnąłem z szafki broń. Szybko poszedłem w strone piwnicy a gdy już w niej byłem zobaczyłem T/I.
Jungkook- ty suko...Koniec Pov Jungkook
T/I- c-co ty tu robisz?- wstałam i zasłoniłam ciałem Jina.
Jungkook- Dałem ci dom...dałem Ci kurwa wszystko!! Kochałem cie!!! A ty kurwa nasyłasz na mnie policje?!
T/I- ty jesteś chory!!
Jungkook- zamknij się!!- wymierzył w mnie broń- zresztą obojętnie czy Cię zabije- usmiechnął się psychicznie- jeśli cię zabije twoje ciało będzie tylko moje i będe mógł robic z tobą co chce.- zaśmiał się.
T/I- musisz się leczyć- pomału do niego podchodziłam- musisz iść do psychiatry.
Jungkook- nie podchodz- przeładował pistolet- psychiatra mi nie pomoże. Moim lekiem jesteś tylko ty i twój zapach. Wyjedź z mną.
T/I- nigdzie z tobą nie pojadę!
Jungkook miał już coś powiedzieć ale usłyszeliśmy ja po schodach do piwnicy zbiega policja.
Jungkook- jesteś moja!!- chciał do mnie podejść ale policja szybko go złapała. Jungkook zaczął się wyrywać i krzyczeć gdy nagle udało mu się wyrwać.
Jungkook- kocham cię króliczku.Przeładował broń. Wycelował. Strzelił...
_______
Jutro kolejny❤❤❤❤
Dobranoc🥰
CZYTASZ
MY LITTLE GIRL ~~ Jungkook
AcciónOpowieść o dziewczynie, która nie wie, że została celem pewnego mężczyzny.... Zapraszam do części 2!! mogą pojawić się: - sceny 18+ - przekleństwa - sceny brutalne