***Natalie***
S úsmevom na perách som šla do parku, kde som sa mala stretnúť so Sebastianom. Už z diaľky som ho videla. Práve sa rozprával s partiou nejakých chalanov. Nepoznal som ich, no zdalo sa mi, že chodia na našu školu. Prebehla som cez prechod a šla som k Sebimu. Keď som k nemu podišla, tí chalani už odchádzali.
Sebastian: „Ahoj," usmial sa a dal mi pusu.
„Ahoj. Kto boli tí chalani?" opýtala som sa a dívala som sa za nimi ako odchádzajú.
Sebastian: „Chalani zo školy...len sme sa na niečom dohadovali," usmial sa.
S úsmevom som prikývla, že rozumiem a dala som mu pusu.
Sebastian: „Neboj, nič zaujímavé to nebolo," uškrnul sa. Chytila som ho za ruku a pomaly sme vykročili do parku.
Sebastian: „Vieš, že tento víkend som doma sám...?" opýtal sa s úškrnom. Zastala som a pozrela som naňho s podvihnutým obočím.
„Na niečom sme sa dohodli..." založila som si ruky na hrudi a spýtavo som sa naňho dívala.
Sebastian: „Ja viem, viem...nejde mi o to...len chcem byť s Tebou..." chytil moje ruky do tých svojich a usmial sa na mňa.
„Vážne?" pozrela som naňho s podvihnutým obočím. Vzdychol si.
Sebastian: „Tak fajn....viem...sľúbil som, že na teba nebudem tlačiť ale...chodíme spolu predsa už viac ako pol roka a..."
„Sebi...už sme sa o tom predsa rozprávali..." skočila som mu do reči trošku dotknuto som naňho pozrela.
Sebastian: „Ja viem, prepáč. Neboj, cez víkend chcem byť len s tebou o nič iné mi nejde."
Vzdychla som si a sklonila som hlavu.
„Ľúbim ťa," opäť som naňho pozrela. „Ľúbim ťa a nechcem aby sme sa len kvôli tomu rozišli..." Sebastian sa usmial a pohladil ma po tvári.
Sebastian: „Neboj...aj ja teba....a to čo som hovoril...kašli na to. Ty si dôležitejšia než to, či sa spolu vyspíme alebo nie," pošepkal mi a pobozkal ma. Usmiala som sa a objala som ho.
„Ďakujem."
Sebastian: „Ale prídeš, že?!" opýtal sa. Pozrela som naňho a obaja sme sa rozosmiali.
***Tom***
Hodil som kľúče na botník a s úsmevom som vkráčal do obývačky. Bill ležal rozvalený na gauči a čučal na telku. Keď ma zbadal, len sa kyslo uškrnul.
Bill: „Že si sa zas na niečom dohodol s tým magorom?" opýtal sa otrávene.
„O kom hovoríš?" opýtal som sa s úškrnom a zvalil som sa do kresla.
Bill: „O Sebastianovi!" zavrčal.
„Ahá...hm...ani nie..." uškrnul som sa. Bill sa na mňa nedôverčivo díval.
Bill: „Počuj...prečo sa jednoducho nezmieriš s tým, že Natalie nedostaneš do postele! Ona je až príliš normálna na to aby s tebou skočila do postele..."
„No vidíš...ale aj tak si ju o chvíľu pripíšem na zoznam trofejí..."
Bill: „Bože môj...prečo musíš byť taký chumaj?"
„Lebo som Tom Kaulitz," uškrnul som sa. Bill chvíľu mlčal a potom ma prepálil pohľadom.
Bill: „Dúfam, že sa s ňou nechceš vyspať nasilu?!" zavrčal.
YOU ARE READING
(Strach nerozptýli ani) Svetlo v Tme
FanfictionNatalie je najlepšia priateľka Billa Kaulitza. V poslednej dobe sa veľmi nestretávajú, nakoľko chodí so Sebastianom - chalanom, ktorý Billa veľmi v láske nemá. Bill vie, že Sebastian je len obyčajný grázel a k tomu všetkému je do Natalie už pekne dl...