***Tom***
Pretočil som sa na druhú stranu keď som zrazu začul...zvonček? Doširoka som otvoril oči a započúval som sa. Fakt niekto vyzváňal ako zmyslov zbavený. Vstal som a zbehol som dole. Rozsvietil som na chodbe a rozospato som odomkol vchodové dvere. Skoro som však na mieste odpadol, keď som za nimi uvidel Natalie.
„Na-Natalie?? Č-čo tu robíš...?" nechápavo som sa na ňu díval. Neušlo mi, že plakala, triasla sa a vyzerala....vyzerala hrozne. Hneď som ju vtiahol dnu a posadil som ju do obývačky na gauč. Stále vzlykala a triasla sa.
„T- trošku tu počkaj...dobre? " vystrašene som sa na ňu díval. Len sa na mňa dívala takým skleným pohľadom. Vybehol som hore a rozrazil som dvere na Billovej izbe.
Bill: „Čo ti straší v bedni?!" zavrčal na mňa keď som rozsvietil. Podišiel som k jeho posteli a stiahol som z neho perinu.
„B-Bill...musíš ísť dole...HNEĎ!" skríkol som zúfalo.
Len sa na mňa nechápavo díval, no potom si vzdychol, natiahol na seba tepláky, tričko a šiel dole. Celý čas nadával čo za chuja som, že ho budím uprostred noci, no keď uvidel Natalie v našej obývačke, skoro ho na mieste vystrelo.
Bill: „Natalie!" pribehol k nej. Tá keď ho uvidela v momente ho objala a rozplakala sa.
Pomaly som k nim podišiel a posadil som sa vedľa nej.
Bill: „Č-čo sa deje...?" opýtal sa vystrašene a odtiahol sa od nej.
Natalie: „On...on ma..." zajakávala sa a vôbec nič jej nebolo rozumieť.
Bill: „Natalie..."
Natalie: „Zavolaj prosím Sebimu...prosím..." pošepkala medzi vzlykmi.
Bill: „Tom mohol by si..." letmo na mňa pozrel a hneď na to venoval pohľad znova Natalie.
Tom: „ČO?!" vytreštil som oči. JA mu mám volať? Vážne?!
Bill: „Tom!" zavrčal, no nepozrel na mňa. Len som si vzdychol a šiel som do kuchyne. Vytočil som Sebastianove číslo a čakal som kým zdvihne. Zdvihol až po hodnej chvíli.
„Prosím?!" ozval sa otrávene.
„Máš tu holku ty kretén," zavrčal som potichu. Chvíľu bolo v telefóne ticho.
"Tom?!"
„Zabijem ťa." Zasyčal som.
"Počuj...teraz nemám čas...vieš, mám tu rozrobenú jednu sexy holku a nerád by som ju nechal dlho čakať. A čo sa týka Natalie...no bože jedna noc ju nezabije..." povedal otrávene a zložil. Len som sa neveriacky díval na mobil. Po chvíli som sa vrátil k Billovi a Nat. Tá teraz ležala Billovi na kolenách a mala zavreté oči. Bill ju hladil po vlasoch a niečo jej šepkal.
Bill: „Tak?"
„Ja...nedvíhal..." povedal som ešte stále šokovane z toho ako sa na ňu vykašľal.
Bill: „Do čerta..."
Natalie: „Môžem tu ostať?" pošepkala a pozrela na Billa. S Billom sme na seba pozreli. Len som mykol plecami.
Bill: „Dobre. Poď... poď si ľahnúť..." pomaly vstal a pomohol jej postaviť sa. Opatrne ju objal a pomaly vyšli hore. Keď Bill zavrel dvere, pozrel som na mobil, ktorý som držal v ruke a potom som odišiel do kuchyne. Posadil som sa za stôl a založil som tvár do dlaní.
Preboha... Ešte dobre, že som to nebol ja. Pretože ak by takto prišla... ja... ja by som sa psychicky zrútil. Sebastian je kretén. Kurva! Znásilní si holku a ani sa neobťažuje prísť.
VOUS LISEZ
(Strach nerozptýli ani) Svetlo v Tme
FanfictionNatalie je najlepšia priateľka Billa Kaulitza. V poslednej dobe sa veľmi nestretávajú, nakoľko chodí so Sebastianom - chalanom, ktorý Billa veľmi v láske nemá. Bill vie, že Sebastian je len obyčajný grázel a k tomu všetkému je do Natalie už pekne dl...