(Strach nerozptýli ani) Svetlo v Tme 21.diel

87 2 0
                                    

***Natalie***

S Billom sme ležali rozvalení na gauči a ani jeden sme sa nehli. Bill mal hlavu položenú na mojom bruchu a hladila som ho po vlasoch.

Už sme si pozreli štyri filmy, dvakrát sme hrali hru a teraz sa nudíme.

„Čo budeme robiť?" opýtala som sa zúfalo. Bill na mňa pozrel a usmial sa.

Bill: „O jednej veci by som vedel," povedal potichu. Podvihla som obočie a zvedavo som naňho pozrela.

„A o akej?"

Bill: „Teraz si urobíme niečo na jedenie." Uškrnula som sa.

„Fajn," vstala som a zívla som si. „A potom pôjdeme spať."

Bill: „Súhlasím," usmial sa a šli sme do kuchyne.

„Eee... a čo si urobíme?"

Bill: „Hm...."

„Už viem," usmiala som sa a pozrela som naňho.

Bill/Ja: „Špagety!" vyhŕkli sme naraz a potom sme sa rozosmiali. Bill si ma k sebe pritiahol a pobozkal ma. Usmiala som sa.

Bill: „Ty mi čítaš myšlienky," usmial sa a znova ma pobozkal.

„Skôr ty mne," uškrnula som sa. Bill sa len usmial, oprel ma chrbtom o linku a znova ma pobozkal.

„Bill...som...hladná..." hovorila som medzi bozkami.

Bill: „A?" uškrnul sa a zas mi dal pusu.

„Keď ma nepustíš...zjem teba!" cvakla som zubami. Bill odo mňa odskočil, na čo sme sa obaja rozosmiali.

Bill: „Fajn teda," naoko smutne si vzdychol.

„Keď mi pomôžeš urobiť špagetky," podišla som k nemu a ruky som mu ovinula okolo pása.

Bill: „Tak?" zvedavo na mňa pozrel.

„Dostaneš pusu," uškrnula som sa a pustila som ho.

Bill: „Potvora."

Len som sa nevinne usmiala a vybrala som hrniec z linky. Podala som mu ho.

„Napúšťaj tam vodu, okej?" Vzal mi ho z ruky a podišiel k dresu.

Bill: „Tebe by sa asi zišiel osobný kuchár..." podotkol s úškrnom a položil hrniec s vodou na sporák.

„Nie, prečo? Veď mám teba. Šéfkuchára Billa Kaulitza," uškrnula som sa.

Bill: „Ach ty..."

Vybrala som balíček špagiet zo skrinky a podala som mu ich.

Bill: „To akože ja mám variť?"

„No to je strašne ťažké drbnúť sáčok špagiet do vriacej vody," pokrútila som hlavou a podvihla som obočie. Kyslo sa na mňa uškrnul a zobral si odo mňa balík špagiet. Vybrala som z chladničky omáčku a položila som ju na linku. Vzala som otvárak na konzervy a šla som to otvoriť, keď mi ho Bill vzal z ruky. Zamračila som sa naňho.

Bill: „Aby si si neublížila," uškrnul sa a vtisol mi pusu na líčko.

„Aký ohľaduplný," štuchla som doňho a vybrala som panvicu na sporák.

„Mimochodom, vrie ti voda..." podotkla som a vybrala som si varechu.

Bill: „A nemohla by si to tam vysypať? " opýtal sa zúfalo a ešte stále sa mordoval s tou konzervou.

(Strach nerozptýli ani) Svetlo v TmeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant