Νιώθω χώμα, δεν κοιμήθηκα καλά το βράδυ. Πήγα στο μπάνιο και έπλυνα το πρόσωπο μου και τα δόντια μου μπας και ξυπνήσω. Ήταν Σάββατο. Πήγα να ανοίξω το παντζούρι του δωματίου, ήταν τόσο όμορφη μέρα, ο ήλιος μου έκλεινε το μάτι. Είχα θετική ενέργεια, ήθελα να κάνω πολλά σήμερα. Καθόμουν στο παράθυρο και απολάμβανα το ζεστό αεράκι που ερχόταν και χτύπαγε το πρόσωπο μου, μέχρι που ένιωσα ζεστά χέρια να με αγκαλιάζουν από πίσω....γύρισα να κοιτάξω, ήταν ο Gabriel, ταράχτηκα και απομακρύνθηκα.
'' Με αποφεύγεις ή είναι η ιδέα μου; '' μου είπε με αυστηρό ύφος.
'' Αυτά εδώ τα σημάδια τα βλέπεις; Εσύ μου τα έκανες, πονάω ξέρεις '' του είπα επιθετικά δείχνοντας του τις μελανιές που μου είχε κάνει χθες το βράδυ.
'' Συγνώμη μωρό μου, απλά όταν κάνουμε σεξ δεν θέλω να μου αντιμιλάς, θέλω να είσαι το σκυλάκι μου και να μην μου φέρνεις αντιρρήσεις, γουστάρω τρέλα όταν με υπακούς '' είπε και με πλησίασε, τα χέρια του με έπιαναν από την μέση και στην συνέχεια κατέβηκαν στους γλουτούς μου. Δεν μπορούσα να φύγω.
'' Ναι, το ξέρω....'' Είπα με ήρεμη γλυκιά φωνή.
'' Μην μου κρατάς μούτρα, αφού σε θέλω σαν τρελός, δεν μπορώ χωρίς εσένα το ξέρεις μωρό μου; '' είπε και άρχισε να με φιλάει αισθησιακά στον λαιμό.
'' Αχ Gabriel το ξέρω '' του είπα με αναστεναγμό, και αφέθηκα στα χέρια του, λες και εκείνη την στιγμή το ήθελα, ήθελα να μου κάνει ότι θέλει. Αχ δεν είμαι καλά, τόσο καιρό μαζί του μου έχει κάνει πλύση εγκεφάλου.
Με σήκωσε πάνω, τα πόδια μου τύλιγαν την μέση του, και τα χέρια μου τον λαιμό του. Με πήγε στο ντουζ, με άφησε μέσα, άνοιξε το νερό να τρέχει από πάνω μας, έβγαλε τα ρούχα του και έμεινε με το μποξεράκι, κόλλησε πάνω μου, τα σώματα μας ενώθηκαν, μου σήκωσε τα χέρια πάνω και μου τα κράταγε όσο μου έσκιζε τα ρούχα.
Αχ Gabriel αναστέναζα. Έμεινα γυμνή, με γύρισε με το στήθος μου να ακουμπάει στο τοίχο, και κόλλησε από πίσω μου, κατέβασε το μποξεράκι του και το χοντρό πέος του μπήκε βαθιά στον πρωκτό μου. Τα χέρια μου να τα κρατάει εκείνος ψηλά με το ένα χέρι και με το άλλο έπαιζε με τις καυλωμένες ρώγες μου. Έμπαινε με δύναμη και πονούσα όμως μου άρεσε, άρχισα να αναστενάζω δυνατά.
'' Αχ Gabriel μη.....σταμάτα....πονάω ''
'' Έτσι να σε ακούω να φωνάζεις όσο σε σκίζω καύλα μου '' είπε και συνέχισε όλο και πιο γρήγορα. Το σώμα μου έτρεμε ολόκληρο από ηδονή, το γούσταρα τρελά, δεν ξέρω πως συνέβει αυτό, πρώτη φορά ένιωθα έτσι μαζί του. Του φώναζα να συνεχίσει, δεν ήθελα να τελειώσει, ήθελα να είναι συνεχώς μέσα μου. Θέλω να με κυριεύει, θέλω να είμαι το σκυλάκι του στο κρεβάτι και να τον υπακούω.
****
Μετά από ώρα τελείωσε, βγήκε με την πετσέτα έξω από το μπάνιο και πήγε και ξάπλωσε. Ύστερα πήρα την πετσέτα μου και βγήκα και εγώ. Αχ Θεέ μου, τι ήταν αυτό, νιώθω διαφορετικά, πολύ διαφορετικά, πφφ τι μου συμβαίνει; Πήγα στο σαλόνι κάθισα άνοιξα το πακέτο με τα τσιγάρα και άρχισα να τα ανάβω και να τα κάνω ένα, ένα. Τώρα νιώθω μια ηρεμία. Αλλά το μυαλό μου συνεχώς τριγυρίζει σε αυτό που έγινε πριν λίγο, δεν μπορεί να ξεκολλήσει. Με φώναξε με μια δυνατή γλυκιά φωνή και οι σκέψεις μου απότομα σταμάτησαν.
'' Που είσαι αγάπη μου; ''
Σηκώθηκα και πήγα μέσα, με αναζητούσε, δεν μπορεί μακριά μου.
'' Εδώ είμαι... '' είπα ήρεμα ενώ έκανα το τσιγάρο μου.
'' Έλα και ξάπλωσε δίπλα μου ''
Άφησα το τσιγάρο στο τασάκι και ξάπλωσα δίπλα του με την πετσέτα γύρω από το σώμα μου. Δεν μιλούσα, μονάχα τον κοιτούσα.
'' Δεν μπορώ να είσαι μακριά μου, δεν το καταλαβαίνεις; '' είπε και πλησίασε κοντά μου, με τράβηξε από την μέση και με κόλλησε πάνω του. Άρχισε μετά από λίγο να με φιλάει στα χείλη, και να κατεβαίνει στον λαιμό μου. Το σώμα μου άρχισε να ξανά παίρνει φωτιά. Δεν πρέπει είπα από μέσα μου και τραβήχτηκα μακριά του, και σηκώθηκα από το κρεβάτι.
'' Τι με θες; ''
'' Σκέφτηκα να πάμε βολτούλα σήμερα μιας και έχει ωραία μέρα, εε τι λες; '' μου είπε με γλυκιά φωνή. Το εννοούσε αυτό τώρα;
Νόμιζα ότι είχε ξεχάσει τον έξω κόσμο, το μόνο που τον ενδιάφερε ήταν η δουλειά του και εγώ. Είχαμε καιρό να βγούμε έξω. Ήθελα να βγω σήμερα όποτε συμφώνησα. Πήγα στο δωμάτιο μου και έβαλα τα μαύρα εσώρουχα μου και στην συνέχεια φόρεσα ένα μαύρο στενό τζιν, και από μέσα μια απλή χακί μπλούζα, ανοιχτή μπροστά στο ντεκολτέ.
Πήγαμε στο γκαράζ, έκατσα στην θέση του συνοδηγού, και ο Gabriel έβαλε μπρος το αμάξι.
__________________
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο παιδιά.
Ψηφίστε αν σας άρεσε! 👋🏻
ESTÁS LEYENDO
On the wrong road💊
TerrorΕίμαι η Hilda και είμαι 17 χρονών. Μπορεί το σώμα μου να βρίσκεται στην γη αλλά η ψυχή μου έχει πεθάνει καιρό τώρα. Δυστυχώς κατέφυγα σε διάφορες ουσίες, το ξέρω είναι λάθος μου, αλλά είναι το μόνο καταφύγιο που έχω..... . . . . . . . . . . . Star...