ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10

23 8 0
                                    

David Pov (συνέχεια):

Όλο και με πλησίαζε και εγώ πήγαινα προς τα πίσω μέχρι που κόλλησα στον τοίχο, χωρίς να το διαισθανθώ έβγαλε χειροπέδες και μου έδεσε τα χέρια.

'' Άφησε με τι κάνεις; '' φώναξα.

'' Σουσς, θα σου αρέσει '' τα χείλια της φίλαγαν τον λαιμό μου τόσο αισθησιακά που ανατρίχιασα ολόκληρος, τα χέρια της μου έσκιζαν τα ρούχα ένα ένα μέχρι που έμεινα με το εσώρουχο με γρατζούναγε σε όλο μου το σώμα και μου άφηνε σημάδια από νυχιές βαθιά μέσα στο δέρμα μου, έσκυψε και έκατσε στα γόνατα μου κατέβασε το μποξεράκι με τα δόντια και άρχισε να μου γλύφει το πέος μου, μου άρεσε το παραδέχομαι το έκανε καλά όμως δεν μιλούσα δεν έκανα τίποτα.

Ύστερα τον έβαλε στο στόμα της και άρχισε να πήγαινε μέσα έξω όλο και πιο γρήγορα μέχρι που άρχισα να βαθιά ανασαίνω αργά. Συνέχιζε χωρίς σταματημό τον ένιωθα στον λαιμό της να την πνιγεί όμως της άρεσε. Όταν μετά από λίγο σταμάτησε τελείωσα στο στόμα της και με έγλυψε για να με καθαρίσει. Σηκώθηκα και μου έβαλε το μποξεράκι ξανά λες και ήμουν κούκλα και έπαιζε.

'' Σου άρεσε μωρό μου; ''

'' Εμ όχι...ποια είσαι; Τι θες από μένα; Γιατί τα κάνεις όλα αυτά; ''

'' Συγχαρητήρια ήσουν υπέροχη καλή μου '' ακούω μια φωνή να βγαίνει από μέσα και ξαφνικά τι να δω, βλέπω τον Gabriel μα τι γίνεται δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει αυτός εδώ;

'' Gabriel;; Τι θες εσύ εδώ; '' φώναξα.

'' Από τότε που έφυγε η Hilda δεν σταμάτησα να την ψάχνω, μέχρι που χθες το βράδυ πέρασα από την περιοχή εδώ και σε είδα, κρύφτηκα για να μην με δεις και σε παρακολούθησα επειδή γνωρίζω ότι αύριο είναι τα γενέθλια της περίμενα ότι θα θες να της αγοράσεις κάποιο κόσμημα έτσι ήρθα εδώ.

Εξαγόρασα την υπάλληλο και έβαλα μια δίκη μου κοπέλα στο κατάστημα και της είπα το σχέδιο που έπρεπε να κάνει. Τώρα αυτό που θέλω από σένα είναι να πάρεις τηλέφωνο την Hilda για να της μιλήσω εγώ '' είπε και μου άρπαξε το κινητό από την τσέπη του παντελονιού μου.

Το άνοιξα και βρήκε τον αριθμό της και την πήρε...

****

Το τηλέφωνο χτύπησε. Ο David θα είναι.

'' Έλα αγάπη ''

'' Γεια σου κούκλα '' για μια στιγμή δεν έλεγα τίποτα δεν μπορούσα να πιστέψω ότι άκουγα την φωνή εκείνου του καθάρματος μετά από τόσο καιρό.

On the wrong road💊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin