ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8

19 6 0
                                    

Σηκώθηκα να φτιάξω πρωινό η ώρα είναι 10:30 ο David ακόμα κοιμάται. Έφτιαξα φρυγανιές με μαρμελάδα, φυσικό χυμό και βραστά αυγά τα έβαλα σε έναν δίσκο και το άφησα στο τραπέζι του μπαλκονιού, μου αρέσει να τρώω έξω πρωινό πόσο μάλλον όταν απέναντι βλέπω θάλασσα. Είναι πανέμορφη η θέα!

'' Καλημέραα! '' ξύπνησε ο David.

'' Καλημέρα, έφτιαξα πρωινό...κάθισε ''

'' Πω πω πολυτέλειες, καιρό είχα να φάω έτσι ''

'' Όσο είμαι εγώ εδώ έτσι θα τρως ''

Καθίσαμε και φάγαμε, χαλαρώσαμε είναι υπέροχη μέρα σήμερα. Αποφάσισα να ανοίξω το κινητό μου από τότε που έφυγα το είχα κλείσει για να μην με ενοχλήσει ο Gabriel. Ωχ... 10 κλείσεις και 20 μηνύματα από αυτόν, Χριστέ μου δεν θα με αφήσει ποτέ σε ησυχία.

'' Είσαι καλά; '' με είδε ταραγμένη ο David και με ρώτησε.

'' Καλά είμαι, απλά ο πατριός μου με ψάχνει, δεν θα ησυχάσει αν δεν με βρει ''

'' Κλείσε το κινητό ξανά μπορεί να σε εντοπίσει, θα πάμε σήμερα να αλλάξεις αριθμό ''

Αφού τελειώσαμε το πρωινό έβαλα πρόχειρα ρούχα, ένα τζιν μαύρο και μια μπλε μπλούζα και τα αθλητικά μου και βγήκαμε έξω. Διάφορες αφίσες κολλημένες σε κολόνες, πάω να δω τι λένε.

'' Αμάν! '' έμεινα κόκαλο. Συμφορά!

'' Τι έγινε ρε Hilda; ''


                                  SOS!
<< Χάθηκε κοπέλα 17 χρόνων από το Νέο Ηράκλειο Αττικής.

Την ημέρα που χάθηκε φορούσε ριγέ μπλούζα και μαύρο τζιν. Τα μαλλιά της κοντό καρέ σε μαύρο χρώμα και γαλανά σχιστά μάτια. Παρακαλώ αν την βρείτε τηλεφωνήστε στο 6967....>>

''  Πω πω θεά έχεις βγει! ''

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


''  Πω πω θεά έχεις βγει! ''

'' Καλά αυτό κοίταξες εσύ; Το τι γράφει το είδες; ''  εγώ ταραγμένη και αυτός χαλαρός να με θαυμάζει έλεος τι άλλο θα ακούσω.

''Εε το είδα, λοιπόν τρέχα....'' Προτού προλάβει να ολοκλήρωση την φράση του ακούσαμε έναν αστυνομικό να δείχνει την αφίσα και να ρωτάει τους ανθρώπους αν με είδαν. Κρύφτηκα όσο μπορούσα πίσω από τον David.

'' Τρέχα γρήγορα σπίτι και μην ανοίξεις πουθενά, θα πάω εγώ να σου αλλάξω αριθμό για να μην μπορούν να σε εντοπίσουν '' τελείωσε την φράση του και έκανα ότι μου είπε.

Πήρα τα κλειδιά, του έδωσα το κινητό και έτρεξα γρήγορα στο σπίτι. Ουφ έφτασα, τρέμω ολόκληρη.... το καθίκι δήλωσε πως χάθηκα μόνο και μόνο για να πάω αναγκαστικά κοντά του, δεν θα γλιτώσω ποτέ από αυτόν. Τώρα είμαι ανήλικη ακόμα δεν μπορώ να κάνω τίποτα ουσιαστικά ανήκω σε εκείνον, όμως όταν πάω σε λίγες μέρες 18 θα τον περιλάβω καλά. Δεν με ξέρει καλά εμένα.

Είχε βραδιάσει και ο David ακόμα να γυρίσει, ελπίζω να μην έπαθε τίποτα. Ένας δυνατός βήχας με έπιασε ξαφνικά, δεν μπορώ να πάρω ανάσα, χρει-χρειάζομαι νερό ο λαιμός μου έχει στεγνώσει, δεν μπορώ να περπατήσω, σβήνω. Έπεσα κάτω. Η πόρτα άνοιξε και ήταν ο David.

'' Hilda! '' έτρεξε τρομαγμένος γρήγορα, έβηχα πάρα πολύ σε σημείο που δεν μπορούσα να αναπνεύσω, το κατάλαβε και μου έφερε γρήγορα νερό. Με σήκωσε και με έβαλε να ξαπλώσω με τα πόδια πάνω για να συνέλθω.

'' Με τρόμαξες γλυκιά μου '' μου είπε ενώ μου κρατούσε το χέρι.

'' Και εγώ τρόμαξα είναι η αλήθεια, τέτοιος βήχας πρώτη φορά με έπιασε μάλλον κρύωσα από το πολύ καθισιό στο μπαλκόνι '' 

'' Θα σε προσέχω πιο πολύ ''

Αφού συζητήσαμε και μου είπε ότι όλα καλά με τον αριθμό μετά από λίγη ώρα με πήρε ο ύπνος, ο David κοιμήθηκε δίπλα μου στο κρεβάτι για να με προσέχει όλη νύχτα. Τι γλυκός!

On the wrong road💊Où les histoires vivent. Découvrez maintenant