ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12

23 8 0
                                    

Σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα στην δουλειά, είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο έκανα ένα γρήγορο ντουζ πλύθηκα και έπειτα βάφτηκα ελαφρά.

Όταν τελείωσα το βάψιμο πήγα στην ντουλάπα και έψαχνα τι να φορέσω, δεν είχα και πολλά ήταν όσα αγόρασα με το David αλλά ευτυχώς έκαναν για την περίσταση. Διάλεξα ένα ψηλόμεσο στενό μπλε τζιν που ταίριαζε απίστευτα πάνω μου, από πάνω φόρεσα άσπρο πουκάμισο. Και τέλος έκανα τα μαλλιά μου μπούκλες.

'' Έλα David ξύπνα, θα αργήσουμε για την δουλειά ''

Εκείνος τεντώθηκε και μετά από λίγο χασμουρήθηκε.
Αφού σηκώθηκε επιτέλους και άρχισε να ετοιμάζεται πήραμε το αμάξι και φύγαμε.

Όταν μπήκαμε στο αμάξι από το άγχος που είχα δεν έβγαζα ούτε λέξη....περίεργο πράγμα αυτό για μένα....γιατί συνέχεια μιλάω χιχιχι!

'' Έχεις άγχος μικρή; '' μου είπε.

'' Ναι αρκετό, εσύ δεν έχεις; ''

'' Εγώ έχω ξανά δουλέψει στην ζωή μου όποτε είμαι πιο χαλαρός και θα δεις ότι δεν είναι κάτι αρκεί να είσαι τυπική σε αυτά που πρέπει ''

'' Εντάξει....''

Μετά από λίγο φτάσαμε, πάρκαρε το αμάξι και βγήκαμε έξω. Ανοίξαμε την πόρτα του μαγαζιού και μπήκαμε μέσα.

'' Καλώς τους! '' μας είπε ο βοηθός του ιδιοκτήτη ο κύριος Kevin.

Αφού μας έδωσε ποδιές μας σύστησε στο υπόλοιπο προσωπικό.

'' Από δω η Camille είναι και αυτή σερβιτόρα όπως εσύ Hilda, θα σε βοηθήσει και θα σε κατευθύνει αρκετά και από δω ο μπάρμαν, ο Edward ''

'' Χαρήκαμε! '' απαντήσαμε και οι δυο με μια φωνή.

'' Λοιπόν εγώ πρέπει να φύγω θα σας κατευθύνουν τα παιδιά και το μεσημέρι θα έρθει να σας ελέγξει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης '' μας είπε και έφυγε.

Με το άκουσμα 'ιδιοκτήτης' ταράχτηκα, αγχώθηκα ακόμα περισσότερο γιατί αυτός είναι το αφεντικό από όλους εδώ μέσα και φοβάμαι το πως θα μας αντιμετωπίσει.
Άμα είναι σαν τον κ. Kevin δεν έχω να ανησυχώ για κάτι γιατί ήταν πολύ ευγενικός και καλός μαζί μας.

'' Λοιπόν Hilda ξεκινάμε από τα βασικά, το δίσκο τον κρατάμε με το ένα χέρι ψηλά....να έτσι! '' πήρε ένα δίσκο η Camille και μου έδειξε πως γίνεται.

Τον έδωσε μετά από λίγο σε μένα και μου είπε να κάνω το ίδιο και ταυτόχρονα να περπατάω.
Το έκανα όμως προς το τέλος μου έπεσε.

On the wrong road💊Donde viven las historias. Descúbrelo ahora