Dimineata soarele era oribil, imi deschid ochii și ma trezesc în brațele lui Suga.
El încă dormea cred,ma uit la fața lui, e așa de perfect, buzele, nasul, părul ,tot, era ce-a ce eu ador, iubesc și mai mult imi doresc și visez la așa băiat perfectMa gandesc la ce iubesc eu sa fac dimineata iubitului meu. A gata.
Ma apropi de fața lui si ma joc în părul său. Era așa de pufos, matasos și foarte zburlit.Încep să zambesc și un chițăit imi scapă deodată îl văd pe Suga cum zambeste și își deschide ochii foarte incet, ochii lui erau de o culoare prea frumoasa ca să fie adevărat , un căprui care duce către un verde deschis.
Se uita la mine și încă zambeste acesta se apropie de fața mea și ma saruta rapid, în următoarea secundă acesta se desparte de mine și își acoperă fața cu patura. Eu eram roșie ca racul de rușine.
Acesta după 2 minute își scoate capul și vede ca încă ma uit în gol.
Sg:- Imi pare rau dacă te-am supărat sau ceva de genul.
Eu:- A.... "Sunt atentă la el " A e ok... Spun eu încă roșie la fata
Sg:- Atunci o să plec către bucatarie.Acesta se ridică și în acel moment fug către el și îl sărut.
E prea imposibil acest moment , un moment la care mulți visam.(Prea amorosi mai suntem noi în această carte😂😂)
Ma desprind de acele buze iar Suga se uita uimit de ce iara am facut.
Ma uit în ochii lui iar acesta nu face nicio mișcare după un minut de stat așa el își pune mâinile pe spatele meu și ma saruta. După 3 minute de sarutat ne uitam amândoi unul la altulEu:- Vreau sa fiu iubita ta!
Spun eu iar acesta rămâne tăcut în continuare de ce am spus
Eu:- Te iubesc! Te plac și vreau sa fiu cu tine pt tot restul vieții noastre.
Sg:- Eu...
Spune acesta și eu las capul în jos.
Sg:- Și eu te plac! Și eu vreau un viitor langa tine și eu te iubesc!
Spune acesta și continuă sărutul.
Ma ridică în brațele sale iar eu îmi încolăcesc picioarele în jurul taliei lui.
Ne apropiem de pat și acesta ma aruncă în el.
Mie imi era puțin frica de ce urma.
Suga își dă jos bluza de pijama și se apropie de mine acesta continuă cu saruturi mici pe gât până la buze.
Ma ajuta sa scap și eu de bluza și de tricou.
Se uita la mine și vede ca imi e frica.Sg:- Dacă iti e frica o putem face altădată.
Eu:- Nu, continuă!
Spun eu trăgând aer în piept și continuând cu saruturile.
Acesta își dă pantaloni jos și rămâne în boxeri, imi era așa rusine de ce vedeam dar aveam de gând să rămân lângă el.
Imi da după 5 minute și mie pantaloni și rămânem amandoi în hainele intime, continuam cu saruturile acsta se uita la mine și îi dau aprobare, imi da sutienul jos și începe să ma sărute, era așa de rușinos dar nu aveam de gând să anulez.Seara.
Ma trezesc din cauza unui telefon care suna, era telefonul meu, ma uit în jur și vad ca Suga nu mai era cred ca a plecat acasă.
I-au telefonul și vad ca era mama.Începerea Convorbiri
Ma:- însfârșit ai răspuns și tu. Mi-am făcut o grămadă de griji ce faci?
Eu:- scuze mama, am dormit deoarece ma durea capul și nu am auzit telefonul, tocmai ce m-am trezit tu?
Ma:- Bine vreau sa iti spun că eu și tatăl tau vitreg vrem sa ne mutam aici.
Eu:- Poftim? De ce? Ce se întâmplă cu mine?
Ma:- Da scumpo ne vom mută aici, tu poti sa ramai acolo în moment ce stii să ai grija de tine.
Eu:- Dar și liceul?
Ma:- Poti sa renunti nu te voi obliga să continui.
Eu:- O să îmi fie dor de tine! Spun eu cu o voce joasă.
Ma:- Și mie scumpo dar o să te mai vizităm, chiar ar fi timpul să iti faci și tu un prieten totuși măcar o să stati împreună.
Eu:- Chiar pot? Nu te vei supara?
Ma:- Desigur ca nu ma supara , esti demnă de tine
CITEȘTI
Prietenă cu Suga
RandomBad boy-ul școlii se împrietenește cu o fată și începe să aibă sentimente pt ea oare ce se petrece când el îi spune că o place?