Iartă-mă

182 11 3
                                    

Deschid usa iar in fata mea era Suga cu un buchet mare de trandafiri rosi iar alți trandafiri albi in mijloc formând o inima

Sg:- Te rog iartă-mă pentru ce am facut aseară si pentru tot ce ți-am spus.Eram beat si nu mi-am dat seama, sper ca ma poti ierta iubire.
Eu:- Eu...eu. Nu mai aveam cuvinte ma simteam de parca m-ar cere in căsătorie.
Lacrimile mele apăreau iar Suga vine la mine si mi le sterge.
Eu:- Da te iert.
Sg:- Of doamne ce ma bucur multumesc din suflet inima mea.

Acesta imi îndreaptă buchetul spre mine iar eu îl iau si ii sar in brate.
Acest moment este un moment la care nu m-as fi gandit niciodata de la un bărbat si de la anume Suga.

După 3 minute.

Ma dau jos din bratele lui si observ ca era si mama lui mai nou ii spui mama sau mama soacră.
Aceasta era si ea fericita.Nu cred ca se gândea la asa ceva de la singurul ei fiu.

Min:- Of doamne Yoongi nu m-am gândit niciodată că o sa faci asta.
Sg:- Stiu mama.

Acesta se îndreaptă către ea si ii întinde o cutiuță foarte mica.
În acesta se află o brățară de la Pandora

În acesta se află o brățară de la Pandora

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Min:- Suga dar nu trebuia scumpule.
Sg:- Nu refuza acesta e un dar pentru a-ti  mulțumi ca ai avut răbdare cu mine pentru toate prostiile care le-am făcut.De acum in colo promit ca nu o sa mai am ieșiri nervoase asa.
Min:- Of băiețelul lu mami.

DUPA 2 ore.

Au trecut 2 ore de cand eu, Suga si mama lui am mâncat si am tot vorbit despre Suga când era mic.

Deodată usa de la intrare se aude trandinduse .
Toti ne întoarcem si vedem un omcunoscut
Sg:- Tata ?
Eu atunci mi-am dat seama de unde il cunosc
Eu:- Nu pot sa cred...
Iar in aceel moment totul devine negru.

_________________________________________

Stiu , v-am lăsat in suspans
Scuzele mele din motiv că am vrut sa il public in seara asta (ceasul e 01:43)
Scuzele mele iară ca este foarte mic acest capitol urm sper (nu promit ca nu sunt buna la promisiuni) sa il fac mai lung.
_________________________________________
CINE E TATAL LUI SUGA ?
_________________________________________
Pt a publica urm capitol vreau asa:
1-distribuiți cartea
2-ducetiva la primul capitol si lăsați o inima.
3-citiți si a doua carte a mea (+ o inima)
PUP PAAAAA 😘😘😘😘😘
_________________________________________

Prietenă cu SugaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum