Au trecut o lună de când Cho nu s-a mai trezit pot spune că imi fac griji și încep din ce în ce să ma îndrăgostesc mai mult de ea din 2 în 2 zile ma duc la ea și cu un buchet de trandafiri din câte mi-a spus mama ei ea iubeste trandafiri roși și albi:
Chiar dacă ieri am fost la ea ma duc și azi deoarece am auzit de la mama ei ca și-a mișcat degetul arătător.
Sunt asa de fericit încât nu va dați seama sunt îmbrăcat în sacou 😊Ma duc cu mașina și am plecat spre spital.
După 10 minute.
Am ajuns în parcarea spitalului, iau buchetul și am plecat spre intrare. Acolo o întâlnește pe mama lui Cho o salut și ne ducem spre camera ei.
Când ajungem de acolo iese un medic . Eram putin speriat deoarece am crezut că i s-a întâmplat ceva grav. Dar nu era asa din contră și medicul era zâmbitor și fericit.Md:- Buna ziua! Dumneavoastră sunteti mama și tu esti iubitul?
Când aud ca imi spune iubit inima din piept mi se opreste pt 3 secunde dar după își revine.
Eu:- Nu sunt defapt doar un coleg de clasa cu domnisoara, este bine?
Md:- Desigur tocmai ce s-a trezit dar va trebui să mai rămână aici încă o săptămână pentru supraveghere.Yue:- Desigur. Spune mama lui Cho foarte fericită aproape cu lacrimile pe fata.
Recunosc asa sunt și eu acum. 😁
Eu:- Putem intra la ea?
Md:- Desigur , eu voi pleca la revedere!
Eu:- Multumim la fel !Doctorul pleacă iar eu rămân în hol cu mama lui Cho. Ne uitam unul la altul și zambim cu lacrimi in ochii. În secundă următoare ne-am luat în brațe și am sărit prin hol.
Ne-am oprit deoarece o doctorita ne-a spus să facem liniște.
Ne ducem în camera lui Cho și acolo o vedem... O fată foarte frumoasă care se uita la un perete 😂. Aude ușa și ne vede.Perspectiva Cho.
Deschid ochii dar totul este alb în jur. Lângă mine este un medic care se uita la niște fișe cred ca sunt ale mele.
Domnul ma observa și începe să zâmbească.
Eu:- Cât am stat aici?
Md:- Pai... Esti de o lună internată ai fost în comă.
Eu:- Poftim!!! Spun eu panicată ,de ce?
Md:- Pai ai avut o gaură într-un plămân iar dacă nu te operat repede puteai azi să fi fost moartă, putem mulțumi băiatului care a fost lângă tine si ne-a ajutat până la ambulanță.
Eu:- Wawwww . Spun eu uimită. Incerc să imi amintesc dar tot ce văd e cum Suga ma ia în brațe și ma ridică iar apoi negru tot.
Md:- Da! Vei fi nevoită să stai aici o săptămână pentru supraveghere.
Eu:- Ok.
CITEȘTI
Prietenă cu Suga
De TodoBad boy-ul școlii se împrietenește cu o fată și începe să aibă sentimente pt ea oare ce se petrece când el îi spune că o place?