Te rog!

381 16 0
                                    

Ma duc sa ma incalț și imi iau cheile din suportul de chei.
Imi iau masina și plec cu viteza regulata spre cafeneaua cea nouă. Este o cafenea care s-a deschis acum 5 zile în Seul și pot spune că din privirile mele este destul de plină.
Ajung acolo și o văd pe mama lui Cho ma duc spre ea, ea vazanduma aceasta zambeste și imi face cu mâna.
Zambesc și îi fac același gest.

Yue:-Buna... Cum spuneai ca te cheamă?
Eu:- Yoongi, Min Yoongi sau după porecla Suga, buna seara.
Yue:- A bine Yoongi haide să intram.

Eu afirm și îi fac semn să intre.
Stau în spatele doamnei și astept sa ne ducă chelnerul la masa noastră.
După 3 minute aceasta termină de vorbit și mergem spre masa noastră unde ne punem amândoi să ne asezam.
Aceasta se uita în meniu la fel și eu si chelnerul vine să ne ia comanda.

Ch:- Buna seara! Va pot lua comanda?
Eu:- Buna seara! Da eu aș dori un suc mirinda și dumneavoastră doriti?... Spun eu uitându-mă la Yue.
Aceasta se uita la el și îi spune:
Yue:- Eu aș dori un suc prigat te rog!
Ch:- Desigur imediat vi le aduc.

Acesta terminând a luat-o la pas și se duce să facă comanda.
Ma intorc la mama lui Cho și îi zambesc.
Nu vorbim de 3 minute și aleg ca eu să sparg gheata.

Eu:- De ce m-ați chemat? Este ceva grav?
Yue:- Aș spune că da dar să speram ca nu e și ca își va reveni.
Aceasta spunând eu deja mi-am dat seama că este despre Cho. Imi măresc ochii și aceasta se uita serios.
Eu:- Cum adică, vreti sa spuneti ca Cho nu este bine?
Spun eu îngrijorat.
Yue:- Da asa este nu este bine Cho am aflat ca a avut o gaură într-un plămân. Iar acum este în comă domnul doctor mi-a spus că s-ar putea să țină vreo 3 luni aceasta comă iar dacă nu își revine după 3 luni...

Spune aceasta eu deja dandumi seama de ce vrea să spună.
Eu:- Sper să își revina a și te-am mai chemat ca în caz dacă se trezește în curând și își revine să îi fi tu badiguar. Spune aceasta cu o speranța în ochii.
Eu:- Nu stiu daca pot adică e destul de greu.
Yue:- Te rog!! Esti singura persoană care o cunoaște pe Cho din acest oraș.
Eu:- Of bine voi face tot ce pot pentru Cho deoarece este importantă pentru mine.

Terminând ceea ce aveam de spus a ajuns și comanda noastră.
Ch:- Aceasta este comanda dumneavoastră! Spune acesta întinzând paharele cu suc în ele.
Eu:- Multumim!

Chelnerul pleacă și eu beau din sucul meu.
Imi este foarte dor de Cho deja.

Yue:- Iti multumesc din suflet pentru ca ai acceptat. Iti voi rămâne datoare.
Eu:- Nu este nevoie.

După 10 minute.

Alegem sa plecam ,  am lăsat bani pe masa și am plecat spre mașini.
Aceasta se oprește și ma mai salută odată iar după plec în mașină.
Conduc cu grijă și cu gândul la Cho... Nu pot să cred ca imi fac griji o cunosc deja de 2-3 zile și deja m-am atașat.
Ajung acasa dupa 20 de minute, imi bag masina in garaj și întru în casa, ma desculț și imi las cheile în suport.
Ma uit în hol și o văd pe mama.
Ma duc spre ea și aleg să o salut cald cu un pupic pe obraz și o îmbrățișare.
Aceasta își să seama că sunt eu imi imi răspunde la îmbrățișare.

Ma:- Buna scumpule! Unde ai fost?
Eu:- Buna mama! Am fost să vorbesc cu o mama a unei colege. Tu ce faci?
Ma:- fac bine mi-am făcut griji de tine deoarece nu ai răspuns la telefon.
Eu:- Mi s-a închis telefonul când am ajuns în masina mama scuze.
Ma:- este ok scumpule dar mama a cui fata?
Eu:- Nu cred ca o sti e față cea nouă.
Spun mama dandusi seama de cine vorbesc.
Ma:- A despre Cho și mama ei nu?
Eu:- Da o cunosti?
Ma:- Desigur ca da acum 4 zile a fost la școală și am facut cunoștință, Cho pot spune că este o fată foarte cuminte și ascultătoare.
Eu:- Asa e. Spun lăsând capul în jos.
Ma:- Ce ai patit scumpule, să întâmplat ceva?
Eu:- Da pot spune că da mama. Sti...eu și cu Cho ne cunoaștem de vreo 3 zile și acm suntem pot spune prieteni.
Doar ca azi ia venit rău și a leșinat. Dacă nu sunam la ambulanță ea nu mai putea fi salvată.
Ma:- Offf și acum este bine? Ce a patit?
Eu:- Pot spune ce a spus  si mama ei " aș spune că este grav dar să speram ca își revine repede " Ea are maxim 3 luni șansă în comă iar dacă nu se trezește aceasta va fi declarată.... Spun oprindu-se și deodată începând să plâng.

Mama ma vede și vine spre mine imi șterge lacrimile și ma ia într-o îmbrățișare călduroasă a unei mame materne.

Aceasta se uita la mine și imi spune  să îi povestesc tot ce a pățit Cho.

După vreo 20 de minute.

Termin toată poveste iar după imi dau seama că în aceste 20 de minute am folosit jumătate din pachetul de șervețele și nu pentru mama ci pentru mine. Cho chiar conteaza pentru mine acum mi-am dat seama.

Ma duc în camera și ma arunc în pat ma uit la telefon și văd că este închis  bye, bye baterie.
Ma duc să îmi bag telefonul la încărcat și ma duc după să imi fac un dus . Imi iau hainele de schimb și ma bag la dus.

După 40 de minute

Am terminat dusul și ies din el ma duc spre oglinda și imi privesc abdomenul acesta este unul destul de lucrat imi iau niște haine. Un tricou ca model de armata și niște pantaloni cu tur de sport negri cu șiret verde închis . Ma duc în camera și ma uit la telefon. Văd ca cineva ma sunat acum 3 minute.
Ma uit și văd ca a fost de la Jimin. Aleg să îi dau mesaj și să nu îl Sun.

~WhatsApp ~

Eu:- Buna Jimin 😁
Jm:- Buna Suga. De ce nu ai răspuns azi la apeluri ne-am facut griji.
Eu:- Sunt ok eram obosit iar adineauri mi-am făcut un dus lung și de aceea nu am răspuns.
Jm:- A ok, cf?
Eu:- Stau în pat tu?
Jm:- doar stau în hol și ma uit la un film.
Eu:- U ce film?
Jm:- Unul se dragoste din păcate.
Eu:- Of, of, of ce suferă Jimin după o gagica.
😂
Jm:- Ba nu!
Eu:- Ba da!
Jm:- Ba nu!
Eu:- Ok, ok! Gata ma bag la somn nb ❤.
Jm:- Ok 😂 nb ❤

Oare ce îl va aștepta pe Yoongi maine?
Oare va și ceva rău sau bine?
Când își va reveni Cho oare?
Va pup un alt capitol de 1177 ❤❤❤


Prietenă cu SugaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum