Intru în cancelarie și ma sperii deoarece acolo văd un băiat îmbrăcat în negru cu niște blugi negri și niște lanțuri de aud după cum par iar părul este de un blond spre alb .
X:- Ia un loc te rog!
Eu:- Da, multumesc!
X:- Să ghicesc ca tu esti fata cea nouă nu?
Eu:- Da eu sunt
X:-Ma bucur să te cunosc eu sunt directoarea acestui liceu sper sa iti placa și să te acomodezi destul de repede imi poti spune Irene .Aceasta este îmbrăcata într-un sacou galben cu niște pantofi albi , pantaloni galbeni la fel ca sacoul și un par foarte creț și saten
Eu:- Ma bucur sa va cunosc eu sunt Cho Hee Park și am 17 ani.
Ir:-Esti foarte draguta bine ai venit în acest liceu.Aceasta imi zambeste foarte dragut.
Eu:- Multumesc foarte mult!
Ir:- Acesta este orarul tau de acum până la sfârșitul anului.Aceasta întinde o foaie pe care scrie orar și sunt trecute orele care le voi face de acum încolo .
Eu o i-au frumos din mâna și fac o aplecaciune.
Aceasta imi răspunde cu același gest.Eu:- Atunci eu voi pleca dacă nu mai este nimic.
Ir:- Ok.
Eu:-La revedere!Când să ies pe ușa aceasta ma oprește
Ir:- A da acest băiat este cu tine în clasa poti sa il iei cu tine iti va arăta clasa la care vei studia.
Eu:- Ok.Acesta se ridică de pe scaun și vine spre mine face o aplecaciune doamnei director și iesim amândoi din cancelarie.
𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚏𝚘𝚊𝚛𝚝𝚎 𝚌𝚒𝚞𝚍𝚊𝚝 𝚊𝚌𝚎𝚜𝚝 𝚋ă𝚒𝚊𝚝. 𝙳𝚎 𝚌𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚎 𝚌ă 𝚊𝚛 𝚏𝚒 𝚞𝚗 𝚋ă𝚒𝚊𝚝 𝚛ă𝚞?
Imi spun în gând eu nefiind atentă ca acesta se uita la mine .Y:-Esti ok?
Eu:-A.... Ăăă... Da sunt bine.
Spun eu puțin speriată și rușinată.
Y:-Ok...?
Eu:- OkAcesta și cu mine mai facem vreo 10 pasi iar el deodată se oprește .
Eu:- Ai patit ceva?
Y:- A nu vroiam să te intreb ceva
Eu:- A ok poti spune
Y:- Chiar te cheamă Cho Hee Park?
Eu:- Da de ce? E urat sau ceva?
Y:- A nu dar Park se numește un coleg de al meu... Ai cumva vreun frate?
Eu :- nu...? Eu nu am nici frate și nici sora sunt singura la părinți...Spun aceste cuvinte aplecând capul în jos.
Y:- A ok! Esti ok? Ai patit ceva?
Eu:- Nu sunt ok mi-am amintit de cineva...
Y:- Poti sa imi spui ai încredere în mine. A chiar ma chiamă Min Yoongi mi se mai spune și Suga și sunt bad boy-ul acestei școli
Eu:- Ma bucur sa te cunosc... Chiar ar trebui să am încredere în tine?
Și:- Nu inteleg de ce nu ai putea avea.
Eu:- Esti bad Boy și nu stiu ...
SG:- aaa e ok nu sunt rău cu toată lumea dar tu imi pari foarte de treabă.Spune acesta zâmbind la mine
Eu:- A ok, multumesc la fel 😂
Spun aceste cuvinte el începând să râdă și eu la fel .
După 3 minute de ras am inceput iara să mergem și ajungem la clasa.SG:- Aceasta este viitoarea ta clasa. Sper sa iti placa
Eu:- Ok multumesc! Spun spre el zâmbind acesta intorcandu-mi gestul.
Ajunși în clasa domnul profesor era la tablă scria și deodată se întoarce.
X:- Aaa uite cine a venit tu esti cea nouă nu?
Eu:- Da eu sunt
X:- Ma bucur sa te cunosc eu sunt profesorul tau de istorie imi poti spune Domnul Bam.
Acesta era îmbrăcat într-o pereche de blugi albaștri și cu o sapca în cap roșie.Bam:- te rog sa te prezinți iar după vei lua loc cu...
Acesta se uita în jur și spune.Bam:- Cu Jungkook.
Eu:- Ok. Buna ma numesc Cho Hee Park, am 17 ani sunt pe jumătate coreean si jumatate român.Primul an l-am făcut în România.
Și c-am atât despre mine.
Spun la final zâmbind foarte adorabil.
Bam:- Waaa foarte frumos dacă tocmai ce ai terminat te rog sa iei loc.
Ma duc în banca mea dar acesta nu scoate niciun sunet. Acest băiat era foarte tăcut și nici nu se uita la mine.
Eu:- Buna! Spun făcând un zâmbet.
JK:- Buna! Aceasta spunând foarte sec.Sau terminat și orele acum ma îndrept spre casa. Orele au fost doar 5 azi fiind miercuri.
Am avut :istorie, lb. Coreeana, mate, engleză și desen.
Peste jumătate de ora am ajuns acasă și de obosită am mers direct în camera mea, mama nu era acasă ca de fiecare dată. Aceasta este foarte ocupată și de abia dacă poate sta cu mine.
Ma duc spre camera mea și ma trantesc în pat.
Neștiind cât e ceasul nici nu am mai dat de seamă și am adormit.𝚂𝙿𝙴𝚁 𝚂𝙰 𝚅𝙰 𝙿𝙻𝙰𝙲𝙰 𝙲𝙰𝚁𝚃𝙴𝙰, 𝚂𝙲𝚄𝚉𝙴 𝙿𝙴𝙽𝚃𝚁𝚄 𝙰𝙲𝙴𝙰𝚂𝚃𝙰 𝙻𝙸𝙿𝚂𝙰 𝙳𝙴 𝚂𝙲𝚁𝙸𝚂 𝙳𝙾𝙰𝚁 𝙲𝙰 𝙽𝚄 𝙼𝙰𝙸 𝙰𝙼 𝚃𝙸𝙼𝙿 𝚂𝙰 𝚂𝙲𝚁𝙸𝚄 𝙵𝙸𝙸𝙽𝙳 Ș𝙸 𝙿𝙴𝚁𝙸𝙾𝙰𝙳𝙰 𝙲𝚄 𝙿𝙰Ș𝚃𝙴𝙻𝙴. 𝚅𝚁𝙴𝙰𝚄 𝚂𝙰 𝚅𝙰 𝚄𝚁𝙴𝚉 𝚄𝙽 𝙿𝙰𝚂𝚃𝙴 𝙵𝙴𝚁𝙸𝙲𝙸𝚃 Ș𝙸 𝙿𝙻𝙸𝙽 𝙳𝙴 𝙱𝚄𝙲𝚄𝚁𝙸𝙴.
𝚂𝙲𝚄𝚉𝙴 𝙿𝙴𝙽𝚃𝚁𝚄 𝙶𝚁𝙴Ș𝙴𝙻𝙸 𝙶𝚁𝙰𝙼𝙰𝚃𝙸𝙲𝙰𝙻𝙴 𝚂𝙰𝙹 𝙰𝙻𝚃𝙴𝙻𝙴 𝚂𝙲𝚁𝙸𝚄 𝙵𝙾𝙰𝚁𝚃𝙴 𝚁𝙴𝙿𝙴𝙳𝙴 Ș𝙸 𝙽𝚄 𝙸𝙼𝙸 𝙳𝙰𝚄 𝚂𝙴𝙰𝙼𝙰 𝚂-𝙰𝚁 𝚃𝙰𝚂𝚃𝙰𝚃𝚄𝚁𝙰 𝚃𝚁𝙰𝙽𝚂𝙲𝚁𝙸𝙴 𝙶𝚁𝙴Ș𝙸𝚃. 💜💜𝙸 𝙻𝙾𝚅𝙴 𝚄 𝙰𝚁𝙼𝚈.
𝚂𝙿𝙴𝚁 𝚂𝙰 𝙵𝙸𝚃𝙸 𝙳𝚄𝙼𝙸𝙽𝙸𝙲Ă 𝙻𝙰 𝙾𝚁𝙰 6 𝙳𝙸𝙼𝙸𝙽𝙴𝙰𝚃𝙰 𝙿𝙴 𝙻𝙸𝚅𝙴-𝚄𝙻 𝙳𝚁𝙰𝙶𝙸𝙻𝙾𝚁 𝙽𝙾Ș𝚃𝚁𝙸 𝙱Ă𝙸𝙴Ț𝙸. 𝙴𝚄 𝚂𝙸𝙶𝚄𝚁 𝚅𝙾𝙸 𝙵𝙸 𝙰𝙲𝙾𝙻𝙾. 𝙿𝚄𝙿? 💜💜💜
CITEȘTI
Prietenă cu Suga
DiversosBad boy-ul școlii se împrietenește cu o fată și începe să aibă sentimente pt ea oare ce se petrece când el îi spune că o place?