A doua zi ora 10:26Ma trezesc iar deodată simt cum pot să deschid ochii în acel moment nu ma mai dureau.
Ma ridic în picioare și ma duc către geam, ma gandeam la Suga și la acel vis, ma gandeam daca va fi adevărat sau doar fals
În cel moment pe ușa a intrat mama cu un pahar de ciocolată caldă și cred ca mâncare.Ma:- Vad ca acum te simti mai bine și ca vezi super bine.
Eu:- Da... Asa e.
Spun eu puțin supărată.
Ma:- Esti ok scumpo?
Eu:- Dă sunt. Spun eu întorcându-ma în pat.
Ma:- Poftim ceva de mâncat și o ciocolată caldă cum iti place tie. Spune ea intizandumile.Le i-au și după 10 minute le termin.
Ma gandeam să mai postez o poza cu mine pe Instagram , noroc ca mai am poze cu mine în telefon
„무슨 일이 일어나더라도 나는 여전히 서 있을거야."
𝚃𝚛𝚊𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛𝚎
„Orice s-ar întâmpla tot în picioare rămân. "
Închid telefonul iar la usa era domnul doctor chiar atunci a ajuns ,nici nu l-am auzit când a intrat pe ușa
Doc:- Buna ziua! Spune el cu zambetul pe buze ca de fiecare dată când l-am văzut
Eu&Ma:- Buna ziua
Doc:- Vad ca ți-ai mai revenit nu-i asa?
Eu:- Așa e spun eu ridicandu-ma mai mult în fund pe pat.
Doc:- Ma bucur atunci. Am venit să iti scot granula deoarece nu mai ai nevoie de ea și să iti dau pastilele și a dă să iti verific vederea.
Eu:- Ah ce bine am crezut că voi rămâne oarbă ieri. Spun eu ușurată iar domnul doctor începând să râdă.
Doc:- Nu ai nicio problemă cu ochii de ce să rămâi oarba? Spune el scoțându-mi granula și dându-i mamei pastilele de care aveam nevoie.
Eu:-Nu stiu așa credeam eu.
Doc:- E totul bine la vederea ta nici o mică sau mare problemă ai o vedere super buna.
Eu:- Ce bine! Spun eu zâmbind.
Eu:- Domnule doctor atunci asta însemna că pot să imi vad iubitul?
Doc:- Desigur e în camera 10.
Eu:- Mulțumesc domnule doctor.
Doc:- Nu ai pt ce imi fac doar datoria. La revedere o zi frumoasa.
Eu:- Multumim, la fel.În acele moment m-am schimbat de hainele de la spital și mi-am luat asta
M-am uitat la mami și a spus că ma pot duce asa ca mi-am luat geanta cu mine care mi-a adus-o mama si am plecat către camera 10.
Eu:- 8....9...10 Perfect asta ar trebui să fie. Spun eu find gata să ciocan.
În acel moment mama lui a iesit.Eu:- Buna zi... Spun eu când imi dau seama că e doamna de serviciu.
Min- O buna draguta, tu nu esti fata cu care m-am întâlnit pe atunci la usa liceului?
Eu:- Ba da eu sunt , dumneavoastră ar trebui să fiți?!
Min:- Sunt mama lui Yoongi, Min Mina.
Eu:- A... Stati ce?
Spun eu uimita ca mama lui Suga era femeie de serviciu.După 8 minute
Eu:- Și de aceea vreti sa Stati lângă el?
Min:- Da scumpo el e singurul lucru care ma mai face sa mai trăiesc.
Eu:- Of... Imi pare super rău.
Min:- E ok dar... cum de ai aflat de Yoongi?
Eu:-a pai... Spun eu fracandumi ceafa de ce reacție poate avea.După 5 minute
Min:- Deci tu esti aceea fata de care vorbea baiatul meu? Spune ea uimita.
Eu:- Da... Spun eu lăsând capul în jos crezând că nu îi sunt pe plac.
Deodată lacrimile incep sa imi curgă în minte aducandu-mi amintirile de la accident.
Min:- Hei ce ai? E ok totul va fi ok.
Eu:- Serios? Ce a spus domnul doctor ?
Min:- A spus că e înafara oricărui rău.
Eu:- Ma bucur sa aud asta.După 20 de minute
Eu astept în hol dar nu stiu de ce și pe cine. Când deodată pe hol se aud niște pași și imi aud numele.
CITEȘTI
Prietenă cu Suga
RandomBad boy-ul școlii se împrietenește cu o fată și începe să aibă sentimente pt ea oare ce se petrece când el îi spune că o place?